ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ORiBR. 2110.1.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: ORiBR. 2110.1.2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PODINSPEKTORA DS. KANCELARYJNO-ORGANIZACYJNYCH

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Bisztynek

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Organizacyjno - Administracyjny i Biura Rady

Data udostępnienia: 2014-12-29

Ogłoszono dnia: 2014-12-29 przez Iwona Banach

Termin składania dokumentów: 2015-01-09 00:00:00

Nr ogłoszenia: ORiBR. 2110.1.2014

Zlecający: Burmistrz Bisztynka

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego*,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) posiada wykształcenie co najmniej średnie- preferowane wyższe administracyjne,
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7) znajomość programu MS Office,
8) znajomość przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego,
b. Wymagania dodatkowe:
1) komunikatywność i dyspozycyjność,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) umiejętność pracy w stresie i pod presją
4) odpowiedzialność,
5) dobra organizacja pracy,
6) wysoka kultura osobista,
7) znajomość języków obcych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- obsługa interesantów,
- rejestracja korespondencji wpływającej,
- prowadzenie książki korespondencji, rozdział korespondencji zadekretowanej,
- prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza,
- obsługa centrali,
- przepisywanie pism,
- obsługa urządzeń biurowych,
- prowadzenie rejestrów, w tym zarządzeń, kontroli, upoważnień i sprawozdań,
- prowadzenie teczek rzeczowych wynikających z zakresu prowadzonych spraw na stanowisku,
- dokonywanie zakupów, środków biurowych, czystości, pieczęci, artykułów spożywczych,
- prowadzenie procedur wyłonienia wykonawcy na usługi pocztowe,
- prenumerata publikacji i czasopism na potrzeby urzędu,
- odbieranie i wysyłanie korespondencji elektronicznej,
1/ narzędzia i materiały pracy: komputer ( w tym praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy tj. powyżej 4 godzin dziennie), urządzenia biurowe,
2/ wyjazdy służbowe na delegacje-szkolenia,
3/ drzwi wejściowe odpowiedniej szerokości, natomiast brak jest windy i podjazdów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz odpowiednio dostosowanej toalety.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1/ zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat,
2/ wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
3/ odpowiedzialność za pracę oraz realizację zadań,

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1/ list motywacyjny,
2/ życiorys - curriculum vitae,
3/ kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5/ kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia,.
6/ kserokopie świadectw pracy lub dokumentów poświadczających zatrudnienie,
7/ kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów,
8/ oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9/ oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
10/ oświadczenia kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
11/ oświadczenie kandydata o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-01-09 00:00:00
b. Sposób:
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „nabór na stanowisko podinspektora ds. kancelaryjno- organizacyjnych”.
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do dnia 9 stycznia 2015r. w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Bisztynku, pok. Nr 10, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bisztynku ul. T. Kościuszki 2,11-230 Bisztynek, do godziny 15.00 .

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska/) i tablicy ogłoszeń w Urzędzie.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym przepisach o służbie cywilnej.
« powrót do poprzedniej strony