ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO, Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE, WYJAZDU ZA GRANICĘ NA POBYT CZASOWYDrukuj informacjęSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO, Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE, WYJAZDU ZA GRANICĘ NA POBYT CZASOWY

Szczegóły informacji

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO, Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE, WYJAZDU ZA GRANICĘ NA POBYT CZASOWY

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Stanowisko ds. obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2011-07-28 10:30:28

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Iwona Kaczyńska

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski Bisztynek
Stanowisko ds. obywatelskich

Telefon kontaktowy

89 7188046

Adres e-mail

usc_bisztynek@op.pl

Sposób załatwienia

Osobiste stawiennictwo osoby w Urzędzie Miejskim.

Miejsce odbioru

Urząd Miejski Bisztynek
Stanowisko ds. obywatelskich

Wymagane Dokumenty

1. Druk meldunkowy

- zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

- zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące lub wyjazdu za granicę na pobyt czasowy

Do wglądu:

- Dokument stwierdzający tożsamość

- Paszport (dla cudzoziemca)

- Karta pobytu cudzoziemca

- Odpis skrócony aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich

Czas realizacji

Niezwłocznie

Opłaty

BRAK

Tryb odwoławczy

BRAK

Uwagi



Wymeldowania się z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego można dokonać „automatycznie” podczas zameldowania na pobyt stały lub czasowy w nowym miejscu.

W zastępstwie osoby wymeldowującej się zgłoszenia może dokonać pełnomocnik, legitymujący się pełnomocnictwem w formie pisemnej.

Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku meldunkowego dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10.04.1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2006r. Nr. 139, poz. 993 z późn. zm.)

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.12. 2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz.U. z 2012r., poz. 1475)
« powrót do poprzedniej strony