ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi powiatowej nr 1571 N wraz z budową zatoki autobusowej w obrębie kompleksu szkolnego - ul. Kolejowa w BisztynkuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi powiatowej nr 1571 N wraz z budową zatoki autobusowej w obrębie kompleksu szkolnego - ul. Kolejowa w Bisztynku

Szczegóły informacji

Przebudowa drogi powiatowej nr 1571 N wraz z budową zatoki autobusowej w obrębie kompleksu szkolnego - ul. Kolejowa w Bisztynku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Bisztynek

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 58372-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-03-07 08:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-03-07 08:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Bisztynku pok. nr 10

Ogłoszono dnia: 2014-02-19 przez Marlena Grabowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bisztynek, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 64 00, faks 89 7188603.
• Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1571 N wraz z budową zatoki autobusowej w obrębie kompleksu szkolnego - ul. Kolejowa w Bisztynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1571N wraz z budową zatoki autobusowej w obrębie kompleksu szkolnego - ul. Kolejowa w Bisztynku obejmujący 654mb drogi objętej zadaniem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę jezdni: a) Ścięcie zawyżonego pobocza drogi o grub. 15 cm - 954,00 m2; b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm - 3960,20 m2; c) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej - 3960,20 m2; d) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 3960,20 m2; e) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 237,612 t; f) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 3960,20 m2; g) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 4 cm - 3960,20 m2; h) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 3960,20 m2; i) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 4 cm - 3960,20 m2; j) Uzupełnienie poboczy pospółką gr. 10 cm - 954,00 m2; 2) Budowę chodnika ul. Kolejowa a) Rozebranie chodników - 196,00 m2; b) Mechaniczne wykonanie koryta pod chodnik gł. 30 cm - 196,00 m2; c) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 196 m2; d) Ustawianie krawężnika betonowego 15x30 cm - 118,00 mb; e) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej - 98,00mb; f) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm - 196,00 m2; g) Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm z podjazdami dla osób niepełnosprawnych - 196,00 m2; 3) Budowę zatoki autobusowej z peronem a) Mechaniczne wykonanie koryta pod zatokę gł. 35 cm - 114,00 m2; b) Ustawianie krawężnika betonowego 15x30 cm - 56,50 mb; c) Ustawianie krawężnika betonowego 12x25 cm - 56,00 mb; d) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - 114,00 m2; e) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 24 cm - 114 m2; f) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 114,00 m2; g) Mechaniczne wykonanie koryta pod peron gł. 30 cm - 30,00 m2; h) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 30 m2; i) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej - 23,00mb; j) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm - 30,00 m2; k) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 30,00 m2; l) Mechaniczne karczowanie pni - 6 szt.; 4) Montaż urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) Wykonanie oznakowania poziomego w miejscu przejścia dla pieszych - 20,00 m2, linii rozgraniczających, b) Wykonanie oznakowania pionowego przejść dla pieszych, uwaga dzieci, ograniczenia prędkości - 8 szt. c) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - barier ochronnych w obrębie kompleksu oświatowego - 60 mb. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: opis techniczny, szczegółowa specyfikacja techniczna, rysunki, kosztorys ślepy. Dokumenty te są wzajemnie się uzupełniającymi. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym podstawą ostatecznych ustaleń przedmiotu umowy oraz wyceny jest opis techniczny. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Projektu Organizacji Ruchu na czas wykonywania robót budowlanych, dostosowanego do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych robót oraz zapewniającego stały (wahadłowy) ruch na drodze, której przebudowa dotyczy. Projekt Organizacji Ruchu Wykonawca winien sporządzić z takim wyprzedzeniem, aby Zamawiający mógł go zatwierdzić nie później niż w dniu przekazania terenu wykonywania robót (terenu budowy). 5. Ilekroć w opisie technicznym, szczegółowej specyfikacji technicznej, kosztorysie ślepym wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn., że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który decyduje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymaganie określone przez Zamawiającego. 6. Materiały używane, z rozbiórki tj. słupki i tarcze znaków drogowych, bariery i rury przepustów na zjazdach oraz elementy betonowe (krawężniki i płytki betonowe), których stan pozwala na dalsze użytkowanie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na plac ZGKiM Spółka z o.o. w Bisztynku przy ul. Słonecznej 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach przedmiotu zamówienia, do przeprowadzenia badań laboratoryjnych prze niezależne laboratorium drogowe posiadające uprawnienia do przeprowadzania takich badań. W skład badań laboratoryjnych wchodzą: a) grubość nawierzchni, b) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno - bitumicznej, tj. skład tej mieszanki, c) równość podłużna. Dopuszcza się badanie równości podłużnej za pomocą planografu/łaty orz spadków poprzecznych nawierzchni z pomocą laty przy współudziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania części zamówienia określonego w ust. 2 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ tj. w zakresie przebudowy jezdni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: . Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych) Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. Informacje dodatkowe: 1) wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.: 72 2030 0045 1110 0000 0219 9060.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana terminu umowy z powodu wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań- o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia wykonania umowy; np. wojna, działania wojenne, klęski żywiołowe, grad, huragan, niepokoje społeczne, inne zdarzenia losowe; 2. Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy na inną część niż wynika to z oferty;3. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, zmiana rachunku bankowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marlena Grabowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-02-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena Grabowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-02-19 13:24:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-02-19 13:33:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-03-12 12:46:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2678 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony