Rejestr Instytucji Kultury
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-19 11:53:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr - brak tytułu
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina i Miasto Bisztynek prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2012 r. poz. 406), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
- Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina i Miasto Bisztynek prowadzony jest przez pracownika zatrudnionego na samodzielnym stanowisku ds. Oświaty, Kultury i Ochrony Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek
- Zgodnie z § 10 - 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury:
- Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora.
- Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:
1) otwarty dostęp do zawartości rejestru;
2) wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
- Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust.2 pkt1 jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.
- Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.
- Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
- Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.
- Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.
- Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.
- Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiści wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
- Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.