ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inne ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, który zostanie ogłoszony w II kwartale 2016 roku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego 2014-2020, który ma zostać ogłoszony przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko – Mazurskiego.

Informacja ogłoszona dnia 2016-03-22 14:10:49 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zgodnie z art.33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020, Gmina Bisztynek, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek ogłasza konkurs na wspólne przygotowanie i realizację projektu w ramach Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów,
  1. Cel projektu: 
Wsparcie szkół podstawowych i  gimnazjum, w Gminie Bisztynek w zakresie podniesienia jakości kształcenia w tych placówkach na podstawie indywidualnych diagnoz dla każdej ze szkół. Wsparcie będzie obejmowało jedno lub kilka typów działań dostępnych w przedmiotowym konkursie.
Proponowany zakres zadań przewidzianych dla partnera:
-przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu w oparciu o zaakceptowaną przez Lidera koncepcję realizacji projektu,
- realizacja przewidzianychw ramach projektu działań,
- zarządzanie projektem,
- finansowe i rzeczowe rozliczenie projektu.
  1. Typy działań przewidziane do realizacji
  1. Kształcenie kompetencji kluczowych uczniów poprzez jedno lub wiele z następujących działań:
    1. Doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli w zakresie stosowania metod oraz form organizacyjnych sprzyjających kształtowaniu i rozwijaniu u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej).
    2.  Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej) oraz działań z obszaru doradztwa zawodowego.
    3. Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym wsparcie ucznia młodszego.
Działania przedstawione w pkt 1.1 i 1.2 w projekcie będą realizowane łącznie, natomiast, o ile wynika to z diagnozy potrzeb, działanie przedstawione w pkt 1.3 -, będzie realizowane wyłącznie jako uzupełnienie działań 1.1 i 1.2 - poprzez:
  1. doposażenie szkół lub placówek systemu oświaty w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt do rozpoznawania potrzeb rozwojowych, edukacyjnych i możliwości psychofizycznych oraz wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także podręczniki szkolne i materiały dydaktyczne dostosowane do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem tych pomocy, sprzętu i narzędzi, które są zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania.
  2. przygotowanie nauczycieli do prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym wsparcia ucznia młodszego, rozpoznawania potrzeb rozwojowych, edukacyjnych i możliwości psychofizycznych uczniów i efektywnego stosowania ww. pomocy dydaktycznych w pracy.
  3. wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniów młodszych w ramach zajęć uzupełniających ofertę szkoły lub placówki systemu oświaty.
  1. Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu - realizowany poprzez jedno lub wiele z następujących działań:
    1. Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych lub matematyki.
    2. Doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli, w tym nauczycieli przedmiotów przyrodniczych lub matematyki, niezbędnych do prowadzenia procesu nauczania opartego na metodzie eksperymentu.
    3. Kształtowanie i rozwijanie kompetencji uczniów w zakresie przedmiotów przyrodniczych lub matematyki.
  1. Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz rozwijanie kompetencji informatycznych - realizowany poprzez jedno lub wiele z następujących działań:
    1. Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK niezbędne do realizacji programów nauczania w szkołach lub placówkach systemu oświaty, w tym zapewnienie odpowiedniej infrastruktury sieciowo-usługowej.
    2. Podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli wszystkich przedmiotów w zakresie korzystania z narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych  (TIK) zakupionych do szkół lub placówek systemu oświaty oraz włączania narzędzi TIK do nauczania przedmiotowego.
    3. Kształtowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów, w tym z uwzględnieniem bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni i wynikających z tego tytułu zagrożeń.
    4. Programy rozwijania kompetencji cyfrowych uczniów poprzez naukę programowania
  1. Wymagania wobec partnera:
  1. Partner nie może być podmiotem powiązanym z wnioskodawcą w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str. 1)
  2. Partner musi posiadać  doświadczenie w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków EFS,
  3. Partner musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych
  1. Przy wyborze partnera będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Kryteria formalne:
   a/ złożenie kompletnej oferty  w terminie  wskazanym w ogłoszeniu
Kryteria merytoryczne:
  1. Zgodność działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa, max 4 pkt
  2. Oferowany wkład partnera w realizację projektu,
(zasoby: ludzkie- 1 pkt., organizacyjne- 1 pkt., techniczne- 1 pkt., finansowe- 1pkt.) max 4 pkt
  1. doświadczenie w realizacji projektów partnerskich z jednostkami samorządu terytorialnego, max 2 pkt
( 2 pkt. jeżeli zrealizowanoco najmniej 2 projekty o podobnym charakterze,
1 pkt. jeżeli zrealizowano 1 projekt,
0 pkt. Jeżeli nie zrealizowano żadnego projektu)
  1. Wymagane dokumenty:
  1. Wypełniony „formularz oferty” stanowiący zał. Nr 1 do ogłoszenia,
  2. pisemne oświadczenie, iż potencjalny partner nie podlega wykluczeniu z możliwości ubiegania się o dofinansowanie na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności:
-art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 885 z późn. zm.);
-art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 z późn. zm.);
- art. 9 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1417).
         c) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno-   prywatnych, ani wobec innych podmiotów,
        d) oświadczenia o posiadaniu potencjału (prawnego, organizacyjnego i merytorycznego) do realizacji proponowanych działań,
        e)  oświadczenie, iż potencjalny partner jest podmiotem uprawnionym do ubiegania się o dofinansowanie zgodnie z typem beneficjentów wskazanym w RPO WW-M 2014-2020 oraz doprecyzowanym w Szczegółowym Opisie Osi Priorytetowych RPO WW-M 2014-2020.
  1. referencje lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów finansowanych z EFS w zakresie edukacji,
  2. dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących;
  3. wykaz pozyskanych funduszy na zadania odpowiadające zakresowi działania,
  1. Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny  być sporządzone w języku polskim.
  1. Termin i tryb rozpatrzenia ofert:
  1. Oferty zostaną rozpatrzone najpóźniej w terminie 5 dni od daty zakończenia naboru przez Zespół Oceniający powołany przez Burmistrza Bisztynka
  2. Na podstawie opinii wydanej przez Zespół oceniający, Burmistrz Bisztynka dokona wyboru podmiotu, z którym zostanie zawarta umowa partnerska.
  3. Od decyzji Burmistrza nie przysługuje odwołanie.
  4. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane w konkursie.
  1. Sposób i termin składania ofert:
  1. Wypełnione i opatrzone podpisem osoby upoważnionej dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski  ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek o z dopiskiem: „Nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów” (decyduje data wpływu do tut. Urzędu)
  2. Zgłoszenia należy składać w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od dnia publikacji ogłoszenia o konkursie, to jest do dnia  13.04.2016r. do godz. 1500. Informacje telefoniczne 089/521-64-14
Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji zadania oraz do unieważnienia naboru bez podania przyczyny.  

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Wójcik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Wójcik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-22 14:09:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-22 14:10:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-19 09:16:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1309 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony