Zapytania ofertowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ZAPROSZENIE do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn: „Adaptacja wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka, wraz z wyposażeniem” .
Informacja ogłoszona dnia 2016-11-29 12:47:27 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej dla realizacji zadania pn.: „Adaptacja wydzielonej części budynku Szkoly Podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka, wraz z wyposażeniem”
Przewiduje się adaptację wydzielonej części pomieszczeń Publicznej Szkoły Podstawowej w Bisztynku na potrzeby utworzenia żłobka oraz zakup wyposażenia.
Projekt realizowany będzie na działce gminnej o nr ewid.: nr 168/3 obr. Bisztynek 2 przy ul. Kolejowa 7, w Bisztynku. Na przedmiotowej działce znajduje się budynek funkcjonującej Szkoły Podstawowej w którym zostaną wydzielone pomieszczenia na potrzeby funkcjonowania gminnego
żłobka. Na potrzeby utworzenia żłobka przewiduje się wyłączenie w północnym skrzydle na parterze szkoły około 195 m2 powierzchni całkowicie oddzielonej i wyizolowanej akustycznie od części budynku użytkowanej przez uczniów Szkoły Podstawowej. Projektowany żłobek powinien mieć dwa niezależne wejścia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach żłobka należy zaprojektować dużą salę zabaw i salę sypialną oraz pomieszczenia pomocnicze takie jak: pomieszczenie do wydawania posiłków, korytarze, wc z umywalnią, pomieszczenia porządkowe, wc niepełnosprawnych, magazyn na leżaki, szatnię, nocnikownię, pralnię, wc personelu oraz
pomieszczenie administracyjne.
Przedmiotowy obiekt znajduje się w Gminnej ewidencji zabytków.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego oraz urządzenie żłobka w wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku.
Koncepcje urządzenia i aranżacji obiektu wraz z oceną efektywności w tym ekonomicznej efektywności i szacunkowym zestawieniem kosztów, Wykonawca winien dostarczyć do akceptacji
przez Zamawiaącego przed opracowaniem projektu wykonawczo-budowlanego.
Projekt powinien być sporządzony uwzględniając następujące branże:
- architektura,
- konstrukcja,
- instalacja wodno-kanalizacyjna,
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja elektryczna i oświetleniowa,
- instalacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego,
- instalacja alarmowa,
- instalacja niskoprądowa (internetowa, telefoniczna, ograniczająca dostęp do obiektu),
- zatwierdzona przez zamawiającego koncepcja aranżacji wnętrz z meblami i sprzętem trwale związanym z budynkiem,
Opracowaną dokumentację należy uzgodnić branżowo zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa (straż pożarna, sanepid, itp.)
2. Właściwości funkcjonalno – użytkowe
Urządzenie żłobka w wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku o powierzchni użytkowej około 195 m2.
Zgodnie z przyjętymi założeniami planuje się urządzenie żłobka dla grupy do15 dzieci w wieku od 1 do 3 lat. Grupa powinna posiadać salę zabaw, jak również dzieci będą miały do dyspozycji wydzieloną sypialnię. Żywienie w żłobku będzie się odbywało na zasadzie dostawy gotowych dań z kuchni mieszczącej się w budynku obecnego gimnazjum. W pomieszczeniu żłobka będzie odbywał się proces związany z ich wydawaniem i procesami towarzyszącymi. Należy zaprojektować również niezbędne pomieszczenia towarzyszące do funkcjonowania żłobka.
3.Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe
Założenia funkcjonalne:
- sala dla grupy liczącej do15 dzieci, sala dla dzieci ma dysponować węzłem sanitarnym,
zgodnym z obowiązującymi przepisami, mają być zamontowane urządzenia dostosowane
do wysokości dziecka, z natryskiem bądź innym urządzeniem do mycia ciała dziecka,
- wydzielona sala sypialna grupy liczącej do 15 dzieci,
- wydzielone pomieszczenia pełniące funkcje:
- pomieszczenie administracyjno biurowe,
- pomieszczenie gospodarcze,
- szatnia,
- wózkownia,
- pomieszczenie socjalne,
- pralnia,
- hol i korytrarz
- nocnikownia,
- toalety
- pomieszczenie związane z wydawaniem posiłków i zmywalnia
(żywienie w żłobku będzie się odbywało na zasadzie dostawy gotowych dań z kuchni mieszczącej się w budynku, w którym będzie się znajdował żłobek, w żłobku będzie odbywał się proces związany z ich wydawaniem i procesami towarzyszącymi).
Dopuszcza się pełnienie przez pomieszczenia kilku funkcji, zachowaniem jednak niezbędnych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów.
4. Wymagania w zakresie konstrukcji, wykończenia, instalacji.
Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować dużą trwałością użytkową. Bezwzględnie
wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania,
odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed
hałasem i drganiami, oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. Całość
wykończenia wewnętrznego należy wykonać w oparciu o spójny projekt aranżacji wnętrza z
wyposażeniem (posadzki, rozwinięcia ścian, itd.) uwzględniający estetycznie funkcje żłobka dla
dzieci (wielokolorowe wykończenie tematyczne ścian, posadzek, aplikacje ścienne, motywy z
bajek itp.) zatwierdzony przez zamawiającego.
Rozwiązania instalacyjne: Instalacje elektryczne
W budynku należy zaprojektować system automatyki instalacji elektrycznych. System
automatyki zarządzał będzie:
- Oświetleniem w każdym z pomieszczeń,
- Roletami/ żaluzjami
1) Zarządzanie oświetleniem
Większość obwodów oświetleniowych sterowana będzie na zasadzie
załączania/wyłączania poprzez odpowiednie przekaźniki. W sypialniach znajdować się będą
dodatkowe obwody ze źródłami światła LED, RGB i LED jednobarwne. W przypadku źródeł
LED RGB możliwe będzie sterowanie barwą światła i jego natężeniem, w przypadku LED
jednobarwnych - natężeniem.
Każde źródło światła będzie można załączyć indywidualnie z dowolnego przycisku. Za
korelacje źródeł światła z przyciskami odpowiada system.
2) Zarządzenie roletami/żaluzjami
W salach zabaw oraz sypialniach rolety/żaluzje (zaciemnienie powierzchni szklanych) sterowane
elektrycznie.
Należy jeszcze zaprojektować :
- instalację gniazd wtykowych 240V w ilości umożliwiającej odpowiednie funkcjonowanie,
- instalację oświetlenia awaryjnego,
- doprowadzenie zasilania urządzeń technologicznych (instalacja siłowa + gniazdo wtykowe),
instalację doprowadzenie zasilania urządzeń technologicznych (instalacja siłowa + gniazdo
wtykowe w jadalni),
-instalację ochrony przepięciowej i ochrony od porażeń,
3) Instalacje teletechniczne
W budynku należy wykonać następujące instalacje teletechniczne:
- instalacja nagłośnienia,
- instalacja przesyłu obrazu,
- instalacja telewizji dozorowej CCTV,
- instalacja alarmowa,
- instalacja wideodomofonowa i interkomu,
- instalacja kontroli dostępu do drzwi,
- instalacja sieci komputerowej przewodowa i bezprzewodowa.
Poniżej opis wymagań co do systemów wskazanych powyżej.
a) Instalacja nagłośnienia
W budynku przewiduje się system nagłośnienia wielostrefowego, który będzie obejmował salę
zabaw i sypialnię. System ten ma pozwalać na odtwarzanie muzyki z komputera, telefonu oraz
innego źródła dźwięku za pomocą przewodu stereofonicznego AUX 3,5 mm. W każdej z sal
powinny być co najmniej 2 głośniki po 30W.
System zarządzany będzie z poszczególnych pomieszczeń - włączanie/wyłączanie, ustawianie
poziomu głośności. ’
b) Instalacja przesyłu obrazu
W sali zabaw należy wykonać instalację przesyłu obrazu - przewody HDMI oraz VGA
oraz złącza tych przewodów pomiędzy podwieszonym na suficie projektorem a
stanowiskiem komputerowym.
c) Instalacja telewizji dozorowej CCTV
Instalacja składająca się z rejestratora wideo pozwalającego na jednoczesną rejestrację obrazu,
podgląd na żywo i przeglądanie nagranego materiału (lokalnie i przez sieć) oraz co najmniej
2 kamer wewnętrznych. Możliwość odtwarzania obrazu na
panelach dotykowych. Matryca kamer min. 2 Mpix, tryb dzień/noc
d) Instalacja alarmowa
Instalacja składająca się z centralki alarmowej, akumulatora umożliwiającego pracę
alarmu po odłączeniu zasilania zewnętrznego przez co najmniej 72h, co najmniej 4 czujek
ruchu oraz 1 manipulator. Centralka umożliwia wysyłanie informacji o włamaniu do
podmiotu zapewniającego usługi ochrony obiektów.
e) Instalacja wideodomofonowa i interkomu
W budynku zostanie zamontowana instalacja wideodomofonowa i interkomu
umożliwiająca zadzwonienie wydzielonej części budynku do każdej z sal zabaw. Instalacja ta umożliwi także na połączenie się głosowe i wideo pomiędzy salami.
f) Instalacja kontroli dostępu
W wydzielonej części budynku należy zaprojektować system pozwalający na prowadzenie ewidencji czasu pobytu dziecka w żłobku, za pomocą transpondera zbliżeniowego lub urządzeń
biometrycznych. W przypadku transpondera zbliżeniowego należy przewidzieć przez Wykonawcę urządzenia żlobka dostrczenie 30 transponderów zbliżeniowych. Wykonawca będzie musiał dostarczyć równierz oprogramowanie umożliwiające ewidencję czasu pobytu dzieci w żłobku.
g) Instalacja sieci komputerowej przewodowa i bezprzewodowa.
Należy zaprojektować w wydzielonej części budynku okablowanie umożliwiające dostęp do sieci Internet przez
dostawców Internetu na terenie Gminy. W budynku należy zapewnić działanie pozostałych
systemów korzystających z sieci komputerowej w metodzie przewodowej lub/i bezprzewodowej.
5. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Przepisy prawne.
Wykonawca jest zobowiązany znać i stosować wszystkie przepisy prawne wydane zarówno przez
władze państwowe jak i lokalne oraz inne regulacje prawne i wytyczne, które są w jakikolwiek
sposób związane z planowanymi pracami projektowymi i budowlanymi, będzie w pełni
odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów i wytycznych w trakcie realizacji robót.
Najważniejsze z nich to:
1. Ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U.z 2016r. poz. 290) wraz z
późniejszymi zmianami.
2. Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. z
2016r. poz 778) wraz z późniejszymi zmianami.
3. Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 353) wraz z późniejszymi zmianami.
4. Ustawa Prawo Geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05. 1989r. (Dz.U. z 2016r poz.1629)
wraz z późniejszymi zmianami.
5. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 10 lipca 2014
r.w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być
prowadzony żłobek lub klub dziecięcy.
6. Uzgodnienia branżowe (p.poż, sanepid, BHP, PiP)
6. Informacje z zakresu przygotowania dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa ma być zgodna z wymaganiami niniejszego zaproszenia.
Podane w zaproszeniu informacje nie zwalniają oferentów z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych nie opisanych w zaproszeniu uwarunkowań.
Projekt będzie zawierał wszystkie niezbędne uzgodnienia, decyzje, opinie, ekspertyzy i
odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, które okażą się konieczne do realizacji
przedmiotu zamówienia. Prace projektowe należy wykonać w zakresie niezbędnym do realizacji
w/w zadania.
Dokumentacja powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań
materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia.
Dokumentacja powinna zawierać:
I faza - Projekt koncepcyjny (Koncepcję urządzenia i aranżacji obiektu wraz z oceną efektywności w tym ekonomicznej efektywności i szacunkowym zestawieniem kosztów)
w 2 egzemplarzach zawierający:
Część graficzną:
a) rzuty kondygnacji w skali 1:100
Część opisową:
a) opis techniczny zawierający:
-opis rozwiązań funkcjonalnych,
-opis przyjętych rozwiązań materiałowych wewnętrznych (standardy materiałów
wykończeniowych),
- ocena efektywności w tym ekonomicznej efektywności,
- szacunkowe zestawienie kosztów.
2. II faza - Projekt budowlany wykonany zgodnie z USTAWĄ z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późniejszymi zmianami), oraz ROZPORZĄDZENIEM
MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003), (Dz. U.03.120.1133). Projekty
zostaną wykonane w formie papierowej 5 egzemplarzy i elektronicznej w ilości 1 egz.
3. III faza - Projekty wykonawcze
Projekty wykonawcze wraz z aranżacją wnętrza i wyposażenia, Specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM
MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r.).
Projekty wykonawcze zostaną wykonane w formie papierowej w ilości 2 egzemplarzy i 1 egz
wersji w elektronicznej a specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2
egzemplarzach w formie papierowej i po 1 egz w wersji elektronicznej.
Przez wersje elektroniczną należy rozumieć:
-rysunki jako pliki w formacie *. dwg oraz * pdf
-teksty jako pliki w formacie *. doc. oraz * pdf
Każda z w/w faz projektowych będzie podlegała uzgodnieniu protkolarnie i zatwierdzeniu przez
Inwestora.
- Termin wykonania zamówienia:
I faza - Projekt koncepcyjny do dnia 12.12.2016r.
II-III faza - Projekt budowlany-wykonawczy nie później niż do dnia 30.03.2017r
- Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca (osoba wykonująca prace wskazane w ust. 1) powinien spełniać następujące kryteria:
- dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj: posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia – do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych,
- osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia muszą być członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – do oferty należy dołączyć kopię zaświadczenia o przynależności.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Oferta powinna zawierać:
- Formularz „ OFERTA”,
- kopię uprawnień budowlanych,
- kopię zaświadczenia o przynależności do izby
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
- Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi.
- W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
- Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem zamawiającego, nazwą i adresem wykonawcy oraz oznaczeniem:
Oferta
„Adaptacja wydzielonej części budynku Szkoly Podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka, wraz z wyposażeniem” Nie otwierać przed dniem 06.12 .2016r. godz. 1400
|
Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się spośród innej korespondencji.
- Termin złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w Urzedzie Miejskim w Bisztynku ul. Kościuszki 2, pok. nr 10 (Sekretariat) do dnia: 06.12. 2016r. do godz. 14ºº .
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do zamawiającego.
- Kryterium oceny ofert:
- W niniejszym Zapytaniu wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przedstawione w poniższych wzorach:
Nazwa kryterium
|
|
Sposób oceny
|
|
|
Cena – Kc
|
90% = 90 pkt
|
|
|
|
Termin wykonania
II-III fazy zamówienia – Kt
|
0-10% = 0-10 pkt
|
zgodnie z deklaracją wykonawcy
|
termin wykonania do 30 marca 2017 r. – 0 pkt,
termin wykonania do 15 marca 2017 r. – 5 pkt,
termin wykonania do 28 lutego 2016 r. – 10 pkt,
|
Łączna ocena oferty:
Co = Kc (max. 90 pkt.) + Kt (max. 10 pkt.)
Co – Oferta najkorzystniejsza
Kc – Oferowana łączna cena brutto: 90 pkt;
Kt – Termin wykonania zamówienia: 0 – 10 pkt
- Opis sposobu obliczania ceny:
- Cena oferty jest ceną ryczałtową zawiera obowiązujący podatek VAT i jest nie zmienna do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
- Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.
- Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.
- Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty.
- Warunki płatności
Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu zadania, i protokólarnym odbiorze dokumentacji, wraz z uzyskanym pozwoleniem na zmianę sposobu użytkowania.
- Osoba upoważniona do kontaktu:
Roman Rysztowski nr tel. 89 521 64 05
- Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne zaświadcznie o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.
- O rozstrzygnięciu niniejszego zapytania strony zostaną powiadomione pisemnie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
- Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.).
Gmina Bisztynek zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPROSZENIE do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn: „Adaptacja wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka, wraz z wyposażeniem” . Drukuj informację ZAPROSZENIE do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn: „Adaptacja wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku na urządzenie żłobka, wraz z wyposażeniem” .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Bisztynku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Roman Rysztowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-11-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Rysztowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-11-29 12:41:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-11-29 12:47:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-11-29 12:47:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1388 raz(y) |