ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego „Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalno-usługowego na mieszkania komunalne”.

Informacja ogłoszona dnia 2017-08-16 15:13:57 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej dla realizacji zadania pn.: „Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalno-usługowego na mieszkania komunalne” wraz z przeniesieniem praw autorskich do niej, poprzedzonej sporządzeniem projektu koncepcyjnego rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych.
Przewiduje się  zmianę sposobu użytkowania wydzielonej części pomieszczeń pierwszego piętra budynku mieszkalno-usługowego stanowiącego pomieszczenia Przedszkola w Sątopach-Samulewie na potrzeby utworzenia mieszkań komunalnych.
Projekt realizowany będzie na działce gminnej o nr ewid.: nr 353/76 obr. Sątopy w miejscowości Sątopy-Samulewo. Na przedmiotowej działce znajduje się budynek mieszkalno-usługowy z zlokalizowanymi mieszkaniami na parterze oraz Przedszkolem na piętrze,  w którym zostaną wydzielone pomieszczenia na potrzeby mieszkań komunalnych.
Na potrzeby utworzenia mieszkań przewiduje się  wyłączenie na piętrze budynku 188,75 m2 powierzchni całkowitej.
Działka, na której znajduje się w/w budynek według Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miejscowości Sątopy – Samulewo leży na terenie oznaczonym symbolem 16UI – budynek przedszkola z pomieszczeniami mieszkalnymi adaptowany.
 
Projekt powinien być sporządzony uwzględniając następujące branże:
- architektura,
- konstrukcja,
- instalacja wodno-kanalizacyjna,
- instalacja centralnego ogrzewania – wewnętrznego
- instalacja wentylacji
- instalacja elektryczna i oświetleniowa,
Opracowaną dokumentację należy uzgodnić branżowo zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa.
Po stronie projektanta leżą ustalenia i pisemne uzgodnienia z właścicielami mieszkań znajdujących się na parterze w zakresie lokalizacji istniejącej i projektowanej instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i rozwiązań konstrukcyjno-budowlanych.
Właściwości funkcjonalno – użytkowe
Urządzenie mieszkań komunalnych w wydzielonej części budynku mieszkalno-usługowym w miejscowości Sątopy-Samulewo o powierzchni całkowitej 188,75 m2.
Zgodnie z przyjętymi założeniami planuje się utworzenie mieszkań komunalnych o minimalnej powierzchni użytkowej 40 m2
 
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe
Założenia funkcjonalne:
Każde mieszkanie powinno składać się z minimum następujących części funkcjonalnych:
  1. Kuchnia
  2. Sypialnie
  3. Łazienka
Dopuszcza się pełnienie przez pomieszczenia kilku funkcji, zachowaniem jednak niezbędnych wymagań wynikających  z obowiązujących przepisów.
Wymagania w zakresie konstrukcji, wykończenia, instalacji.
Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować dużą trwałością użytkową. Bezwzględnie
wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania,
odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed
hałasem i drganiami, oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród.
 
Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Przepisy prawne.
Wykonawca jest zobowiązany znać i stosować wszystkie przepisy prawne wydane zarówno przez
władze państwowe jak i lokalne oraz inne regulacje prawne i wytyczne, które są w jakikolwiek
sposób związane z planowanymi pracami projektowymi i budowlanymi, będzie w pełni
odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów i wytycznych w trakcie realizacji robót.
Najważniejsze z nich to:
1. Ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U.z 2016r. poz. 290) wraz z
późniejszymi zmianami.
2. Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. z
2016r. poz 778) wraz z późniejszymi zmianami.
3. Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008r.      ( Dz. U. z 2016 r. poz. 353) wraz z późniejszymi zmianami.
4. Ustawa Prawo Geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05. 1989r. (Dz.U. z 2016r  poz.1629)
wraz z późniejszymi zmianami.
5. Uzgodnienia branżowe (p.poż, sanepid, BHP, PiP)
Informacje z zakresu przygotowania dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa ma być zgodna z wymaganiami niniejszego zaproszenia.
Podane w zaproszeniu  informacje nie zwalniają oferentów z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych nie opisanych w zaproszeniu  uwarunkowań.
Projekt będzie zawierał wszystkie niezbędne uzgodnienia, decyzje, opinie, ekspertyzy i
odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, które okażą się konieczne do realizacji
przedmiotu zamówienia. Prace projektowe należy wykonać w zakresie niezbędnym do realizacji
w/w zadania.
Dokumentacja powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań
materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia.
Dokumentacja powinna zawierać:
1. Projekt budowlany - wykonawczy wykonany w oparciu o zatwierdzony projekt koncepcyjny o którym mowa w pkt 1 oraz zgodnie z USTAWĄ z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r.  poz. 290 z późniejszymi zmianami), oraz ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003), (Dz. U.03.120.1133). Projekty zostaną wykonane w formie papierowej w ilości 5 egzemplarzy i elektronicznej 1 egzemplarz.
2. Specyfikacje techniczne
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r.).
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach w formie papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej.
Przez wersje elektroniczną należy rozumieć:
-rysunki jako pliki w formacie *. dwg oraz * pdf
-teksty jako pliki w formacie *. doc. oraz * pdf
3. Szczegółowy kosztorys inwestorski (zawierający przedmiar robót, kalkulację cenową oraz kosztorys  ofertowy) – w 2 egz. oraz wersja elektroniczna w formacie doc.
 
Każda z w/w faz projektowych będzie podlegała uzgodnieniu protkolarnie i pisemnym zatwierdzeniu  przez Inwestora.
Termin wykonania zamówienia:
a. Projekt koncepcyjny rozwiązań funkcjonalno- przestrzennych – do dnia 30.09.2017r.
b. Projekt budowlany-wykonawczy - do dnia 30.11.2017r.
Projekt koncepcyjny o którym mowa w pkt 7, ppkt a. zostanie pisemnie zatwierdzony przez Zamawiającego w ciągu jednego tygodnia od jego otrzymania.
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca (osoba wykonująca prace wskazane w ust. 1) powinien spełniać następujące kryteria:
  • dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj: posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia – do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych,
  • osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia muszą być członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – do oferty należy dołączyć kopię zaświadczenia o przynależności.
Sposób przygotowania oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
  2. Oferta powinna zawierać:
  • Formularz „ OFERTA”,
  • kopię uprawnień budowlanych,
  • kopię zaświadczenia o przynależności do izby
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
    1. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
    2. Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
    3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    4. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi.
    5. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
    6. Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem zamawiającego, nazwą i adresem wykonawcy oraz oznaczeniem:
Oferta
„Zmiana sposobu użytkowania części budynku mieszkalno-usługowego na mieszkania komunalne” Nie otwierać przed dniem 31.08 .2017r.  godz. 1400
 
Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  1. Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się spośród innej korespondencji.
Termin złożenia oferty
  1. Ofertę należy złożyć w Urzedzie Miejskim w Bisztynku ul. Kościuszki 2, pok. nr 10 (Sekretariat) do dnia: 31.08. 2017r. do godz.  14ºº  .
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do zamawiającego.
Kryterium oceny ofert:
  1. W niniejszym Zapytaniu wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przedstawione w poniższych wzorach:
Nazwa kryterium
  1.  
Sposób oceny
  •  
Cena – Kc
90% = 90 pkt
  •  
Najniższa zaoferowana cena 
------------------------------------ x 90 = liczba pkt
Cena w badanej ofercie
 
Termin wykonania
zamówienia – Kt
0-10% = 0-10 pkt
zgodnie z deklaracją wykonawcy
termin wykonania do 30 listopada 2017 r. – 0 pkt,
termin wykonania do 17 listopada 2017 r. – 5 pkt,
termin wykonania do 27 październik 2017r. – 10 pkt,
 
Łączna ocena oferty:
Co = Kc (max. 90 pkt.) + Kt (max. 10 pkt.)
 
Co – Oferta najkorzystniejsza
Kc – Oferowana łączna cena brutto: 90 pkt;
Kt – Termin wykonania zamówienia: 0 – 10 pkt
Opis sposobu obliczania ceny:
  1. Cena oferty jest ceną ryczałtową zawiera obowiązujący podatek VAT i jest nie zmienna do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
  2. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.
  3. Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.
  4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty.
Warunki płatności
Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu zadania, i protokolarnym odbiorze dokumentacji, wraz z uzyskanym pozwoleniem na zmianę sposobu użytkowania.
Osoba upoważniona do kontaktu:
Łukasz Hołowieszko  nr tel. 89 521 64 05
Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne zaświadcznie o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
O rozstrzygnięciu niniejszego zapytania strony zostaną powiadomione pisemnie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
Gmina Bisztynek zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Hołowieszko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Hołowieszko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-16 15:05:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-16 15:13:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-16 15:13:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1479 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony