ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych w Bisztynku uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem z podziałem na zadania: Zadanie I. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Szkoły Podstawowej Zadanie II. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Gimnazjum Publicznego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych w Bisztynku uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem z podziałem na zadania: Zadanie I. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Szkoły Podstawowej Zadanie II. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Gimnazjum Publicznego.

Szczegóły informacji

Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych w Bisztynku uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem z podziałem na zadania: Zadanie I. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Szkoły Podstawowej Zadanie II. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Gimnazjum Publicznego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Miejski w Bisztynku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 253518-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-07-31 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-07-31 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Bisztynku; pokój nr 10

Ogłoszono dnia: 2012-07-16 przez Marlena Grabowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.
• Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych w Bisztynku uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem z podziałem na zadania: Zadanie I. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Szkoły Podstawowej Zadanie II. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Gimnazjum Publicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych w Bisztynku uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem z podziałem na 2 zadania. 1.1. Zadanie I. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Szkoły Podstawowej obejmujące: 1) Naprawę pokrycia z dachówki ceramicznej budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku 152,69 m, b) przełożenie gąsiorów ceramicznych - 70,40m, c) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm, o rozstawie 16-24cm z tarcicy nasyconej z wykorzystaniem istniejącego materiału 622,36 m2, d) rozbiórka pokrycia z dachówki - 310 m2 e) folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach - rozstaw kontrłat 0,6m - 622,36 m2 f) pokrycie dachu dachówka holenderką esówką - 622,36 m2, g) rynny dachowe półokrągłe - 159,69m. 2) Naprawę pokrycia z dachówki ceramicznej budynku Sali gimnastycznej. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku 37,80 m, b) przełożenie gąsiorów ceramicznych - 24,00m, c) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm, o rozstawie 16-24cm z tarcicy nasyconej z wykorzystaniem istniejącego materiału 375,20m2, d) rozbiórka pokrycia z dachówki - 375,20m2 e) folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach - rozstaw kontrłat 0,6m - 375,20 m2 f) pokrycie dachu dachówka holenderką esówką - 375,20 m2, g) rynny dachowe półokrągłe - 37,80m. 3) Naprawę pokrycia z dachówki ceramicznej łącznika pomiędzy budynkiem dydaktycznym a salą gimnastyczną. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku 32,80 m, b) przełożenie gąsiorów ceramicznych - 22,20m, c) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm, o rozstawie 16-24cm z tarcicy nasyconej z wykorzystaniem istniejącego materiału 331,60m2, d) rozbiórka pokrycia z dachówki - 331,60m2 e) folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach - rozstaw kontrłat 0,6m - 331,60 m2 f) pokrycie dachu dachówka holenderką esówką - 331,60 m2, g) rynny dachowe półokrągłe - 32,80m. 1.2. Zadanie II. Naprawa pokryć dachowych w budynkach oświatowych Gimnazjum Publicznego obejmujące: 1) Naprawę pokrycia z dachówki ceramicznej budynku socjalno - kulturalnego Zakres robót budowlanych obejmuje: a) przełożenie pokrycia z dachówki (10% nowa dachówka) - 552,82 m2, b) przełożenie i uzupełnienie gąsiorów ceramicznych - 34,00m, c) pokrycie połaci dachowych folią paroprzepuszczalną (z wyprowadzeniem na ściany) - jednowarstwowe - 608,14 m2, 2) Naprawę pokrycia dachu budynku Sali gimnastycznej Zakres robót budowlanych obejmuje: a) przełożenie pokrycia dachu z blachodachówki - 394 m2, 3) Naprawę pokrycia dachu budynku dydaktycznego gimnazjum Zakres robót budowlanych obejmuje: a) przełożenie pokrycia dachu z blachodachówki - 703,74 m2, b) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku 250 m c) rynny dachowe półokrągłe 250 m d) Wymiana okien dachowych VELUX GGL- 608 z kołnierzem uszczelniającym szt. 5 4) Naprawę pokrycia dachu budynku łącznika pomiędzy budynkiem dydaktycznego gimnazjum a budynkiem socjalno - kulturalnym Zakres robót budowlanych obejmuje: a) przełożenie pokrycia dachu z blachodachówki - 80,50 m2, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań zawierają: 1) przedmiary robót, 2) szkic techniczny, Ilość robót przewidzianych do wykonania została określona w przedmiarach robót. Jednocześnie należy podkreślić, iż dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2 należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku wystąpienia różnic, Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o wyjaśnienie różnic..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.12.11-6, 45.26.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Całość zamówienia 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych), - Zadanie I zamówienia 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), - Zadanie II zamówienia 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 1) wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.: 72 2030 0045 1110 0000 0219 9060.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zaistnienie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia:wojna, działania wojenne;klęski żywiołowe, jak powódź, huragan;niepokoje społeczne, w tym okupacje budowy przez osoby inne niż wykonawca i jego podwykonawcy; - inne zdarzenia losowe Rezygnacja z części robót przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, zmiana rachunku bankowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marlena Grabowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena Grabowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-07-16 16:29:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-07-16 16:35:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-03 13:23:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2126 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony