Metody dostarczania oraz wymagania dla dokumentów elektronicznych przesyłanych do Urzędu Miejskiego:
Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres
sekretariat@bisztynek.pl . Dostarczenie dokumentów w godzinach 7:15 – 15:15 do sekretariatu Urzędu. Akceptowalne formaty załączników:
DOC, RTF, XPS, XLS
ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX
CSV
TXT
GIF, TIF, BMP, JPG, PNG
PDF
ZIP.
Akceptowalne nośniki danych:
Pamięć masowa USB
Płyta CD-RW.Akceptowalne formaty danych, w jakich zapisuje się dokumenty elektroniczne wymienione są w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych