ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaciągnięcie kredytu w wysokości 3 500 000 PLN.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaciągnięcie kredytu w wysokości 3 500 000 PLN.

Szczegóły informacji

Zaciągnięcie kredytu w wysokości 3 500 000 PLN.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Miejski w Bisztynku

Finansowanie: Inne

Nr TED: 2011-036595

Termin składania ofert / wniosków: 2011-04-20 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-04-20 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Bisztynku, pok. nr 10

Ogłoszono dnia: 2011-03-11 przez Marlena Grabowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta , ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu w wysokości 3 500 000 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu w łącznej wysokości 3 500 000,00PLN przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu w wysokości 2 978 892,79 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w wysokości 521 107,21 PLN, którego spłatę planuje się w latach 2012 - 2020, w tym: - 2012 r. - 30 000,00 PLN - 2013 r. - 30 000,00 PLN - 2014 r. - 60 000,00 PLN - 2015 r. - 60 000,00 PLN - 2016 r. - 160 000,00 PLN - 2017 r. - 160 000,00 PLN - 2018 r. - 600 000,00 PLN - 2019 r. - 1 200 000,00 PLN - 2020 r. - 1 200 000,00 PLN z możliwością wcześniejszej spłaty bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty, odsetki liczone będą za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 2. Źródłem pokrycia zobowiązań wynikających z zaciągniętego kredytu będą dochody Gminy z tytułu podatku rolnego. 3. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę po uruchomieniu kredytu. Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ostatnim dniu miesiąca. Zgodnie z przetargiem pierwsza spłata odsetek od faktycznie uruchomionego kredytu nastąpi 31 maja 2011 roku 4. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco. 5. Zamawiający zastrzega, na swój wniosek, możliwość przesunięcia terminu postawienia do dyspozycji środków bez ponoszenia dodatkowych kosztów, przy czym zamówienie zrealizowane zostanie najpóźniej do 29.12.2011 roku. W przypadku przesunięcia terminu postawienia do dyspozycji Zamawiającego środków, odsetki liczone będą od dnia faktycznego uruchomienia kredytu lub jego poszczególnych transz. 6. Zamawiający przyjmuje możliwość przesunięcia terminu płatności rat kapitałowych maksymalnie do 6 miesięcy. Dopuszcza się jedno odroczenie w każdym roku spłaty kredytu, począwszy od roku 2012. W takim przypadku zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów (poza odsetkami, wynikającymi z faktycznego zadłużenia). 7.Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielonego kredytu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bisztynek-ugim.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynek ul. Kościuszki2, 11-230 Bisztynek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marlena Grabowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marlena Grabowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-11 14:26:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-11 15:16:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-27 11:20:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2683 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony