ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont budynków mieszkalnych z udziałem Gminy – Etap II z podziałem na 8 Zadań Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont budynków mieszkalnych z udziałem Gminy – Etap II z podziałem na 8 Zadań

Szczegóły informacji

Remont budynków mieszkalnych z udziałem Gminy – Etap II z podziałem na 8 Zadań

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Bisztynek

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 239156 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-07-05 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-07-05 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2013-06-21 przez Marlena Grabowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bisztynek, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.
• Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków mieszkalnych z udziałem Gminy - Etap II z podziałem na 8 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest remont pokryć dachowych w 8 budynkach mieszkalnych stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Bisztynek uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem, która wystąpiła w Bisztynku dnia 04.07.2012r. z podziałem na 8 zadań. Remont pokryć dachowych będzie wykonywany z materiałów powierzonych przez poszczególne wspólnoty i z materiałów Wykonawcy.
Zadanie I. Remont pokrycia dachowego w budynku znajdującym się przy ul. Kajki 10 udział Gminy 25,6 proc. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:a) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 15,60 m;b) rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 18,00m; c) rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat do 24 cm - 156,00 m2;d) Rozbiórka pokrycia z dachówki - 156,00 m2;e) folie wstępnego krycia (FWK) układane na deskowaniu - rozstaw kontrłat 1,00 m - 156,00 m2;f) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm, o rozst. 16-24 cm z tarcicy nasyc. - 156,00 m2;g) pokrycie dachu dachówka zakładkową ceramiczną - 156,00 m2;h) rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej - 15,60m;i) rury spustowe okrągłe o ś. 12 cm - z blachy ocynkowanej - 18m;j) obróbki przy szer. w rozw. ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej, kominy oraz ogniomury - 18,00m;k) wykonanie tynków zwykłych cem.-wap. kat. II na kominach ponad dachem spadzistym - 18,90m2;l) malowanie tynków zewnętrznych farbą emulsyjną kominy- 18,90m2;ł) osadzenie okien w połaci dachowej 0,80x0,50 - 1 szt.;m) akcesoria do pokryć dachowych - ławy kominiarskie - 3 szt.;n) wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odl. do 1 km - 3,00 m3;o) rusztowanie zewnętrzne rurowe o wys. do 10m - 78,00m2
Zadanie II. Remont pokrycia dachowego w budynku znajdującym się przy ul. Reymonta 12 - udział Gminy 66,66 proc. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:a)rozbiórka pokrycia z dachówki - 144,60 m2;b)rozebranie pokrycia z płyt azbest.-cem. nie nadających się do użytku 7,00x4,20 z utylizacją eternitu - 29,40 m2;c)rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - 28,00 m2;d)rozebranie rynien z blachy nadającej się do użytku - 12,00m;e)rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat do 24 cm - 174,00 m2;f)rozebranie więźb dachowych - deskowanie dachu z desek na styk - 174,00 m2;g)deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyc.- 174,00 m2;h)folie wstępnego krycia(FWP) układane na deskowaniu - rozstaw kontrłat 1,00m- 174,00 m2;i)ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm, o rozst. ponad 24 cm z tarcicy nasyc.- 174,00 m2;j)pokrycie dachów dachówką zakładkową ceram. - 174,00 m2;k)osadzenie okien w połaci dachowej - 1szt.;l)rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej materiał z odzysku - 12,00m;m)obróbki przy szer. w rozw. ponad 25 cm - z blachy powlekanej - 28,00 m2;n)wykonanie tynków zwykłych cem.-wap. kat. II na kominach ponad dachem spadzistym - 6,55 m2;o)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - 6,55 m2;p)rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m - 53,00 m2
Zadanie III. Remont pokrycia dachowego w budynku znajdującym się przy ul. Orzeszkowej 12 - udział Gminy 50 proc. Zakres robót budowlanych obejmuje:a)rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku - 204,96m2;b)rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku -36,80m;c)rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 28,00m;d)rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat ponad 24 cm- 204,96m2;e)przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0,5 m3 - 2,59m3;f)wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m - 3,00 szr.;g)uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu monolitycznego - 2,25m2;h)wykonanie tynków zwykłych cem.-wap. kat. II na kominach ponad dachem spadzistym - 15,56 m2;i)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania- 15,56 m2;j)deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyc. - 204,96m2;k)folie wstępnego krycia (FWK) układane na deskowaniu - rozstaw kontrłat 1,00 m - 204,96m2;l)ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm, o rozst. 16-24 cm z tarcicy nasyc. - 204,96m2;m)Blachodachówka STANDARD z blachy powlekanej - dachy o nachyleniu połaci do 60proc. i pow. ponad 50m2 - 204,96m2;n)akcesoria do pokryć dachowych - ławy kominiarskie - 3 szt.;o)akcesoria do pokryć dachowych - taśmy pod gąsiory - 36,80m;p)akcesoria do pokryć dachowych - płotek przeciwśniegowy- 36,80m;q)blachodachówka STANDARD z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - wiatrownice szczytowe - 25,00m;r)blachodachówka z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - gąsiory - 16,80m;s)blachodachówka z blachy powlekanej - elementy wykończeniowe - obróbki o szer. ponad 25 cm w rozwinięciu przy kominach - 4,82 m2;t)rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej -36,80m;u)rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - z blachy ocynkowanej - 28,00;v)czasowe zabezpieczenie odkrytych połaci dachowych z papy smołowej na istniejącym deskowaniu wraz z rozebraniem zabezpieczenia - 204,96m2;w)rusztowanie zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m - 120,00m2
Zadanie IV. Remont pokrycia dachowego w budynku znajdującym się przy ul. Wojska Polskiego 28 - udział Gminy 25 proc. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:a)rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku 7,80x2 - 15,60m;b)rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku 7,00x2 - 14,00m;c)rozbiórka pokrycia z dachówki 7,80x6,80x2 - 106,08 m2;d)rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat do 24 cm - 106,08 m2;e)folie wstępnego krycia (FWK) układane na deskowaniu - rozstaw kontrłat 1,00 m - 106,08 m2;f)ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm, o rozst. 16-24 cm z tarcicy nasyc.- 106,08 m2;g)pokrycie dachów dachówką zakładkową ceram.- 106,08 m2;h)rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej - 15,60m;i)rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - z blachy ocynkowanej - 14,00m;j)wykonanie tynków zwykłych cem.-wap. kat.II na kominach ponad dachem spadzistym - 4,94 m2;k)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - 4,94 m2;l)osadzenie okien w połaci dachowej 0,80x0,50 - 1 szt.;m)czasowe zabezpieczenie odkrytych połaci dachowych - 106,08 m2;n)wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odl. do 1 km - 3,00 m3;o)rusztowanie zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m 80,00 m2
Zadanie V. Remont pokrycia dachowego w budynku znajdującym się przy ul. Kolejowej 4 - udział Gminy 50 proc. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:a)rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 36,00m;b)rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - 40,48 m2;c)rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 46,80m;d)pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowe - 201,60 m2;e)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania kominy - 31,70 m2;f)rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej - 36,00m;g)rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - z blachy ocynkowanej - 46,80m;h)obróbki przy szer. w rozw. ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej pasy nadrynnowe, obróbki kominów - 50,75 m2
Zadanie VI. Remont pokrycia dachowego w budynku znajdującym się przy ul. Kolejowej 6B - udział Gminy 17 proc. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:a)pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowe 435,60 m2;b)obróbki przy szer. w rozw. ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej pasy nadrynnowe - 66,52 m2;c)wymiana haka rynnowego - 164,00szt.
Zadanie VII. Remont pokrycia dachowego w budynku znajdującym się przy ul. Kościelnej 18 - udział Gminy 48,5 proc. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:a)rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 14,00 m;b)rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 12,50m;c)rozbiórka pokrycia z dachówki - 145,00 m2;d)rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat do 24 cm - 145,00 m2;e)folie wstępnego krycia (FWK) układane na deskowaniu - rozstaw kontrłat 1,00 m - 150,00 m2;f)ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm, o rozst. 16-24cm z tarcicy nasyc.- 150,00 m2;g)pokrycie dachów dachówką zakładkową ceram.- 150,00 m2;h)rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej - 14,00m;i)rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - z blachy ocynkowanej - 12,50m;j)wykonanie tynków zwykłych cem.-wap. kat. II na kominach ponad dachem spadzistym - 2,16 m;k)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - 2,16 m;l)osadzenie okien w połaci dachowej 0,80x0,50 - 1 szt.;m)wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odl. do 1 km - 4,00 m3;n)rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m - 96,00 m2;o)deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyc.5,00 m2
Zadanie VIII. Remont pokrycia dachowego w budynku znajdującym się przy ul. Kościelnej 29 - udział Gminy 45 proc. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:a)przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3 - 3,8 m3;b)uzupełnienie tynków zwykłych cem.-wap. kat. II na kominach ponad dachem płaskim - 36,35 m2;c)wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m - 2szr.;d)posmarowanie powierzchni dachu abizolem z zakitowaniem uszkodzeń izolbet 18kg - 247,59 m2;e)uzupełnienie obróbek blacharskich gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy ocynkowanej o szer. ponad 25 cm obróbka kominów - 15,00 m2; 2.
2. Ilekroć w przedmiarach robót wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn., że wbudowane materiały będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który decyduje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymaganie określone przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań zawierają przedmiary robót dla poszczególnych budynków wraz z zestawieniem materiałów powierzonych przez daną wspólnotę mieszkaniową. Ilość robót przewidzianych do wykonania została określona w przedmiarach robót. 4.Wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia się z powierzonych materiałów budowlanych wykorzystanych do prac remontowych w poszczególnych budynkach z daną wspólnotą mieszkaniową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.12.11-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zaistnienie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia:wojna, działania wojenne;klęski żywiołowe, jak powódź, huragan;niepokoje społeczne, w tym okupacje budowy przez osoby inne niż wykonawca i jego podwykonawcy;inne zdarzenia losowe- o czas trwania siły wyższej; 2. Zmiany terminu realizacji umowy spowodowana ponadprzeciętnym czasem trwania procedury administracyjnej mającej wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, co nie wynika z winy Wykonawcy - o czas trwania przedłużającej sie procedury administracyjnej; 3.Rezygnacja z części robót przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - zmniejszenie wynagrodzenia; 4. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, zmiana rachunku bankowego - spisanie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marlena Grabowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena Grabowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-21 12:03:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-21 12:20:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-07-12 12:52:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2691 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony