ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach powiatowych w Bisztynku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach powiatowych w Bisztynku.

Szczegóły informacji

Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach powiatowych w Bisztynku.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Miejski w Bisztynku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 321661-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-14 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-12-14 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Bisztynku; pokój nr 10

Ogłoszono dnia: 2011-12-07 przez Marlena Grabowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.
• Adres strony internetowej zamawiającego: bisztynek-ugim.bip-wm.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach powiatowych w Bisztynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach, placach i parkach będących ulicami powiatowymi w obrębie Miasta Bisztynek o łącznej powierzchni 12 558,22m2 oraz konserwacji i opróżniania ulicznych koszy na śmieci. Szczegółowy wykaz ulic stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Przez bieżące utrzymanie czystości i porządku należy rozumieć spełnienie wymogów zawartych w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.), a w szczególności: a) oczyszczanie z błota, piasku, śmieci, liści oraz innych zanieczyszczeń chodników, jezdni, placów i parków wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 5, oczyszczanie należy wykonywać na szerokości 1 m od krawędzi jezdni, zaś chodników na całej ich szerokości. b) oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota pośniegowego, a w przypadku wystąpienia śliskości zimowej, posypywanie piaskiem oraz środkami chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, chodników, jezdni i placów wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 5. 3) Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zawiadamiania Zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach dla życia i zdrowia ludzi, ruchu drogowego a w przypadku wystąpienia niebezpiecznej wyrwy w jezdni lub chodniku, zerwania przewodów linii elektrycznej, wiatrołomu, itp. do podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami. 4) Przez utrzymanie i opróżnianie ulicznych koszy na śmieci należy rozumieć: a) opróżnianie według potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, a w okresie wiosenno - letnim (maj, czerwiec, lipiec, sierpień) codziennie, b) bieżące naprawy i konserwację zniszczonych koszy, c) mycie i dezynfekcję przeprowadzaną dwa razy w ciągu roku kalendarzowego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, d) ustawienie na czas imprez masowych zwiększonej ( odpowiednio do potrzeb) ilości pojemników na odpady oraz ich wywóz na bieżąco (nie dopuszczając do ich przepełnienia). 5) Do obowiązków Wykonawcy należy także: a) sprzątanie terenów wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ również w dni wolne i święta (bez względu na pogodę) po organizowanych imprezach masowych, b) bieżące całoroczne sprzątanie chodników oraz zbieranie zmiotek. Zabrania się zamiatania zanieczyszczeń na jezdnię, trawniki, do okienek wsypowych budynków i studzienek burzowych. Zabrania się wsypywania zmiotek do koszy ulicznych. 6) Zamawiający ustala następujący harmonogram prac: a) prace polegające na zamiataniu muszą być ukończone do godziny 12.00, a zmiotki zebrane z terenu Miasta najpóźniej do godz. 13.00, b) prace polegające na opróżnianiu koszy ulicznych muszą być ukończone do godz. 10.00, c) prace polegające na zimowym utrzymaniu muszą być ukończone: - nawierzchnie chodników muszą być odśnieżone i posypane do godz. 10.00, - nawierzchnie jezdni i placów muszą być odśnieżone do godz. 12.00, d) w przypadku zaistnienia sprzyjających warunków atmosferycznych (od -3ºC do temperatury powyżej 0ºC, bez opadów), Wykonawca przystąpi do usuwania lodu i topniejącego śniegu bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego, a w pierwszej kolejności oczyszczania wlotów kratek burzowych położonych w jezdniach w przypadku przysypania śniegiem lub oblodzenia. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe u osób trzecich wskutek niewłaściwego wywiązywania się z obowiązków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia przedmiotowy warunek jeśli składając ofertę wykaże, że realizując zamówienie będzie poosiadał opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 100 000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przyczyna - Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie wykonywania usługi. 2) Przyczyna - Wystąpienie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania usługi o czas odpowiadający terminowi trwania zamówienia dodatkowego. 3) Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bisztynek-ugim.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 10 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

  • SIWZ (PDF, 1.6 MiB) Data publikacji: 2011-12-07 | Data wytworzenia informacji: 2011-12-07 | SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
« powrót do poprzedniej strony