Inne ogłoszenia
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego 2014-2020, który ma zostać ogłoszony przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko – Mazurskiego.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-10-17 12:15:22 przez Jarosław Wadowski
Akapit nr - brak tytułu
Zgodnie z art.33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020,Gmina Bisztynek, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek ogłasza konkurs na wspólne przygotowanie i realizację projektu w ramach Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów,
- Cel projektu:
Wsparcie placówek kształcenia ogólnego, to jest szkół podstawowych i klas gimnazjalnych włączonych do szkoły podstawowej w Gminie i Mieście Bisztynek w zakresie podniesienia jakości kształcenia w tych placówkach na podstawie indywidualnych diagnoz dla każdej ze szkół. Wsparcie będzie obejmowało jeden lub kilka typów działań dostępnych w przedmiotowym konkursie.
Proponowany zakres zadań przewidzianych dla partnera:
- wsparcie merytoryczne i organizacyjne Miasta i Gminy Bisztynek przy przygotowaniu wniosku o dofinansowanie oraz realizacji części zadań obejmujących przedmiotowy projekt.
- przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu w oparciu o zaakceptowaną przez Lidera koncepcję realizacji projektu,
- realizacja przewidzianych w ramach projektu działań,
- zarządzanie projektem,
- finansowe i rzeczowe rozliczenie projektu.
- Typy działań przewidziane do realizacji
- Kształcenie kompetencji kluczowych uczniów poprzez jedno lub wiele z następujących działań:
- Doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli w zakresie stosowania metod oraz form organizacyjnych sprzyjających kształtowaniu i rozwijaniu u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej).
- Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej) oraz działań z obszaru doradztwa zawodowego.
- Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym wsparcie ucznia młodszego.
Działania przedstawione w pkt 1.1 i 1.2 w projekcie będą realizowane łącznie, natomiast, o ile wynika to z diagnozy potrzeb, działanie przedstawione w pkt 1.3 -, będzie realizowane wyłącznie jako uzupełnienie działań 1.1 i 1.2 - poprzez:
- doposażenie szkół lub placówek systemu oświaty w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt do rozpoznawania potrzeb rozwojowych, edukacyjnych i możliwości psychofizycznych oraz wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także podręczniki szkolne i materiały dydaktyczne dostosowane do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem tych pomocy, sprzętu i narzędzi, które są zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania.
- przygotowanie nauczycieli do prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym wsparcia ucznia młodszego, rozpoznawania potrzeb rozwojowych, edukacyjnych i możliwości psychofizycznych uczniów i efektywnego stosowania ww. pomocy dydaktycznych w pracy.
- wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniów młodszych w ramach zajęć uzupełniających ofertę szkoły lub placówki systemu oświaty.
- Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu - realizowany przez poprzez jedno lub wiele z następujących działań:
- Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych lub matematyki.
- Doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli, w tym nauczycieli przedmiotów przyrodniczych lub matematyki, niezbędnych do prowadzenia procesu nauczania opartego na metodzie eksperymentu.
- Kształtowanie i rozwijanie kompetencji uczniów w zakresie przedmiotów przyrodniczych lub matematyki.
- Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz rozwijanie kompetencji informatycznych - realizowany przez poprzez jedno lub wiele z następujących działań:
- Wyposażenie szkół lub placówek systemu oświaty w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK niezbędne do realizacji programów nauczania w szkołach lub placówkach systemu oświaty, w tym zapewnienie odpowiedniej infrastruktury sieciowo-usługowej.
- Podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli wszystkich przedmiotów w zakresie korzystania z narzędzi TIK zakupionych do szkół lub placówek systemu oświaty oraz włączania narzędzi TIK do nauczania przedmiotowego.
- Kształtowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów, w tym z uwzględnieniem bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni i wynikających z tego tytułu zagrożeń.
- Programy rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów poprzez naukę programowania
- Wymagania wobec partnera:
- Partner nie może być podmiotem powiązanym z wnioskodawcą w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str. 1)
- Partner musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków EFS
- Partner musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych
- Przy wyborze partnera będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Kryteria formalne:
a/ złożenie kompletnej oferty w terminie wskazanym w ogłoszeniu.
Kryteria merytoryczne:
- Zgodność działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa, max 4 pkt
- Oferowany wkład potencjalnego partnera w realizację projektu,
(zasoby ludzkie – 1pkt., organizacyjne – 1 pkt.; techniczne 1 pkt., finansowe 1 pkt.) max 4 pkt
- Doświadczenie w realizacji projektów o podobnym charakterze z jednostkami samorządu terytorialnego, max 2 pkt
(2 pkt. Jeżeli zrealizowano co najmniej 2 projekty o podobnym charakterze;1 pkt. Jeżeli zrealizowano 1 projekt; 0 pkt. Jeżeli nie zrealizowano żadnego projektu)
- Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny zawierać:
- Informacje na temat wkładu partnera w realizację projektu (zasoby: ludzkie, organizacyjne, techniczne, finansowe),
- Zaprezentowanie koncepcji realizacji wymienionych zadań przewidzianych dla partnera;
- Opis doświadczenia w pozyskaniu i realizacji projektów finansowanych z EFS w zakresie edukacji , w tym projektów realizowanych w partnerstwie z j.s.t.
- Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny:
- Złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia.
- być sporządzone w języku polskim;
- zawierać dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących;
- zawierać pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno-prywatnych, ani wobec innych podmiotów;
- zawierać stosowne oświadczenia o posiadaniu potencjału (prawnego, organizacyjnego i merytorycznego) do realizacji proponowanych działań,
- zawierać pisemne oświadczenie, iż potencjalny partner jest podmiotem uprawnionym do ubiegania się o dofinansowanie zgodnie z typem beneficjentów wskazanym w RPO WW-M 2014-2020 oraz doprecyzowanym w Szczegółowym Opisie Osi Priorytetowych RPO WW-M 2014-2020.
- zawierać pisemne oświadczenie, iż potencjalny partner nie podlega wykluczeniu z możliwości ubiegania się o dofinansowanie na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności:
- art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 885 z późn. zm.);
- art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 z późn. zm.);
- art. 9 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1417).
- Termin i tryb rozpatrzenia ofert:
- Oferty zostaną rozpatrzone najpóźniej w terminie 10 dni od daty zakończenia naboru przez Burmistrza Bisztynka .
- Od decyzji Burmistrza nie przysługuje odwołanie.
- Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane w konkursie.
- Sposób i termin składania ofert:
- Wypełnione i opatrzone podpisem osoby upoważnionej dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek z dopiskiem: „Nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów”
- Zgłoszenia należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Bisztynku w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od dnia publikacji ogłoszenia o konkursie, to jest do dnia 08.11.2017r.do godz.1400
Informacje telefoniczne 89/ 521-64-14 lub 89/521-64-10
Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji zadania oraz do unieważnienia naboru bez podania przyczyn.
Załączniki
Pobierz dane XML Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego 2014-2020, który ma zostać ogłoszony przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko – Mazurskiego. Drukuj informację Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego 2014-2020, który ma zostać ogłoszony przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko – Mazurskiego.