ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z opcją czyszczenia kanalizacji, realizowany w ramach projektu pn.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - ściekowej wraz z zakupem pojazdu asenizacyjnego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z opcją czyszczenia kanalizacji, realizowany w ramach projektu pn.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - ściekowej wraz z zakupem pojazdu asenizacyjnego.

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z opcją czyszczenia kanalizacji, realizowany w ramach projektu pn.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - ściekowej wraz z zakupem pojazdu asenizacyjnego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Urząd Miejski w Bisztynku

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 203750-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-07-25 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-07-25 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Bisztynku; pokój nr 10

Ogłoszono dnia: 2011-07-18 przez Marlena Grabowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bisztynek-ugim.bip-wm.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z opcją czyszczenia kanalizacji, realizowany w ramach projektu pn.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - ściekowej wraz z zakupem pojazdu asenizacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z opcją czyszczenia kanalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) samochód asenizacyjny samochód asenizacyjny winien być fabrycznie nowy, spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193 poz. 1617), posiadający znak CE i deklarację zgodności z obowiązującymi normami i przepisami, spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), PODWOZIE: - Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji 2011, - Dopuszczalna masa całkowita min 15 000kg, - Rozstaw osi - 4 000 - 4200 mm, - Silnik spełniający normę EURO 5 o mocy nie mniejszej niż 250KM bez AdBlue, - Elektroniczna regulacja silnika EDC lub równoważna, - Przystawka poboru mocy ze sterowaniem fabrycznym, - Tachograf cyfrowy, wstępnie aktywowany, komputer pokładowy, - Elektroniczny ogranicznik prędkości ok. 85km/h - Lusterka wsteczne ogrzewane i sterowane elektrycznie, - Radio standardowe, - Filtr paliwa podgrzewany, - Zawieszenie przednie paraboliczne ze stabilizatorem, - Zawieszenie tylne powietrzne ze stabilizatorem i regulacją wysokości zawieszenia - Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, - Kabina krótka 3 miejscowa, - Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, - Mechaniczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, szyba przednia oraz boczne przyciemniane, - Układ hamulcowy elektroniczny z ABS, hamulce tarczowe, - Wspomaganie układu kierowniczego, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, blokada koła kierownicy, - Wydech wyprowadzony do góry, - Zbiornik paliwa o pojemności min. 140 l, zamykany korek wlewu paliwa, - Sygnał dźwiękowy załączonego biegu wstecznego, - Belka świetlna na dachu kabiny, - Listwy przeciw najazdowe boczne, - Wyposażenie: apteczka, trójkąt ostrzegawczy, lampa ostrzegawcza, podnośnik hydrauliczny min 10 t, klin pod koła, gaśnica. ZABUDOWA ASENIZACYJNA Z OPCJĄ CZYSZCZENIA PRZYKANALIKÓW: - Pojemność zbiornika - min. 7 500 litrów. - Zbiornik podzielony na część fekalną min. 6 500 l i na czystą wodę min. 1 000 l. - Zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 4 mm, ożebrowany wewnętrznie z falochronami, pochylony ku tyłowi pod kątem min. 4 0 . - Zbiornik posadowiony na ramie pośredniej mocowanej do ramy samochodu. - Kompresor z silnikiem hydraulicznym napędzany pompą hydrauliczną zamontowaną w podwoziu poprzez szybkozłącza, wydajność kompresora min. 6 000 l/min. - Czas napełniania zbiornika osadu nie większy niż 6 minut - Podwójny system zaworów zabezpieczający kompresor przed zalaniem. - Zawór klapowy zabezpieczający kompresor przed zalaniem w czasie jazdy - Ciśnienie robocze ok. 0,045 Mpa, podciśnienie max -0,08 MPa - Wyposażenie: manuowakuometr, zawór bezpieczeństwa, płynowskaz, zawór spustowy mechaniczny 4 calowy, wąż ssawny o długości min. 6 m, boczne koryta na węże, wąż strażacki do czystej wody o długości min. 5 m. - Dennica tylna otwierana mechanicznie . - Głębokość zasysania - min. 5 m od poziomu podłoża. - Opróżnianie zbiornika - hydrostatyczne oraz pod ciśnieniem. - Zawór spustowy sterowany ręcznie 4 calowy. - Płynowskazy zbiornika osadu oraz czystej wody. - Koryta boczne na węże ssawne. - Oświetlenie ostrzegawcze - Układ ciśnieniowy do mycia i płukania przykanalików i studzienek. - Wyposażenie: silnik hydrauliczny z pompą wodną o wydajności min. 50 litrów/min. i ciśnieniu min. 120 MPa, wąż ciśnieniowy o dł min 50 m na zwijarce z napędem hydraulicznym, pistolet wodny, 2 dysze kanałowe, wskaźnik poziomu wody, zbiornik powietrza z zaworem przedmuchiwania powietrzem, lanca. II. Samochód musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP i Ustawy Prawo ruchu drogowym, III. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: -na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji minimum 24 miesięcy -wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla nadbudowy i podwozia, -wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia, IV. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy oraz służb konserwacyjno- naprawczych zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi i eksploatacji pojazdu. V. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. VI. Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeglądy gwarancyjne pojazdu ( nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych). VII. Warunki i forma płatności za przedmiot zamówienia: przelew do 30 dni od daty dostawy pojazdu, protokolarnego odbioru oraz wystawienia faktury VAT. Oferowany sprzęt musi posiadać wszelkie homologacje i atesty wymagane przepisami Prawa Polskiego i UE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 10 000zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem z rachunku wykonawcy - na rachunek Zamawiającego w BS Reszel o/Bisztynek Nr 50 8851 1034 2004 0000 0361 0001 - z dopiskiem Wadium Samochód asenizacyjny O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium ww. forma lub formy wadium muszą zostać załączone do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać następujące wymagania: - nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi / wierzycielowi (Zamawiającemu) należności w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp, - zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego), - gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Spełnienie powyższych warunków musi wynikać z treści dokumentu gwarancji lub poręczenia. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz wówczas , gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp..
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 dostawy fabrycznie nowych samochodów asenizacyjnych.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz jeśli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 600000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie
• opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bisztynek-ugim.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marlena Grabowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena Grabowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-28 08:33:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-28 08:41:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-07-28 08:41:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3103 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony