Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. Obywatelskich

Miejsce pracy: Bisztynek

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: STANOWISKO DS. OBYWATELSKICH

Data udostępnienia: 2011-06-30

Ogłoszono dnia: 2011-06-30 przez Iwona Banach

Termin składania dokumentów: 2011-07-11 00:00:00

Nr ogłoszenia: ORiBR. 2110.1.2011

Zlecający: Burmistrz Bisztynka

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwo umyślne;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie:
a) wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja, lub
b) podyplomowe studia na kierunku administracja;
7) łączny co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustawy:
a) z dnia 29 września 1986r. Prawo o aktach stanu cywilnego;
b) z dnia 10 kwietnia o ewidencji ludności i dowodach osobistych;
c) z dnia 25 lutego 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy;
d) z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym;
2) umiejętność obsługi komputera;
3)komunikatywność;
4)dyspozycyjność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie ewidencji ludności i spraw meldunkowych,
2) udzielanie informacji adresowych,
3) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
4)wprowadzanie danych do systemu wydawania dowodów osobistych,
5)wystawianie zapotrzebowań na koperty osobowe i przesyłanie kopert osobowych do innych urzędów,
6)sporządzanie sprawozdań i analiz,
7)prowadzenie i aktualizacja spisu wyborców,
8)prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie swojej właściwości oraz przygotowanie decyzji,
9) zastępstwo w przypadku nieobecności Kierownika USC w zakresie spraw związanych m.in. z:
a) rejestracją stanu cywilnego w zakresie urodzeń, małżeństw i zgonów,
b) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku, prowadzenie ewidencji wydanych odpisów,
c) współdziałanie z innymi urzędami stanu cywilnego oraz organami w zakresie aktów stanu cywilnego.

brak

V. Wymagane dokumenty:

1) List motywacyjny;
2) Życiorys (cv);
3) Kserokopie potwierdzające wykształcenie;
4) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego,
5) Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku;

Dokumenty dodatkowe:

1) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.;
2) Kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia,
3) Inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-07-11 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Bisztynku, lub drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2, 11 – 230 Bisztynek, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją:
„Nabór na wolne stanowisko Inspektora ds. obywatelskich ”.
W terminie do dnia 11.07.2011r. do godz. 1500.

c. Miejsce:

Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2, 11 – 230 Bisztynek ; pokój nr 10 (sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bisztynek-ugim.bip-wm.pl)
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.