ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: IV/15/2015Drukuj informacjęAkt prawny: IV/15/2015

Szczegóły informacji

IV/15/2015

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Oczekujący na publikację w Dz.Urz.woj.war.-maz.

Sesja:

Kadencja: VII kadencja

Data wejścia w życie: 0000-00-00

Data podjęcia/podpisania: 2015-02-19

Tytuł aktu:

w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i terminów płatności dla inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.

Na podstawie:

art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 594 z późn. zm.), art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tj. Dz.U. z 2014r. poz. 1628), art. 47 § 4 a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. z 2012r. z późn. zm.)

Treść:

§ 1. Zarządza się pobór opłaty skarbowej, zwanej dalej opłatą, w drodze inkasa.
§ 2. 1. Na inkasentów opłaty wyznacza się pracowników Urzędu Miejskiego w Bisztynku:
1) Beatę Brodowską – Kozerską.
2) Iwonę Kaczyńską.
2. Pobraną opłatę inkasenci wpłacają na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Bisztynku lub w kasie Urzędu Miejskiego nie później niż w ostatnim dniu roboczym miesiąca, w którym pobrano opłatę.
§ 3. Wynagrodzenie za inkaso określa się w wysokości 5% od zainkasowanych osobiście należności z tytułu opłaty.
§ 4. Zarządzenie poboru opłaty w drodze inkasa nie wyklucza możliwości uiszczenia opłaty bezpośrednio gotówką w kasie Urzędu Miejskiego lub na właściwy rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Bisztynku.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Bisztynka.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko - Mazurskiego.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony