Zapytania ofertowe
Szczegóły informacji
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych – sezon 2021/2022”
Informacja ogłoszona dnia 2021-10-27 14:05:49 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych dla których Gmina Bisztynek jest Zarządcą, położonych na terenie Gminy Bisztynek w zakresie świadczenia usług odśnieżania.
Świadczenie usług odśnieżania, będących przedmiotem zamówienia, będzie odbywać się na podstawie telefonicznych zleceń jednostkowych poprzez powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności ich wykonania w wyznaczonym terminie. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dodatkowego zlecenia usunięcia śliskości na jezdni i takim sprzętem musi dysponować Wykonawca.
2) Zamówienie podzielone jest na trzy części:
- Zadanie I - Rejon I odśnieżania obejmujący sołectwa: Troszkowo (Krzewina), Lądek, Prosity (Biegonity), Księżno, Wozławki, Sułowo (Winiec)
- Zadanie II - Rejon II odśnieżania obejmujący sołectwa: Grzęda (Janowiec), Pleśno (Pleśnik), Wojkowo, Sątopy, Sątopy – Samulewo, Nowa Wieś Reszelska, Łędławki, Troksy (Małdyty, Nisko, Niski Młyn)
- Zadanie III - Rejon III odśnieżania obejmujący sołectwa: Unikowo, Dąbrowa, Bisztynek Kol. (Kokoszewo), Warmiany, Paluzy (Króle, Michałowo, Janowo)
3) Zamawiający przewiduje, dla każdego zadania, nie więcej niż 230 maszynogodzin pracy w okresie na jaki została zawarta umowa.
4) Zamówienie będzie realizowane na zasadzie zleceń jednostkowych po telefonicznym powiadomieniu przez przedstawiciela Zamawiającego o konieczności odśnieżania. Rozpoczęcie odśnieżania będzie realizowane w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od powiadomienia przez Zamawiającego.
5) Za podstawę wykonania przedmiotu zamówienia w terminie uznaje się:
a) telefoniczne potwierdzenie przez Wykonawcę godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi,
- dostarczenie przez Wykonawcę, w dniu następnym po wykonaniu usługi odśnieżania, karty pracy sprzętu zawierającej następujące dane: rodzaj sprzętu, godzinę rozpoczęcia pracy, godzinę zakończenia pracy, odśnieżany odcinek drogi z podaniem jej długości, imię i nazwisko kierowcy.
- potwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego prawidłowości wykonania usługi wpisem na karcie pracy sprzętu lub karcie drogowej.
6) Prawidłowe wykonanie usługi wymaga spełnienia następujących warunków:
- a) ciąg drogi został odśnieżony zapewniając przejezdność i możliwość minięcia się dwóch pojazdów,
wykonywanie przedmiotu umowy nie spowodowało zasypania w obrębie skrzyżowań dróg i zjazdów.
2. Warunki, jakie musi spełnić Wykonawca przystępujący do zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że dla każdego zadania, o którym mowa w pkt 1 ust.2) dysponuje co najmniej 2 ciągnikami o mocy min. 100 KM lub innym pojazdem o podobnych parametrach technicznych z pługiem odśnieżnym skośnym bądź strzałowym. Dysponuje jedną koparko – ładowarką oraz jedną piaskarką i mieszanką do usuwania śliskości pośniegowej dla trzech zadań wskazanych w pkt. 1 ust.2).
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań musi wykazać, że będzie dysponował dwoma pojazdami mechanicznymi na każdy rejon objęty zimowym utrzymaniem według załącznika nr 3 do zaproszenia.
Niedopuszczalne jest wykazywanie dysponowania tym samym pojazdem mechanicznym (potencjałem technicznym) w innym rejonie za wyjątkiem koparko-ładowarki i piaskarki.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia:. do 15.04.2022r.
4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena – 100%
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców droga elektroniczną.
5. Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej:
Cena ma być wyrażona cyfrowo i słownie oraz należy w nią wliczyć:
a) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
b) obowiązujący podatek VAT.
Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez cały okres trwania umowy. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.
6. Sposób, miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
1) Oferta może obejmować całość zamówienia, lub jego cześć, którą Wykonawca zamierza wykonywać i powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
2) Ofertę cenową należy przesłać w wersji papierowej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08 listopada 2021r. do godz. 10.00 na adres korespondencyjny Zamawiającego: Gmina Bisztynek, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, lub złożyć w sekretariacie (pok. nr 10- I piętro) siedziby Zamawiającego. Protokół z postępowania zostanie przesłany każdemu z oferentów.
7. Dane osoby uprawnionej do kontaktu (przeprowadzającej postępowanie):
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pan Mariusz Drozdowski, tel. (89) 521-64-07, 698 613 350 e-mail:
. w godzinach pracy urzędu tj.7.15-15.15
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zadania, w całości bądź w części, bez podania przyczyny.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Bisztynku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Drozdowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-27 14:02:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jarosław Wadowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-27 14:05:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jarosław Wadowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-10-27 14:05:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 555 raz(y) |