ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY ORAZ NA POBYT CZASOWY PONAD 3 MIESIĄCEDrukuj informacjęSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY ORAZ NA POBYT CZASOWY PONAD 3 MIESIĄCE

Szczegóły informacji

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY ORAZ NA POBYT CZASOWY PONAD 3 MIESIĄCE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Stanowisko ds. obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2011-07-28 10:30:27

Termin załatwienia

Niezwłocznie.

Osoba kontaktowa

Iwona Kaczyńska

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski Bisztynek
Stanowisko ds. obywatelskich

Telefon kontaktowy

89 7188046

Adres e-mail

usc_bisztynek@op.pl

Miejsce odbioru

Urząd Miejski Bisztynek
Stanowisko ds. obywatelskich

Wymagane Dokumenty

1. Druk meldunkowy dla każdej osoby meldującej się

- zgłoszenie pobytu stałego

- zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące

 2.  Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w przypadku osoby, która dokonuje zameldowania na pobyt stały bez równoczesnego wymeldowania)

Do wglądu:

- Dokument stwierdzający tożsamość

- Paszport (dla cudzoziemca)

- Karta pobytu cudzoziemca lub decyzja Wojewody zezwalająca na osiedlenie się na terenie RP

- Odpis skrócony aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich

- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (np. akt notarialny, wypis z księgi wieczystej, umowa najmu)

Czas realizacji

Niezwłocznie.

Opłaty

BRAK.

Tryb odwoławczy

BRAK.

Uwagi

-  można dopełnić czynności  zameldowania korzystając z możliwości automatycznego wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego i czasowego

 - zameldowania można dokonać przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem w formie pisemnej

- za osobę niepełnoletnią obowiązku meldunkowego dokonuje rodzic lub opiekun

Podstawa prawna

1.    Ustawa z dnia 10.04.1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 z późn. zm.)

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.12.2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych
niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz.U. z 2012r.  poz. 1475)

« powrót do poprzedniej strony