ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn.: dla zadania pn.: „Adaptacja wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka i przedszkola wraz z wyposażeniem”.

Informacja ogłoszona dnia 2017-07-07 12:52:30 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Zamawiający.
Gmina Bisztynek
ul. Kościuszki 2
11-230 Bisztynek
Tel. 89 521 64 00
Fax: 89 718 86 03

2. Postanowienia ogólne.
 
2.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 ust. 8 nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r poz.2164 z późn. zm.). Zapytanie ofertowe zostało sporządzone zgodnie z procedurą udzielania zamówienia, określonej w zarządzeniu Burmistrza nr 169/2014z dnia 19 maja 2014r.
2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania  do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone ogłoszenie o zapytaniu.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2.4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują, poza wyjątkami przewidzianymi w treści niniejszego zapytania, faksem.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1.  Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.
Adaptacja wydzielonej części budynku szkoły podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka i przedszkola wraz z wyposażeniem”.
Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje:
  • nadzór inwestorski nad wykonaniema adptacji  wydzielonej części budynku szkoły podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka i przedszkola wraz z wyposażeniem w branżach: budowlanej, sanitarnej (wodno - kanalizacyjnej, c.o.) i elektrycznej oraz słaboprądowej. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży budowlanej,
  • reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji  z  obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • stały i systematyczny - minimum 3 raz w tygodniu nadzór budowy w okresie prowadzenia robót – o  każdorazowym przeprowadzaniu kontroli musi być poinformowany Zamawiający,
  • dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty zamówieniem wykonania robót - został wykonany,
  • nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  • sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
  • sprawdzanie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
  • sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
  •  sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty zawiadomienia o zakończeniu przedmiotu i osiągnięcia gotowości do odbioru,
  • uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
  • wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń,
  • egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/ dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
  • egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
  • wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie,
  • wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,
  • analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
  • uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych,
  • przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego,
  • uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.
Nadzór inwestorski w branży konstukcyjno-budowlanej roboty budowlane w zakresie wykończenia wewnętrznego. Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
  1. prace przygotowawcze, rozbiórkowe
  2. demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej;
  3. demontaż wybranych ścianek działowych;
  4. wykonanie podciągów w ścianach nośnych oraz wykonanie otworów w stropach do wykonania   szybu windowego;
  5. usunięcie spękanych tynków wewnętrznych;
  6. demontaż istniejących posadzek wewnętrznych oraz okładzin ściennych;
  7. wykonanie wewnętrznych ścianek działowych;
  8. wykonanie nowych posadzek oraz okładzin ściennych;
  9. osadzenie drzwi wewnętrznych;
  10. wykonanie gładzi i tynków ścian i sufitów;
  11. malowanie ścian i sufitów;
  12. Montaż żaluzji i rolet wewnętrznych,
  13.  Wyposażenie pomieszczeń w oparciu o projekt aranżacji wnętrz,
Nadzór inwestorski w branży sanitarnej. Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
  1. demontaż sieci i urządzeń sanitarnych;
  2. instalacje wew.kanalizacyjne,
  3. instalacje wew.wodociągowe,
  4. instalacje wew. c.o.
  5. instalacje wentylacji grawitacyjnej,
Nadzór inwestorski w branży elektrycznej, roboty w zakresie wykonanie instalacji elektrycznych. Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
  1. instalacje   WLZ-TY
  2. oprzewodowanie elektryczne i rozdzielnice bezpiecznikowe,
  3. instalacje osprzętu do oświetlenia i gniazd wtykowych i zasilania  urządzen technologicznych,
  4. instalacje połączeń wyrównawczych, 
 Nadzór inwestorski w branży instalacji słaboprądowych,
  1. instalacje telewizji dozorowej CCTV,
  2. instalacje alarmowe,
  3. instalacje  sieci komputerowej przewodowej i bezprzewodowej z instalacją wew. telefoniczną.
 
          Powierzchnia użytkowa żłobka po przebudowie – 223,83 m2
        Kubatura żłobka  netto po przebudowie – 582 m3
          Powierzchnia użytkowa przedszkola po przebudowie – 742,16 m2
        Kubatura przedszkola netto po przebudowie – 2250 m2
                                                                                         
Szczegółowy zakres robót określa umowa zawarta z Wykonawcą, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz Kosztorys ofertowy.   
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy. W tym samym dniu wskazany przez wyłonionego Wykonawcę Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowanej zobowiązany jest złożyć oświadczenie o podjęciu nadzoru inwestorskiego nad budową. Obowiązki Wykonawcy wygasają po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru końcowego i rozliczeniu robót fakturą końcową, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski oraz po dokonaniu odbioru pogwarancyjnego. Okres gwarancji określony w umowie z Wykonawcą robót, wynosi 36 miesięcy od daty podpisania odbioru końcowego robót.
Wykonanie inwestycji planowane jest do 18 grudnia 2017r.
  1. Wartość  zadania inwestycyjnego wynikająca z zawartej umowu z wykonawcą robót wynosi:
robót dotyczące urządzenie żłobka
  1. Roboty budowlane –  250 372,94
  2. Roboty sanitarne    -    65922,86
  3. Roboty elektryczne -   81 571,74
Razem netto:                        397 867,54 zł
     robót dotyczące urządzenie przedszkola:
  1. Roboty budowlane –     573 016,62
  2. Roboty sanitarne    -         98 257,81
  3. Roboty elektryczne -      189 289,72
Razem netto:                               860 564,15 zł.
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże:
4.1 że wykonał należycie nie mniej niż 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj usługi Zamawiający uznaje usługi polegające na nadzorowaniu budowy, przebudowy, rozbudowy obiektów o kubaturze minimum 1000 m³ w technologii tradycyjnej o wartość min 500 000,00 PLN brutto każda robota,
4.2 że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga wskazania:
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnienia konstrukcyjno-projektowe bez ograniczeń o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 5 lat doświadczenia na tym stanowisku;
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku;
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży elektrycznej posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku.
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży elektrycznej instalacji słaboprądowych posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku.
 
Zamawiający będzie oceniał:
- minimum 2 usługi i 4 osoby odpowiadające wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego – spełnia
- brak minimum 2 robót budowlanych i 4 osób odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego – nie spełnia
 5. Warunki wymagane od wykonawców.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
5.2. posiadają niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
5.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 
6. Sposób porozumiewania się wykonawców z Zamawiającym.
6.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Informacja zostanie udzielona w terminie 2 dni, chyba, że pytanie wykonawcy nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty.
6.2. Zamawiający jednocześnie przesyła treść wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym doręczono zapytanie ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania, a także umieszcza ją na stronie internetowej zamawiającego.
7. Sposób przygotowania ofert; miejsce i termin ich składania:
7.1. Oferty powinny zostać złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie do dnia 14.07.2017r
7.2. Do oferty wykonawcy dołączają następujące dokumenty pod rygorem wykluczenia z postępowania:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków wzięcia udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5 niniejszego zapytania - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
b) pełnomocnictwo do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu, jeśli wykonawca posługuje się w celu złożenia oferty pełnomocnikiem,
c) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
7.3. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.       
 W szczególności zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień od wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę.
7.4. Oferty należy przesłać  lub składać w Urzędzie Miejskim w Bisztynku , ul. Kościuszki 2, 11-230  Bisztynek  ( pok.10 sekretariat) w szczelnie zamkniętej i nieprzezroczystej kopercie z napisem „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego – „Adaptacja wydzielonej części budynku szkoły podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka i przedszkola wraz z wyposażeniem” w  terminie do  14.07.2017r godz14:00
8. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za całość zamówienia. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, nie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta nie zostanie odrzucona.
9. Termin związania ofertą.
Wykonawcy będą związani swoją ofertą przez 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
11. Przesłanki odrzucenia ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
b) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
c) zostanie złożona po terminie składania ofert,
d) będzie zawierać rażąco niską cenę,
e) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 
12. Wykonawcy, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty, a także o ofertach odrzuconych i wykluczonych wykonawcach. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Roman Rysztowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Rysztowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-07 12:50:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-07 12:52:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-07 12:52:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony