ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługi szkoleniowe.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usługi szkoleniowe.

Szczegóły informacji

Usługi szkoleniowe.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bisztynku

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 123116 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-06-03 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-06-03 12:30:00

Miejsce złożenia oferty: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bisztynku, ul. Kościelna 39

Ogłoszono dnia: 2011-05-20 przez Bogumiła Maksymowicz

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościelna 39, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 718 81 46, faks 89 718 81 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szkolenie -Technolog robót wykończeniowych w budownictwie- 6 osób 2.Szkolenie - Podstawy obsługi programów komputerowych z obsługą kas fiskalnych - 15 osób 3.Szkolenie - Kelner-barman 10 - osób 4.Warsztaty z psychologiem - 31 osób 5.Warsztaty z doradcą zawodowym - 31 osób 6.Realizacja Programu Aktywności Lokalnej - 15 osób.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wartość zamówień uzupełniajacych, stanowiacych nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegajaca na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek posiadania uprawnień do wykonania okreslonej działalnośći lub czynności będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu - załacznik nr 2 do SIWZ
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , co najmniej trzy szkolenia tematyczne związane z zakresem podmiotu zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania - Fakt wykonania musi być potwierdzony załączeniem dokumentu potwierdzającym należyte wykonanie usługi, z którego wynikała będzie informacja o rodzaju i terminie wykonanej usługi/ referencje, listy polecające/ - min. 1 dokument na jedno szkolenie - załącznik nr 6 do SIWZ
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego będzie spełniony, jezeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu - załacznik nr 2 do SIWZ
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże osoby przeznaczone do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia szkoleń - załącznik nr 5 do SIWZ
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu - załacznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstwie art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy, w następującym zakresie: 1.Konieczność przedłużenia terminu umownego: a.przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności lub w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, działań rządowych) mających bezpośredni wpływ na terminowość przeprowadzenia szkoleń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bisztynek-ugim.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 39, 11-230 Bisztynek..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 39, 11-230 Bisztynek..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Piorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałenie 7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Technolog robót wykonczeniowych w budownictwie.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Technolog robót wykończeniowych w budownictwie a)przewidywana liczba uczestników szkolenia - 6 osób, b)miejsce szkolenia: -zajęcia teoretyczne - zapewnia Wykonawca - na terenie miasta Bisztynek lub powiatu bartoszyckiego (Wykonawca pokrywa koszt dojazdu uczestników jeśli zajęcia teoretyczne odbywać się będą poza Bisztynkiem) (zajęcia w godzinach 08.00-13.00), -zajęcia praktyczne - wykonawca wykonuje na posesji zamawiającego wykonując remont wskazanego pomieszczenia ( min. Wymiana okna, zbicie starych tynków i położenie nowych, położenie terakoty ) oraz naprawy schodów ( zbicie terakoty, położenie nowej) i daszku nad schodami. (zajęcia w godzinach 08.00-13.00) . c)zakładany okres realizacji - rozpoczęcie sierpień 2011 r. - zakończenie październik 2011 r. d)wymagana minimalna ilość godzin: -zajęcia teoretyczne - 40 h, -zajęcia praktyczne - 140 h, -maksymalna ilość zajęć dziennie do 6 godzin. e)cena przeszkolenia jednego uczestnika projektu musi obejmować : -koszt szkolenia, -koszty szkolenia BHP, -koszt badania przez lekarza pracy, -materiałów szkoleniowych, dyplomów, zaświadczeń, -ubrań roboczych -wyżywienie uczestników (obiad - może być w formie cateringu), -koszt ubezpieczenia od NNW -40% wartości szkolenia należy przeznaczyć na zakup materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych f)przeprowadzenie ewaluacji (badania ankietowe na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia).
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 50
o 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
o 3. Promesa zatrudnienia potwierdzona przez potencjalnego pracodawcę - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Podstawy obsługi programów komputerowych z obsługą kas fiskalnych..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Podstawy obsługi programów komputerowych z obsługą kas fiskalnych. a)przewidywana liczba uczestników szkolenia - 15 osób, b)miejsce szkolenia: - zajęcia teoretyczne i praktyczne - zapewnia Wykonawca - na terenie miasta Bisztynek lub powiatu bartoszyckiego (Wykonawca pokrywa koszt dojazdu uczestników jeśli zajęcia teoretyczne odbywać się będą poza Bisztynkiem) (zajęcia w godzinach 08.00-13.00), c)zakładany okres realizacji - rozpoczęcie sierpień 2011 r. - zakończenie październik 2011 r. d)wymagana minimalna ilość godzin: - 70 godzin, przypadających na jednego uczestnika szkolenia, e)cena przeszkolenia jednego uczestnika projektu musi obejmować : - koszt szkolenia, - koszty szkolenia BHP, - koszt badania przez lekarza pracy, - materiałów szkoleniowych, dyplomów, zaświadczeń, - wyżywienie uczestników (obiad - może być w formie cateringu), - koszt ubezpieczenia od NNW f) przeprowadzenie ewaluacji (badania ankietowe na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia).
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 70
o 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Kelner - barman.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Kelner-barman a)przewidywana liczba uczestników szkolenia - 10 osób, b)miejsce szkolenia: c)zajęcia teoretyczne i praktyczne - zapewnia Wykonawca - na terenie miasta Bisztynek lub powiatu bartoszyckiego (Wykonawca pokrywa koszt dojazdu uczestników jeśli zajęcia odbywać się będą poza Bisztynkiem) (zajęcia w godzinach 08.00-13.00), miejsce zajęć praktycznych należy potwierdzić przez firmę w której będą realizowane zajęcia praktyczne. d)zakładany okres realizacji - rozpoczęcie sierpień 2011 r. - zakończenie październik 2011 r. e)miejsce zajęć praktycznych należy potwierdzić przez firmę w której będą realizowane zajęcia praktyczne f)wymagana minimalna ilość godzin: - zajęcia teoretyczne - 40 h, - zajęcia praktyczne - 80 h, g)cena przeszkolenia jednego uczestnika projektu musi obejmować : - koszt szkolenia, - koszty szkolenia BHP, - koszt badania przez lekarza pracy, - materiałów szkoleniowych, dyplomów, zaświadczeń, - wyżywienie uczestników ( 1 obiad - może być w formie cateringu), - koszt ubezpieczenia od NNW h) przeprowadzenie ewaluacji (badania ankietowe na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia).
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 50
o 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
o 3. Promesa zatrudnienia potwierdzona przez potencjalnego pracodawcę - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty z psychologiem.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z psychologiem a)zajęcia grupowe z psychologiem - trening kompetencji i umiejętności społecznych, otwartego komunikowania się, podniesienie samooceny i motywacji, b)przewidywana liczba uczestników szkolenia - 26 osób, c)miejsce warsztatów - zapewnia Wykonawca - na terenie miasta Bisztynek lub powiatu bartoszyckiego (Wykonawca pokrywa koszt dojazdu uczestników jeśli zajęcia teoretyczne odbywać się będą poza Bisztynkiem) (zajęcia w godzinach 08.00-13.00), d)zakładany okres realizacji - rozpoczęcie czerwiec 2011r. - zakończenie sierpień 2011 r. e)wymagana minimalna ilość godzin: 30 godzin, przypadających na jednego uczestnika warsztatów, f)Wykonawca przeprowadzi ewaluację (badania ankietowe na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia).
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 70
o 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty z doradcą zawodowym.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z doradcą zawodowym a)zajęcia grupowe z doradcą zawodowym - zwiększenie lub wykształcenie niezbędnych umiejętności do poszukiwania pracy, utrzymania zatrudnienia oraz budowania prawidłowych relacji zawodowo-społecznych, b)przewidywana liczba uczestników szkolenia - 26 osób, c)miejsce warsztatów - zapewnia Wykonawca - na terenie miasta Bisztynek lub powiatu bartoszyckiego (Wykonawca pokrywa koszt dojazdu uczestników jeśli zajęcia teoretyczne odbywać się będą poza Bisztynkiem) (zajęcia w godzinach 08.00-13.00), d)zakładany okres realizacji - rozpoczęcie czerwiec 2011 r. - zakończenie sierpień 2011 r. e)wymagana minimalna ilość godzin: 15 godzin, przypadających na jednego uczestnika warsztatów, f)Wykonawca przeprowadzi ewaluację (badania ankietowe na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia).
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 70
o 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Realizacja Programu Aktywności Lokalnej.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja Programu Aktywności Lokalnej a)przewidywana liczba uczestników szkolenia - 15 osób, b)miejsce warsztatów - zapewnia Wykonawca - na terenie miasta Bisztynek lub powiatu bartoszyckiego (Wykonawca pokrywa koszt dojazdu uczestników jeśli zajęcia teoretyczne odbywać się będą poza Bisztynkiem) (zajęcia w godzinach 08.00-13.00), c)zakładany okres realizacji - rozpoczęcie czerwiec 2011r. - zakończenie wrzesień 2011r. d)Program Aktywności Lokalnej obejmuje: - Warsztaty aktywizacji zawodowej z doradcą zawodowym - w zakresie planowania kariery zawodowej lub dalszego kształcenia, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej do szkół i z pracodawcą, sposoby przedstawiania atutów i minimalizowanie wad; przygotowywania dokumentów zawodowych i kwalifikacyjnych - 15godzin, - Trening kompetencji i umiejętności społecznych - warsztaty z psychologiem - warsztaty komunikacji interpersonalnej, treningi podnoszenia własnej samooceny i motywacji - 15 godzin, - Indywidualną terapię psychologiczną lub rodziną - 5 godzin/osoba. - Kurs pierwszej pomocy - 8 godzin. - Zorganizowanie dla uczestników warsztatów artystycznych - mających na celu poszerzenie świadomości twórczo-artystycznej oraz rozwój kreatywności i poznanie nowych środków wyrazu, wymagana minimalna ilość godzin: 15 godzin, przypadających na jednego uczestnika warsztatów, dopuszczalne jest zorganizowanie warsztatów w formie wyjazdowej, wykonawca zapewnia wyżywienie - obiad e)Wykonawca przeprowadzi ewaluację (badania ankietowe na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia).
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.56.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 70
o 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bogumiła Maksymowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogumiła Maksymowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-31 10:58:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-31 11:02:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-07-28 08:44:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2683 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony