Zapytania ofertowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe w trybie rozeznania cenowego pisemnego na wykonanie zamówienia publicznego pn.: „Wykonywanie usługi konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Bisztynek w 2017 i 2018 roku”
Informacja ogłoszona dnia 2017-05-26 15:00:00 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2017 i 2018 roku usługi konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Bisztynek, obejmującej następujący zakres robót:
- sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym (teren miasta),
2) dokonywanie naprawy uszkodzonych:
- styków,
- połączeń,
- przewodów w oprawach i słupach,
- tablic bezpiecznikowych,
- końcówek kabli itp.
- wymianę uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego, a w szczególności:
- bezpieczników, główek bezpieczników, podstaw do bezpieczników,
- styczników,
- fotorezystorów,
- żarówek (wymiana winna odbywać się w okresie załączonego oświetlenia - w godzinach wieczornych lub porannych),
- przekaźników zmierzchowych,
- opraw,
- wysięgników,
- słupów,
- przewodów oświetlenia ulicznego,
- kondensatorów w oprawach oświetleniowych,
- dławików i wkładek topikowych,
- kloszy,
- zamknięć drzwiczek słupowych,
- opasek zabezpieczających,
- zegarów sterujących,
- czyszczenie opraw łącznie z kloszami oraz wnęk słupów oświetleniowych przy wymianie żarówek,
- konserwację szafek i tablic oświetleniowych,
5) lokalizację oraz awaryjną naprawę uszkodzeń napowietrznej lub kablowej sieci oświetleniowej,
6) sprawdzanie układów zapłonowych opraw,
7) przestawianie nastaw zegarów sterujących w szafkach oświetleniowych,
8) pomiary i sprawdzanie :
- rezystancji, izolacji kabli,
- napięć i obciążeń,
- stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej urządzeń oświetlenia ulicznego,
9) zabezpieczanie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych oraz działań wandali w ramach pogotowia energetycznego,
10) usuwanie skutków działań wandali poprzez uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych elementów oświetlenia ulicznego i parkowego,
Konserwacja obejmuje nadzór nad właściwym funkcjonowaniem instalacji oświetlenia ulicznego i parkowego, w skład której wchodzi:
- 560 punktów oświetleniowych (oprawy, wysięgniki, zabezpieczenia prądowe),
- 39 szafek oświetleniowych zawierających zabezpieczenia oraz sterowniki załączania oświetlenia,
- 121 słupów oświetleniowych,
- 8,798 km - linie kablowe niskiego napięcia i napowietrzne linie oświetleniowe.
Do obowiązków wykonawcy będzie należeć:
- uiszczanie opłat dla PGE Dystrybucja Olsztyn Sp. z o.o. za dopuszczenie do wykonywania prac w zakresie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego,
- organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przystąpienie do usuwania awarii:
- nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świecą pojedyncze lampy,
- nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świeci ciąg lamp,
- nie później niż w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy wystąpi uszkodzenie urządzeń oświetleniowych (np. złamanie wysięgnika, zwisający klosz lub cała oprawa, zerwanie przewodów oświetleniowych)- wykonawca zobowiązany jest wówczas do doprowadzenia uszkodzonych urządzeń do właściwego stanu technicznego.
- wyłączanie oświetlenia w ciągu 1 godziny od uzyskania informacji o nie wyłączeniu oświetlenia w dzień przez urządzenia sterownicze oraz usuniecie awarii w terminie 1 dnia od momentu przystąpienia do usuwania awarii,
- ręczne włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego w przypadku awarii zegarów sterujących.
Przewiduje się możliwość naliczania kar umownych Wykonawcy w razie odstąpienia od umowy lub zwłoki w wykonaniu prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
- w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca - w wysokości 5.000 zł,
- za zwłokę w przystąpieniu do:
- usuwania awarii lub
- wyłączenia oświetlenia w przypadku uzyskania informacji o nie wyłączeniu oświetlenia w dzień przez urządzenia sterownicze
- w wysokości 10 zł za każdą godzinę zwłoki,
- za zwłokę w wykonaniu prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia ustalonego na wykonanie prac.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1/ posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami ustawy PZP i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
2/ posiadają wiedzę i doświadczenie,
3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4/ znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków wykonania i rozliczenia zamówienia, terminu i formy złożenia oferty (pismo, fax, e-mail):
1. Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia - po podpisaniu umowy, w dniu wystawienia zlecenia, w którym zostanie określony zakres robót oraz termin wykonania robót.
2. Termin wykonania zamówienia - zlecenia będą wystawiane przez cały 2017 i 2018 rok, stosownie do zaistniałych potrzeb.
3. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 31.05.2017 do godz.12:00, w jednej z następujących form:
- pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego, pok. 10, Bisztynek, ul. Kościuszki 2,
- faxem na nr 89- 718 86 03
- e-mail na adres:
V. Informacje Zamawiającego o kryteriach oceny ofert i ich znaczeniu dla oceny końcowej:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium -
- cena ofertowa - 100%
Do porównania ofert zostanie przyjęta średnia z podanych cen, przy uwzględnieniu następującej wagi:
a) robocizna (praca elektryka) - ......... zł/ rg, x 40%
b) praca podnośnika - ........... zł/godz. x 30%
c) praca samochodu specjalistycznego/dostawczego - ........... zł/godz. x 30%
VI. Informacje Zamawiającego o formie i terminach płatności za wykonanie zamówienia:
przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.
24.05.2017r.
…........................................ ….......................................................
(Bisztynek, data) (podpis, pieczęć Zamawiającego)
VII. Niniejsze zapytanie ofertowe wywieszono na tablicy ogłoszeń urzędu w dniu 24.05.2017r. i zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Bisztynku w dniu 24.05.2017r.
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe w trybie rozeznania cenowego pisemnego na wykonanie zamówienia publicznego pn.: „Wykonywanie usługi konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Bisztynek w 2017 i 2018 roku” Drukuj informację Zapytanie ofertowe w trybie rozeznania cenowego pisemnego na wykonanie zamówienia publicznego pn.: „Wykonywanie usługi konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Bisztynek w 2017 i 2018 roku”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Bisztynku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mariusz Drozdowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-05-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Drozdowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-05-26 14:58:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-05-26 15:00:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-05-26 15:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1415 raz(y) |