ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPROSZENIE do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn: "Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego modernizacji i remontu świetlicy wiejskiej w Paluzach gmina Bisztyek wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem".

Informacja ogłoszona dnia 2016-08-31 14:26:22 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej dla realizacji zadania pn.: „Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Paluzach gmina Bisztyek, wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem”
przez uprawnione osoby wykonujące samodzielne funkcje do projektowania w budownictwie w wymaganych prawem polskim specjalnościach. Lokalizacja inwestycji: działka numer 8-59/1,    8-60/1 obr. 8 – Paluzy w zakresie ujętym w „Projekcie Koncepcyjnym Modernizacji i Remontu Świtlicy Wiejskiej w Paluzach”.
Przedmiotowy obiekt znajduje się w Gminnej ewidencji zabytków.
Szczegółowy zakres zamówienia:
- wykonanie projektu budowlano – wykonawczego dla zadania „Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Paluzach gmina Bisztyek, wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem”
- uzyskanie wszelkich uzgodnień, pozwoleń i opinii wymaganych przepisami prawa,
W ramach prac projektowych należy wykonać rysunki, opisy techniczne wraz ze szczególowym  kosztorysem inwestorskim i ofertowym.
Szczegółowe ustalenia odnośnie zakresu projektowego zostały zwarte w „Projekcie Koncepcyjnym Modernizacji i Remontu Świtlicy Wiejskiej w Paluzach” Obowiązkiem wykonawcy opracowania jest pozyskanie map do celów projektowych oraz wykonanie wszelkich innych czynności związanych z procesem projektowym (uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii itp.).
  1. Opracowanie powinno zawierać:
  1. kompletny projekt budowlano – wykonawczy (branża budowlana, elektryczna i sanitarna) w zakresie niezbędnym  do zrealizowania robót budowlanych – 4 egz. oraz wersja elektroniczna (rysunki w formacie pdf i dwg).
  2. Szczegółowy kosztorys inwestorski (zawierający przedmiar robót, kalkulację cenową oraz kosztorys ofertowy) – w 2 egz. oraz wersja elektroniczna.
                   c)  Specyfikacjię Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
  1. W ramach ryczałtowego wynagrodzenia umownego do obowiązków Wykonawcy należy:
  1.  uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, postanowień, uzgodnień, opinii oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę   terminie do 30.11.2016r.
  2. opracowanie kompletnego projektu budowlano – wykonawczego, uzyskanie  pozwolenia na budowę , szczegółowego kosztorysu inwestorskiego w terminie do 30.11.2016r.
  3. tam, gdzie do uzyskania niezbędnego dokumentu potrzebny jest wniosek zamawiającego – przygotowanie wniosku do podpisu, pokrycie wszelkich urzędowych opłat, opłat skarbowych oraz uzyskanie tego dokumentu.
Projektant będzie odpowiedzialny za zawartość merytoryczną, techniczną i prawną opracowania projektowego, będącego przedmiotem zamówienia publicznego.
Projektant ponosi również odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez zamawiającego wynikłe z wad przedmiotu zamówienia.
Projektant będzie wykonywał swoje obowiązki w ścisłej współpracy z zamawiającym i zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami.
  1. Termin wykonania zamówienia:
Dokumentację projektową wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w terminie do dnia 30.11.2016r.
  1. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca (osoba wykonująca prace wskazane w ust. 1) powinien spełniać nastepujące kryteria:
  • dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj: posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia – do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych,
  • osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia muszą być członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – do oferty należy dołączyć kopię zaświadczenia o przynależności.
  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
    2. Oferta powinna zawierać:
  • Formularz „ OFERTA”,
  • kopię uprawnień budowlanych,
  • kopię zaświadczenia o przynależności do izby
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
    1. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
    2. Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
    3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    4. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi.
    5. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
    6. Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem zamawiającego, nazwą i adresem wykonawcy oraz oznaczeniem:
Oferta
Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Paluzach gmina Bisztyek, wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem” Nie otwierać przed dniem 16.09.2016r.  godz. 1400
 
Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  1. Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się spośród innej korespondencji.
  1. Termin złożenia oferty
    1. Ofertę należy złożyć w Urzedzie Miejskim w Bisztynku ul. Kosciuszki 2, pok. nr 10 (Sekretariat) do dnia: 16 września 2016r. do godz.  14ºº  .
    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    3. Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do zamawiającego.
  2. Kryterium oceny ofert:
  1. W niniejszym Zapytaniu wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przedstawione w poniższych wzorach:
Nazwa kryterium
  1.  
Sposób oceny
  •  
Cena – Kc
90% = 90 pkt
  •  
Najniższa zaoferowana cena 
------------------------------------ x 90 = liczba punktów
Cena w badanej ofercie
 
Termin wykonania zamówienia – Kt
0-10% = 0-10 pkt
zgodnie z deklaracją wykonawcy
termin wykonania do 30 listopada 2016 r. – 0 pkt,
termin wykonania do 15 listopada 2016 r. – 5 pkt,
termin wykonania do 31  października  2016 r. – 10 pkt,
 
Łączna ocena oferty:
Co = Kc (max. 90 pkt.) + Kt (max. 10 pkt.)
 
Co – Oferta najkorzystniejsza
Kc – Oferowana łączna cena brutto: 90 pkt;
Kt – Termin wykonania zamówienia: 0 – 10 pkt
  1. Opis sposobu obliczania ceny:
    1. Cena oferty jest ceną ryczałtową zawiera obowiązujący podatek VAT i jest nie zmienna do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
    2. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.
    3. Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.
    4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty.
  2. Warunki płatności
Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu zadania, i protokólarnym odbiorze dokumentacji, wraz z uzyskanym pozwoleniem na zmianę sposobu użytkowania.
  1.  Osoba upoważniona do kontaktu:
Roman Rysztowski  nr tel. 89 521 64 05
  1. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne zaświadcznie o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
  2.  O rozstrzygnięciu niniejszego zapytania strony zostaną powiadomione pisemnie.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
  4. Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).
Gmina Bisztynek zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.
 
 
……………………………………………………….
Załączniki:
Załącznik nr 1             - Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2             - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3a      - Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej
Załącznik nr 3b          - Wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 4              - Wzór umowy.
Załącznik nr 5              - Projekt Koncepcyjny Modernizacji i Remontu Świtlicy Wiejskiej w Paluzach

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Roman Rysztowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Rysztowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-31 14:19:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-31 14:26:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-08-31 14:26:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony