ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPROSZENIE do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn: Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego „Adaptacja wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku na urządzenie przedszkola, wraz z wyposażeniem”.

Informacja ogłoszona dnia 2017-01-03 09:54:13 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej dla realizacji zadania pn.: „Adaptacja wydzielonej części  budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku na urządzenie przedszkola, wraz z wyposażeniem”
Przewiduje się  adaptację wydzielonej części pomieszczeń Publicznej Szkoły Podstawowej w Bisztynku na potrzeby utworzenia przedszkola oraz zakup wyposażenia.
Projekt realizowany będzie na działce gminnej o nr ewid.: nr 168/3 obr. Bisztynek 2 przy ul. Kolejowa 7, w Bisztynku. Na przedmiotowej działce znajduje się budynek funkcjonującej Szkoły Podstawowej, w którym zostaną wydzielone pomieszczenia na potrzeby funkcjonowania gminnego
przedszkola. Na potrzeby utworzenia przedszkola przewiduje się  wyłączenie w północnym skrzydle na parterze około 227  m2 i na I piętrze szkoły około 230 m2  powierzchni całkowicie oddzielonej i wyizolowanej akustycznie od części budynku użytkowanej przez uczniów Szkoły Podstawowej.
Przedmiotowy obiekt znajduje się w Gminnej ewidencji zabytków.
W budynku przedszkola należy przewidzieć następujące pomieszczenia i rozwiązania:
  1.  4 sale dla grup do 25 dzieci z uwzględnieniem w tym w 2 grupach pomieszczenia z
przegrodami na pościel i leżaki oraz szafy na materiały i pomoce dydaktyczne.
  1. 4 przysalowe zespoły sanitarne przy salach – dostosowane dla potrzeb dzieci od 3 do 6 roku życia,
  2. hall wraz z szatnią do 100 dzieci,
  3. przyjąć odpowiednie  rozwiązanie dla żywienia w przedszkolu, które  będzie się odbywało na zasadzie dostawy gotowych dań z kuchni mieszczącej się w budynku  szkoły podstawowej, w przedszkolu będzie odbywał się proces związany z ich wydawaniem i procesami towarzyszącymi.
  4. pomieszczenie administracyjne dla podstawowego personelu.
  5. komunikacja między pomieszczeniami znajdującymi się na parterze i I piętra  wydzielonej części budynku, oraz komunikacje  z II  piętra umożliwiając dla dzieci szkoły podstawowej dostęp do sali sportowej.
  6. wyposażenie - w projekcie technicznym należy zawrzeć szczegółowy wykaz sprzętu i
wyposażenia w tym uwzględnić do wykorzystania sprzęt będący na wyposażeniu obecnie funkcjonującego przedszkola. Przewidzieć należy nagłośnienie i oświetlenie.
  1. WC dla personelu.
  2. pomieszczenie gospodarcze umożliwiające przechowywanie materiałów do
konserwacji przedszkola.
 
Zamawiający dopuszcza w zakresie obowiązujących unormowań prawnych, racjonalności ekonomicznej lub funkcjonalnej możliwość zmian wielkości wydzielonej części budynku szkoły podstawowej w Bisztynku w wyniku uzgodnień z Zamawiającym.
 
2. Charakterystyczne parametry określające zakres prac objętych zamówieniem.
 
Zamówienie obejmuje:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
W ramach dokumentacji Wykonawca zapewni przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac
poprzedzających proces projektowania. W szczególności w zakresie dokumentacji uwzględnić
należy:
a) wykonanie  inwentaryzacji  wydzielonej części budynku,
b) wykonanie koncepcji architektonicznej lub projektu wstępnego i jej uprzednie uzgodnienie z
Zamawiającym przed zakończeniem prac projektowych,
c) wykonanie projektu budowlanego wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami,
d) wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego i kosztorysów,
e) uzyskanie w imieniu Inwestora prawomocnego pozwolenia na budowę,
Projekt powinien być sporządzony uwzględniając następujące branże:
- architektura,
- konstrukcja,
- instalacja wodno-kanalizacyjna,
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja elektryczna i oświetleniowa,
- instalacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego,
- instalacja alarmowa,
- instalacja niskoprądowa (internetowa, telefoniczna, ograniczająca dostęp do obiektu),
- zatwierdzona przez zamawiającego koncepcja aranżacji wnętrz z meblami i sprzętem trwale związanym z budynkiem – Zamawiający w uzgodnionym terminie przedłoży wykaz sprzętu będący na wyposażeniu obecnie funkcjonującego przedszkola, który należy uwzględnić w aranżacji wnętrz.
Opracowaną dokumentację należy uzgodnić branżowo zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa (straż pożarna, sanepid, itp.)
 
3. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia.
 
Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, dla których konieczne jest
uzyskane pozwolenie na budowę, składa się w szczególności z:
1. Projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych;
2. Projektów wykonawczych;
3. Przedmiaru robót;
4. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej
opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
Dokumentacja projektowa winna być wykonana w 5 egz. składających się z następujących
elementów:
  1. część opisowa,
  2. część rysunkowa,
  3. informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia,
  4. kosztorys inwestorski,
  5. wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia towarzyszące,
  6. wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  7. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dokumentacja powinna zostać opracowana w wersji papierowej oraz elektronicznej (części
opisowe i obliczeniowe – edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny lub plik pdf, część rysunkowa –
plik pdf, dwg, dwx).
 
4. Wymagania dotyczące architektury.
Projekt należy opracować z uwzględnieniem warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r (Dz. U. 2015 poz 1422) z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 sierpnia 2010 r. w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego, warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania (Dz. U. 2010 Nr 161, poz. 1080).
W zakresie bezpieczeństwa pożarowego i bhp uwzględnić należy w szczególności Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, Dz. U. nr 109, poz. 719, a także Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. (Dz.U. 2003 nr 169 poz 1650 z poźn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2014r w sprawie wymagań ochrony przeciwpożarowej, jakie musi spełniać lokal, w którym jest prowadzone przedszkole utworzone w wyniku przekształcenia oddziału przedszkolnego lub oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej.
a) forma i standard wykończenia powinien uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować trwałością użytkową i estetyką,
b) budynek w części o funkcji podstawowej powinien być przystosowany do użytkowania przez
osoby niepełnosprawne, dotyczy to także wózków dziecięcych i dostępu dla osób starszych,
d) wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z aktualnymi przepisami, uwagę należy położyć na bezpieczeństwo użytkowania, odpowiednie warunki higieniczne, zdrowotne oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami,
oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej (należy opracować audyt energetyczny).
 
5. Wymagania dotyczące projektowanych instalacji:
Wykonanie adatacji instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz budynku - w zakresie wynikającym  z potrzeb funkcjonowania przedszkola.
Budynek jest aktualnie wyposażony w instalacje:
  • centralnego ogrzewania (podłączenie do kotłowni w pobliskiej szkole, należy
            przewidzieć podlicznik),
  • elektryczną,
  • wodno-kanalizacyjną,
  • telefoniczną,
Istniejące instalacje należy adaptować do potrzeb wynikających  nowej funkcji części obiektu.
 
Należy przewidzieć zamontowanie podliczników mediów w przypadku instalacji wspólnych z obiektem szkoły.
 
A. instalacje elektryczne wewnętrzne
  • instalacja oświetlenia,
  • instalacja gniazd wtykowych 240V,
  • doprowadzenie zasilania urządzeń technologicznych (instalacja siłowa + gniazdo)
  • wtykowe w jadalni),
  • instalacja ochrony przepięciowej i ochrony od porażeń,
B. instalacje teletechniczne wewnętrzne
  •  instalacja nagłaśniająca (radiowęzeł), instalacja nagłośnienia sal,
  •  instalacja sieci telefonicznej wewnętrznej - wszystkie pomieszczenia,
  •  instalacja i sygnalizacja monitoringu i alarmowa, wideofon przy wejściu,
  •  sieć komputerowa bezprzewodowa (3 routery),
 
6. Wymagania dotyczące wykończenia i wyposażenia obiektu:
(w przypadku braku możliwości wykorzystania  istniejącego wykończenia)
 
1) pomieszczenia sal dydaktycznych posadzka z wykładziny PCV z wywinięciem na ścianę o właściwościach
  • antypoślizgowych, antyseptycznych i antyalergicznych (wyeliminowanie listew
  • przypodłogowych), łączona spawami termicznymi. Uwaga: w salach, na części
  • powierzchni (do 70% powierzchni sali) należy przewidzieć grube wykładziny dywanowe
  • z włókien poliamidowych (PA),
  • ściany – wykończone farbą zmywalną, wysokoodporną (emulsja akrylowa lub akrylowo
  • lateksowa),
  • drzwi wewnętrzne drewniane,
  • w oknach sal należy przewidzieć rolety do zaciemnienia
2) hol wraz z szatnią
  •  posadzka: wykładzina PVC z wywinięciem na ścianę o właściwościach antypoślizgowych antyseptycznych i antyalergicznych (wyeliminowanie listew przypodłogowych), łączona spawami termicznymi,
  •  ściany: malowanie emulsją wysokoodporną,
3) pomieszczenia administracyjne
  • posadzka: wykładzina PCV,
  • ściany – wykończone farbą zmywalną, kolor,
  • należy przewidzieć żaluzje lub rolety w oknach
4) toalety i pomieszczenia gospodarcze, stołówka
  • posadzka: gres antypoślizgowy,
  • ściany: glazura do wysokości drzwi (ok. 2,0 m),
  •  sufity: farba emulsyjna odporna na działanie pary wodnej,
  •  gabaryty urządzeń i wyposażenia w pomieszczeniach sanitarnych winny być dostosowane do użytkowników – w tym przypadku dzieci 3-6 lat,
  •  armatura, lustra nad umywalkami, wieszaki na ręczniki, pojemniki na mydło, papier, ręczniki papierowe, brodzik,
5) korytarze
  •  posadzka: wykładzina antypoślizgowa PVC łączona spawami termicznymi,
  •  ściany: tynk wewnętrzny dekoracyjny o gładkiej strukturze,
  •  zabezpieczenie narożnikami do wysokości 1,5 m,
  • drzwi ze świetlikami okrągłymi (bulajami) do sal,
6) dodatkowe wymagania dotyczące wyposażenia
Grzejniki w pomieszczeniach, w których przewiduje się zbiorowe przebywanie dzieci, należy
wyposażyć w osłony. Okna wyposażyć w napowietrzaki, w salach rolety do zaciemnienia. Szyby w drzwiach winny być przewidziane jako zabezpieczone przed stłuczeniem; zaleca się stosowanie szkła hartowanego. Podłogi w salach zajęć powinny być ciepłe i łatwe do utrzymania w czystości. Wszystkie grzejniki powinny być osłonięte.
  1. ochrona p.poż.:
Należy przewidzieć:
a) oznakowanie ewakuacyjne p.poż, budynku (drzwi ewakuacyjne, kierunki ewakuacji oznakowanie gaśnic),
b) oznakowanie wyjść ewakuacyjnych,
c) zaprojektowanie uzbrojenia budynku w gaśnice,
d) zaprojektowania instrukcji postępowania w razie pożaru wraz z podaniem ich lokalizacji,
e) opracowanie instrukcji p.poż,
f) w razie konieczności zaprojektowanie i uzgodnienie źródeł wody do celów przeciwpożarowych
 
5. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
  1. Termin wykonania zamówienia:
Projekt koncepcyjny do dnia 15.02.2017r                        
Projekt budowlano-wykonawczy wraz z wnioskiem o pozwolenia na budowę 10.04.2017r
  1. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca (osoba wykonująca prace wskazane w ust. 1) powinien spełniać następujące kryteria:
  • dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj: posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia – do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych,
  • osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia muszą być członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – do oferty należy dołączyć kopię zaświadczenia o przynależności.
  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
    2. Oferta powinna zawierać:
  • Formularz „ OFERTA”,
  • kopię uprawnień budowlanych,
  • kopię zaświadczenia o przynależności do izby
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
    1. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
    2. Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
    3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    4. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi.
    5. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
    6. Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem zamawiającego, nazwą i adresem wykonawcy oraz oznaczeniem:
Oferta
„Adaptacja wydzielonej części  budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku na urządzenie przedszkola, wraz  z wyposażeniem”
 Nie otwierać przed dniem 10.01.2017r godz. 1400
 
Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  1. Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się spośród innej korespondencji.
  1. Termin złożenia oferty
    1. Ofertę należy złożyć w Urzedzie Miejskim w Bisztynku ul. Kościuszki 2, pok. nr 10 (Sekretariat) do dnia: 10.01.2017r do godz.  14ºº  .
    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    3. Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do zamawiającego.
  2. Kryterium oceny ofert:
  1. W niniejszym Zapytaniu wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przedstawione w poniższych wzorach:
Nazwa kryterium
  1.  
Sposób oceny
  •  
Cena – Kc
90% = 90 pkt
  •  
Najniższa zaoferowana cena 
------------------------------------ x 90 = liczba punktów
Cena w badanej ofercie
 
Termin wykonania
– Kt
0-10% = 0-10 pkt
zgodnie z deklaracją wykonawcy
termin wykonania do 10.04.2017r – 0 pkt,
termin wykonania do 31.03.2017r – 5 pkt,
termin wykonania do 15.03.2017r – 10 pkt,
 Łączna ocena oferty:
Co = Kc (max. 90 pkt.) + Kt (max. 10 pkt.)
 
Co – Oferta najkorzystniejsza
Kc – Oferowana łączna cena brutto: 90 pkt;
Kt – Termin wykonania zamówienia: 0 – 10 pkt
  1. Opis sposobu obliczania ceny:
    1. Cena oferty jest ceną ryczałtową zawiera obowiązujący podatek VAT i jest nie zmienna do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
    2. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.
    3. Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.
    4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty.
  2. Warunki płatności
Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu zadania, i protokólarnym odbiorze dokumentacji, wraz z uzyskanym pozwoleniem na zmianę sposobu użytkowania.
  1.  Osoba upoważniona do kontaktu:
Roman Rysztowski  nr tel. 89 521 64 05
  1. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne zaświadcznie o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
  2.  O rozstrzygnięciu niniejszego zapytania strony zostaną powiadomione pisemnie.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
  4. Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.).
Gmina Bisztynek zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Roman Rysztowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Rysztowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-03 09:53:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-03 09:54:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-01-11 14:37:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1494 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony