ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-05-28 11:13:18 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Informacje dot. Burmistrza Bisztynka

Burmistrz Bisztynka



Funkcję Burmistrza sprawuje- mgr inż. Jan Wójcik.

Tel: +48 (89) 7188616



Zadania Burmistrza

 

Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:

1)      przygotowywanie projektów uchwał Rady,

2)      określenie sposobu wykonywania uchwał,

3)      gospodarowanie mieniem komunalnym,

4)      wykonywanie budżetu,

5)      zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

6)      reprezentowanie Gminy na zewnątrz i prowadzenie bieżących spraw Gminy,

7)      podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,

8)      wykonywanie uprawnień zwierzchnictwa służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,

9)      zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,

10)  okresowe zwoływanie narad pracowników w celu omówienia realizacji zadań,

11)  koordynowanie działalności komórek organizacyjnych i stanowisk pracy Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,

12)  rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy w szczególności dotyczących podziału zadań,

13)  udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,

14)  czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,

15)  przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,

16)  upoważnienie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,

17)  przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Zastępcy, Sekretarza, Skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, osób zarządzających i członków organu zarządzającego gminną osoba prawną oraz osób wydających w imieniu Burmistrza decyzje administracyjne,

18)  ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,

19)  wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa oraz uchwały Rady.

 

« powrót do poprzedniej strony