ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont świetlic w Prositach, Unikowie i Wozławkach.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont świetlic w Prositach, Unikowie i Wozławkach.

Szczegóły informacji

Remont świetlic w Prositach, Unikowie i Wozławkach.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Urząd Miejski w Bisztynku

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 4876 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-02-10 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-02-10 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat pok. nr 10, Urząd Miejski w Bisztynku

Ogłoszono dnia: 2011-01-13 przez Roman Rysztowski

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta , ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska/; http://bisztynek-ugim.bip-wm.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic w Prositach, Unikowie i Wozławkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlic w Prositach, Unikowie i Wozławkach. W zakres robót budowlano-remontowych w Wozławkach wchodzi: - wymiana pokrycia dachu z eternitu na blacho dachówkę z utylizacją eternitu; - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem z malowaniem elewacji; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - remont instalacji elektrycznej; - wykonanie ścianek działowych dla pomieszczeń biblioteki, czytelni oraz WC i pomieszczenia socjalnego; - wykonanie przyłącza - zbiornika nieczystości płynnych z instalacją wodno-kanalizacyjną wewnętrzną; - wykonanie podłóg betonowych i ułożenie terakoty; - malowanie wewnętrzne farbą emulsyjną i olejną; - wykonanie ogrodzenia z siatki w cokole betonowym; - chodnik od bramy wejściowej do budynku. W zakres robót budowlano-remontowych w Prositach wchodzi: - wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na blachodachówkę; - remont więźby dachowej z wykonaniem obróbek blacharskich; - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem z malowaniem elewacji; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - remont instalacji elektrycznej; - wymiana podłóg drewnianych na posadzki betonowe z ociepleniem i pokryciem wykładziną PCV; - wykonanie przyłącza - zbiornika nieczystości płynnych z instalacją wodno-kanalizacyjną wewnętrzną; - malowanie wewnętrzne farbą emulsyjną i olejną; - wykonanie ogrodzenia z siatki w cokole betonowym. W zakres robót budowlano-remontowych w Unikowie wchodzi: - przełożenie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej; - wymiana rynien, rur i obróbek blacharskich; - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem z malowaniem farbą emulsyjną; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - remont instalacji elektrycznej; - wykonanie zbiornika bezodpływowego na nieczystości płynne (mała oczyszczalnia ścieków) z montażem urządzeń; - wykonanie pomieszczeń zaplecza socjalnego i WC; - malowanie wewnętrzne ścian farbami emulsyjnymi i olejnymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą udzielane w przypadku wystąpienia wykonania niezbędnych robót nie objętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej od przewidzenia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.11.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.42.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.00.20-9, 45.31.00.00-3, 45.31.20.00-3, 45.43.00.00-3, 45.26.25.00-6, 45.43.11.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tys. zł) 2. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Reszel O Bisztynek 93 8851 1034 2004 0000 0361 0003 z dopiskiem Wadium do przetargu nieograniczonego na Remont świetlic w Prositach, Unikowie i Wozławkach nr GMP.271.1.11 Zamawiający nie przyjmuje gotówki w kasie Urzędu. 4. Termin wniesienia wadium w formie pieniężnej do dnia: 10.02.2011r. do godz. 10:00. Za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. datę faktycznego wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty trzeba dołączyć kserokopie przelewu. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy złożyć - w Sekretariacie Urzędu w terminie do: 10.02.2011r. do godz. 10:00. za potwierdzeniem odbioru. 7. Wykonawca, który nie złożył wadium w dopuszczonej w niniejszej SIWZ formie zostanie z postępowania wykluczony.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali co najmniej: 3 roboty budowlane w obiektach odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto większej lub równej 100 tys. zł każda;
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują potencjałem technicznym. Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi być członkiem Izby inżynierów Budownictwa oraz figurować w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust 3 i 7 ustawy PB (o ile podlega temu obowiązkowi).
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bisztynek-ugim.bip-wm.pl; http://bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki

  • SIWZ (PDF, 526.4 KiB) Data publikacji: 2011-01-13 | Data wytworzenia informacji: 2011-01-24 | SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
  • Specyfikacja techniczna (PDF, 338.7 KiB) Data publikacji: 2011-01-13 | Data wytworzenia informacji: 2011-01-24 | Specyfikacja techniczna - ogólna
  • Unikowo (ZIP, 2 MiB) Data publikacji: 2011-01-13 | Data wytworzenia informacji: 2011-01-24 | Dokumentacja do SIWZ - Unikowo
  • Wozławki (ZIP, 2.1 MiB) Data publikacji: 2011-01-13 | Data wytworzenia informacji: 2011-01-24 | Dokumentacja dot. świetlicy w Wozławkach
  • Prosity (ZIP, 2 MiB) Data publikacji: 2011-01-13 | Data wytworzenia informacji: 2011-01-24 | Dokumentacja dot. świetlicy w Prositach.
« powrót do poprzedniej strony