ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 30tyś.EURO

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dzierżawa 3 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń drukujących do Urzędu Miejskiego w Bisztynku oraz wykonania usługi montażu na okres 4 lat.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-02-25 11:46:45 przez Jarosław Wadowski

Akapit nr - brak tytułu

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Bisztynek/ Urząd Miejski, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Jarosław Wadowski:e-mail: , tel. 89 5216408, fax. 89 7188603.
  1. Nazwa zadania:
Dzierżawę 3 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń drukujących do Urzędu Miejskiego w Bisztynku oraz wykonania usługi montażu (instalacja, konfiguracja) na okres 4 lat.
Opis i warunki udziału w postepowaniu w załączeniu: Załącznik nr 1.
 
III. Termin realizacji: marzec 2020r.
 
  1. Tryb postępowania: ZAPYTANIE CENOWE
Poniższą ofertę należy:
  1. Złożyć w formie pisemnej, elektronicznie (na adres na Formularzu Oferty wg wzoru będącego załącznikiem do zaproszenia do dnia 27.02.2020r., do godz. 12:00
  2. Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu 28.02.2020r.,
  3. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, mailowo lub pisemnie- listem. Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze/ zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od otrzymania zlecenia,
  4. Kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena / cena i …………(inne) – przy założeniu, że Wykonawca złoży ofertę zawierająca przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego, 
  5. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny,
  6. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty: wypełniony formularz oferty oraz ofertę cenową wielofunkcyjnego urządzenia drukującego zgodną z Załącznikiem nr 1.
  7. Niewypełnienie wszystkich zawartych tam wymagań spowoduje nie przyjęcie oferty w tym postepowaniu i jej odrzucenie. Oferta taka nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Zamawiającego.
  8. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami:  poczta e-mail.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony