ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług w zakresie zarządzania, utrzymania i eksploatacji sieci, budowli, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków oraz usług zarządzania gospodarką energetyczną w zakresie produkcji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania oraz jej przesyłu do odbiorców, na części terenu Gminy Bisztynek.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług w zakresie zarządzania, utrzymania i eksploatacji sieci, budowli, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków oraz usług zarządzania gospodarką energetyczną w zakresie produkcji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania oraz jej przesyłu do odbiorców, na części terenu Gminy Bisztynek.

Szczegóły informacji

Świadczenie usług w zakresie zarządzania, utrzymania i eksploatacji sieci, budowli, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków oraz usług zarządzania gospodarką energetyczną w zakresie produkcji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania oraz jej przesyłu do odbiorców, na części terenu Gminy Bisztynek.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Inne

Zamawiający: Gmina Bisztynek

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 2019/S 088-212198

Termin składania ofert / wniosków: 2019-06-03 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-06-03 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: https://platformazakupowa.pl/transakcja/221081

Ogłoszono dnia: 2019-05-02 przez Elżbieta Goszcz

Treść:

Bisztynek, dnia 30.04.2019r.  OGŁOSZENIE O KONCESJI NA USŁUGI 
Sekcja I. Zamawiający
I.1. Nazwa  i adres  Zamawiającego:Gmina Bisztynekul. Kościuszki  211 - 230   Bisztynek,NIP: 7431976353REGON: 510743597e-mail: e.goszcz@bisztynek.plstrona internetowa: bip.bisztynek.plGodziny urzędowania: pon.- pt. od 7.15 do 15.15 
Sekcja II. Przedmiot umowy koncesji
II.1. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 października 2016r o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1920 z późn. zm.). II.2.Nazwa nadana przedmiotowi koncesji przez ZamawiającegoŚwiadczenie usług w zakresie zarządzania, utrzymania i eksploatacji sieci, budowli, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków oraz usług zarządzania gospodarką energetyczną w zakresie produkcji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania oraz jej przesyłu do odbiorców, na części terenu Gminy Bisztynek. 
II.3.Nazwa i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):65100000-4 usługi przesyłu wody i podobne, 65111000-4 przesył wody pitnej, 65130000-3 obsługa stacji wody, 90000000-7 odbiór ścieków, 09320000-8 para, gorąca woda i podobne produkcje, 09323000-9 węzeł cieplny lokalny 
II.4. Opis przedmiotu koncesji:
Przedmiotem koncesji jest świadczenie usług w zakresie gospodarki wodno-ściekowej     i gospodarki energetycznej poprzez:
zarządzanie obiektami i siecią wodno-kanalizacyjną w zakresie zbiorowego zaopatrzenia       w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków,zarządzanie urządzeniami kotłowni i siecią ciepłowniczą w zakresie wytwarzania i dostarczania energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania,utrzymanie i eksploatację sieci, budowli i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i ciepłowniczych, w tym także wykonywanie niezbędnych remontów,Wykonawca przy wykorzystaniu sieci, budowli i urządzeń stanowiących własność Gminy Bisztynek będzie świadczył usługi związane ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i zbiorowym odprowadzeniem ścieków oraz produkcją i dostarczeniem na rzecz odbiorców energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania w ramach swojej działalności,wynagrodzeniem Wykonawcy będą wpływy z wynagrodzenia otrzymywanego od odbiorców za produkcję, przesył i dostawę wody i energii cieplnej oraz odprowadzenie ścieków za pomocą odpowiedniej sieci ciepłowniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej.
Łączna wartość usług będących przedmiotem koncesji, w okresie jej obowiązywania : 4 904 400,00PLN netto             
II.5. Opis potrzeb i wymagań:W przedmiocie świadczenia usług, Zamawiający wymaga w szczególności:
W zakresie gospodarki wodno-ściekowej:
poboru i dostarczania wody do odbiorców zgodnie z wymogami wynikającymi         z powszechnie obowiązującymi przepisami,prowadzenia gospodarki ściekowej w tym odprowadzenia i oczyszczenia ścieków, a także zagospodarowania osadów ściekowych, zgodnie z wymogami wynikającymi z powszechnie obowiązującymi przepisami,zapewnienia ciągłości i niezawodności świadczenia usług dostawy wody                 i odprowadzenia ścieków wraz z zachowaniem parametrów dotyczących jakości wody pitnej i oczyszczonych ścieków,pobierania należności od odbiorców za dostarczoną wodę i odprowadzenie ścieków, zgodnie z obowiązującą  w każdym czasie taryfą, określoną przez organ regulacyjny – Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku. Obecne taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków zostały zatwierdzone decyzją Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku z dnia 30 kwietnia 2018r, znak:BI.RET.070.584.2018.TR, która stanowi załącznik numer 1 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi,przygotowywania taryf za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków wraz z dołączoną szczegółową kalkulacją cen i stawek opłat,przestrzegania regulaminu dostarczania wody i odprowadzenia ścieków. Obecny regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków został przyjęty uchwałą nr XV/96/12 Rady Miejskiej w Bisztynku z dnia 4 czerwca 2012r, który stanowi załącznik numer 2 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi,udostępniania wody z zastępczych punktów poboru ( np. beczkowozy lub w inny sposób) w sytuacjach określonych w ustawie o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz regulaminie dostarczania wody na terenie Gminy Bisztynek,niezwłocznego usuwanie awarii sieci i urządzeń wodociągowych na własny koszt z zastrzeżeniem, że:
Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do usuwania awarii na stacji lub sieci wodociągowych, która stwarza zagrożenie utraty zdrowia i życia lub zagrożenie mienia lub generuje straty wody lub uniemożliwia funkcjonowanie wodociągu w ciągu ……… /zapis zgodnie ze złożoną ofertą/,Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego wstrzymania dostaw wody do nieruchomości, od chwili powzięcia informacji o awarii na przyłączu wodociągowym powodującej wyciek wody, na odcinku od sieci do wodomierza głównego, bez względu na zastane warunki techniczne, do czasu usunięcia awarii. 
W zakresie gospodarki ciepłowniczej:
wytworzenia energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania oraz jej przesyłania do odbiorców zgodnie z wymaganiami stawianymi przez powszechnie obowiązujące przepisy,zapewnienia ciągłości i niezawodności świadczenia usług dostawy energii cieplnej wraz z zachowaniem parametrów dotyczących temperatur w pomieszczeniach mieszkalnych i użytkowych,zakupu opału we własnym zakresie i z własnych środków. 
Oprócz wymagań określonych w pkt 1 i 2 Zamawiający ponadto wymaga:
zarządzania, utrzymania i eksploatacji sieci, budowli i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i ciepłowniczych w sposób zapewniający odpowiednią zdolność technologiczną i przesyłową,dokonywania bieżących przeglądów, remontów i konserwacji mających na celu utrzymanie odpowiednich standardów sprawności i funkcjonalności sieci, budowli i  urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i ciepłowniczych, w tym usuwanie awarii,dokonywania przeglądów przekazanych obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonywanie wpisów w książce obiektu,prowadzenia dokumentacji eksploatowanych sieci wodociągowej, kanalizacyjnej  i ciepłowniczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontroli legalności poboru wody, zrzutu ścieków i ciepła oraz podłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i ciepłowniczej,zawierania i obsługi umów na dostawę wody, odprowadzenie ścieków i dostawę ciepła wraz z prowadzeniem rozliczeń finansowych z odbiorcami usługi, na zasadach określonych przez Zamawiającego i odbiorców w umowie,windykacji należności od odbiorców usługi,wydawania warunków technicznych i udzielania w porozumieniu                           z Zamawiającym zgody na podłączenie do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i ciepłowniczej,odbioru technicznego przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych                          i  ciepłowniczych z zapewnieniem udziału w nich osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania w/w odbiorów,uzyskania wymaganych prawem bezwzględnie obowiązujących pozwoleń, zezwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonywania przedmiotu koncesji, w tym wystąpienia jako następca prawny z wnioskiem w sprawie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z powyższych dokumentów,ponoszenia wszelkich kosztów związanych z świadczeniem usługi, a w szczególności:
ubezpieczenia przekazanego majątku od odpowiedzialności cywilnej oraz od ognia i innych zdarzeń losowych,opłat za energię elektryczną,opłat za dozór techniczny,opłaty za badania wody i ścieków,opłat za wydanie decyzji/zezwoleń,opłaty za legalizację wodomierzy w przypadku podejrzenia złych wskazań lub upływu terminu ważności,kar za nieprzestrzeganie wymogów jakości wody i ścieków,zakupu wody,opłat za zajęcie gruntu wbudowanych sieci i budowli oraz opłat stałych wynikających z pozwoleń i opłat za pobór wód podziemnych i ścieków do gruntu i wód, przedstawionych w załączniku numer 3 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi,opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska.
przestrzegania obowiązujących przepisów i instrukcji w zakresie utrzymania         i eksploatacji sieci, budowli i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych                i ciepłowniczych, przepisów sanitarnych, ochrony środowiska, p.poż, i BHP, w tym zatrudnianie osób posiadających niezbędne kwalifikacje i uprawnienia, zgodnie z wymaganiami określonymi obowiązującymi przepisami prawa,ponoszenia odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody związane                   z prowadzoną działalnością i wykonywanymi usługami,przekazywania Zamawiającemu rocznego sprawozdania rzeczowo-finansowego z realizacji usługi stanowiącej przedmiot umowy koncesji – w terminie do dnia 31 marca każdego roku za rok poprzedni,utworzenia i utrzymania przez cały okres trwania umowy koncesji w miejscowości Sątopy-Samulewo, minimum jednego punktu obsługi odbiorców usług, w którym klienci będą mogli dokonać opłat za dostarczoną usługę oraz uzyskać informacje dotyczące jakości wody, aktualnego stanu zadłużenia, zgłosić awarie, reklamację dotyczącą wystawionej faktury i funkcjonowania wodomierza, otrzymać umowę na dostawę wody, odprowadzenia ścieków i na dostarczenie energii cieplnej oraz ustalić datę indywidualnych odczytów wodomierzy,każdorazowego powiadamiania odbiorców usługi o planowanych przerwach lub ograniczeniach w jej dostawie,przystąpienia do usuwania awarii innych niż wymienione w pkt 1 niniejszego rozdziału, w terminie nie dłuższym niż 3 godziny, od momentu zawiadomienia Wykonawcy – zgłoszenia lub stwierdzenia awarii,prowadzenia rejestru przyjmowanych zgłoszeń awarii i niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu pisemnej informacji o zgłoszonych awariach oraz o czasie przystąpienia do ich usunięcia.wykonania usługi w zakresie gospodarki wodociągowej, kanalizacyjnej                  i ciepłowniczej następować będzie przy pomocy infrastruktury Zamawiającego, która na okres obowiązywania umowy koncesji będzie przedmiotem:
dzierżawy o wartości środka trwałego – 10 520 896,54zł, nieodpłatnego udostępnienia infrastruktury technicznej do przesyłu wody i ścieków o wartości środka trwałego – 2 040 604,85zł .Zamawiający w okresie obowiązywania umowy nie planuje budowy nowej stacji uzdatniania wody, oczyszczalni, kotłowni oraz rozbudowy istniejących sieci.. 
II.6. Opis infrastruktury związanej z wykonaniem przedmiotu koncesjiGospodarka wodnaUjęcie wody w m. Sątopy-SamulewoUjęcie wody położone na działkach geodezyjnych; 280104_5.0011.318/2
i 280104_5.0011.318/19.Pobór wód podziemnych prowadzony na podstawie pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Starostę Bartoszyckiego z dnia 15.06.2012r, znak:R.6341.12.2012, stanowiącego załącznik numer 4 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi.Długość sieci wodociągowej wraz z przyłączami – 64,60km, którą wspomaga przepompownia wody w m. Sątopy. Ilość sprzedanej wody w 2018r – 62 300m3. 
Lp.Miejscowości zaopatrywane        w wodę Ilość podpisanych umów na dostawę wody
 Sątopy-Samulewo243
 Sątopy75
 Troksy37
 Nisko8
 Niski Młyn2
 Mołdyty6
 Nowa Wieś Reszelska7
 Wojkowo31
 Grzęda47
 Janowiec30
 Łabławki15
 Swędrówka5
 Unikowo53
 Pleśno10
 Pleśnik31 Gospodarka ściekowaOczyszczalnia ścieków w m. Sątopy-Samulewo.Oczyszczalnia położona na działkach geodezyjnych; 280104_5.0011.353/72, 280104_5.0011.353/81 i 280104_5.0011.353/82.Odprowadzenie ścieków prowadzone na podstawie pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Starostę Bartoszyckiego z dnia 16.05.2016r, znak:R.6341.8.2016.EP, stanowiącego załącznik numer 5 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi.Mechaniczno-biologiczna oczyszczalnia ścieków, której proces oczyszczania ścieków obejmuje:
usuwanie zanieczyszczeń mechanicznych na  kracie ręcznej na odpływie ścieków kolektorem grawitacyjnym ze wsi,usuwanie zanieczyszczeń mechanicznych na kracie ręcznej punktu zlewnego,napowietrzanie dowożonych ścieków w zbiorniku retencyjnym przy zastosowaniu strumienicy,przepompowanie ścieków ze zbiornika retencyjnego oraz z kolektora sanitarnego do komory denitryfikacji,mieszanie ścieków komorze denitryfikacji z osadem cyrkulacyjnym, tłoczonym z osadnika wtórnego,oczyszczanie ścieków metodą osadu czynnego w rowie cyrkulacyjnym przy napowietrzeniu rotorem napowietrzającym i dwoma mieszadłami AQUA-Jet.sedymentację osadów w osadniku wtórnym,usuwanie osadu nadmiernego do magazynu osadu.Oczyszczalnia nie posiada ciągu technologicznego ani urządzeń do przeróbki lub zagospodarowania osadów ściekowych. Zagospodarowanie osadu winno następować zgodnie z obowiązującymi przepisami na koszt eksploatatora oczyszczalni.Długość sieci kanalizacyjnej   wraz z przyłączami – 17,7781km, którą wspomaga 11 przepompowni położonych w m. Wojkowo, Troksy, Sątopy, Sątopy-Samulewo, Niski Młyn i Nisko.Ilość oczyszczonych ścieków w 2018r – 24 066m3.
Lp.Miejscowości z siecią kanalizacyjnąIlość podpisanych umów na odprowadzenie ścieków
 Sątopy-Samulewo242
 Sątopy47
 Troksy37
 Nisko8
 Niski Młyn2
 Wojkowo22
 Pleśnik31 Oczyszczalnia ścieków w m. Pleśnik.Oczyszczalnia ścieków  położona na działce 280104_5.0009.232/4.Przepustowość oczyszczalni Qśrd – 18,7m3/d, Qmaxh-2,03m3/h.Odprowadzenie ścieków na podstawie pozwolenia wodnoprawnego wydane przez Starostę Bartoszyckiego z dnia 09.03.2015r, znak:R.6341.2.2015.EP, stanowiącego  załącznik numer 6 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi.Oczyszczalnia mechaniczno-biologiczna, w skład której wchodzą:- studzienka betonowa – dopływ ścieków surowych,- trzykomorowy osadnik wstępny,- złoże biologiczne, typ BIOCLERE,- komora pomiaru przepływu ścieków,- sieci kanalizacyjnej.Ilość oczyszczonych ścieków w 2018r – 1 234m3. Gospodarka energetycznaKotłownia olejowa w m. Sątopy-Samulewo.Kotłownia położona na działce 280104_5.0011.353/79.Kotłownia jest wyposażona w dwa ciągi technologiczne, które są wyposażone                   w kotły wodne stalowe Viessmann Paromat Simplex o mocy 895 kW każdy:
 pierwszy ciąg przystosowany jest do spalania oleju opałowego lekkiego i półciężkiego, palnik olejowy RIELLO, typ RN 100,drugi ciąg przystosowany jest do spalania gazu ziemnego, palnik gazowy RIELLO, typ RS 100 TC.Sieć ciepłownicza wykonana jest z rur preizolowanych o długości 2x1398 mb.Kotłownia posiada urządzenia pod stałym dozorem technicznym.Kotłownia zaopatruje w ciepło część mieszkańców Sątop-Samulewa (tzw. Osiedle) - 253 odbiorców z 30 budynków, o powierzchni grzewczej 12.648,69m2Ilość dostarczonej mocy cieplnej w 2018r – 8 500GJ. Świadczenie usług w zakresie wyżej opisanej gospodarki wodno-ściekowej                        i energetycznej do 30 czerwca 2019r. wykonuje Spółdzielnia Mieszkaniowa „Sątopy”    w Sątopach- Samulewie na podstawie umowy koncesji na świadczenie usługi.
Sekcja III. Termin wykonania przedmiotu koncesji: Od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2024r. 
Sekcja IV. Postępowanie o zawarcie umowy koncesji.Zamawiający przeprowadza postępowanie o zawarcie umowy koncesji, w którym w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie, Wykonawca:
składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji wraz z informacjami na potrzeby oceny spełniania kryteriów kwalifikacji,spełniający  kryteria kwalifikacji, o których mowa w pkt 1 zostanie pisemnie zaproszony do negocjacji,spełniający wymogi pkt 1 i 2 zostanie zaproszony do złożenia oferty  w oparciu o Opis Warunków Koncesji. 
IV.1. Kryteria kwalifikacji Wykonawcy do składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji wraz z informacjami na potrzeby oceny spełniania kryteriów kwalifikacji oraz braku podstaw wykluczeniu.
Kryteria dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek ten spełni  Wykonawca, który:
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty w euro,posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy koncesji na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty w euro,Kryteria dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten spełni Wykonawca, który:
posiada zezwolenie lub przyrzeczenie wydania zezwolenia (promesę) na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę wydane przez Burmistrza Bisztynka, zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, co najmniej na okres objęty przedmiotem umowy koncesji,w okresie ostatnich 8 lat (słownie: ośmiu lat) od daty składania wniosku – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie – wykonywał należycie lub wykonuje należycie, usługę będącą przedmiotem koncesji tj. zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków oraz i zarządzania gospodarką energetyczną w zakresie produkcji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania oraz jej przesyłu do odbiorców, o zakresie tożsamym z zakresem stanowiącym przedmiot umowy koncesji, tj.:
faktyczny okres świadczenia - realizowania w sposób ciągły usługi będącej przedmiotem koncesji tj. zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków oraz i zarządzania gospodarką energetyczną w zakresie produkcji energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania oraz jej przesyłu do odbiorców, na dzień składania wniosku nie może być krótszy niż okres, na który będzie zawarta umowa koncesji, tj. nie krótszy niż 5 lat (słownie: pięć),jednoczesna eksploatacja i konserwacja minimum 1 (jednego) obiektu stacji wodociągowej wraz z ujęciem wody, w tym minimum 1 (jednego) obiektu z systemem uzdatniania wody z zastosowaniem procesów odżelaziania i odmanganiania (Stacja Uzdatniania Wody) o wielkości  rocznej sprzedaży wody, co najmniej w ilości 62 000m3/rocznie,eksploatacja i konserwacja sieci wodociągowych, o łącznej długości minimum 50 km (pięćdziesiąt),jednoczesna eksploatacja i konserwacja minimum 1 (jednego) obiektu oczyszczalni ścieków o wielkości oczyszczonych ścieków o wielkości oczyszczonych ścieków, co najmniej w ilości 24 000 m3/ rocznie,eksploatacja i konserwacja sieci kanalizacyjnej, o łącznej długości minimum 15km (piętnaście ),jednoczesna eksploatacja i konserwacja minimum 1 (jednego) obiektu kotłowni o wielkości produkcji energii cieplnej o wielkości rocznej sprzedaży ciepła, co najmniej w ilości 8 300GJ/rocznie,eksploatacja i konserwacja sieci ciepłowniczej, o łącznej długości minimum 1km (jednego).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy koncesji, lub Wykonawcy korzystającego ze zdolności innych podmiotów, warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot.
dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu umowy koncesji, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy, odpowiedzialnymi za realizację umowy koncesji:
minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych  wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne na stanowisku eksploatacji:
kotły parowe oraz wodne na paliwo stałe, płynne i gazowe o mocy ponad 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, w tym tylko:
 kotły wodne o mocy do 1000kW  i do 1000C, na paliwo stałe, płynne i gazowe,stacje uzdatniania wodysieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50kW, w tym tylko wody do 1000C, przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody powyżej 50kW, w tym tylko wymienniki ciepła woda.aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych wyżej.
minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa  w ppkt 1, lit a)  wraz z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych  wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną oraz inne urządzenia energetyczne na stanowisku dozoru:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,zespoły prądotwórcze o mocy do 100kW,urządzenia elektrotermiczne,aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych wyżej,minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki.minimum 1 (jedną) osobą do prowadzenia punktu obsługi odbiorców usług. Osoby, o których mowa w Sekcji IV, rozdział 1, pkt 3 powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r, poz.917 z późn.zm.)W przypadku, gdy Wykonawca potwierdzając spełnianie kryteriów kwalifikacji chce korzystać ze zdolności innych podmiotów jest obowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w ciągu całego okresu wykonywania umowy koncesji, w szczególności przedstawiając w tym celu stosowne zobowiązanie takich podmiotów.Wykonawca powołujący się na zdolność podmiotu trzeciego jest także zobowiązany do przedłożenia dokumentów, o których mowa w Sekcji IV, rozdział 1, pkt 1 i 2, dotyczących podmiotu trzeciego, potwierdzających spełnianie przez ten podmiot kryteriów kwalifikacji.Udział podmiotu trzeciego w realizacji usługi, nie może sprowadzać się wyłącznie do funkcji opiniodawczej lub doradczej, lecz musi polegać na faktycznym wykonywaniu przez podmiot trzeci usługi stanowiącej przedmiot umowy koncesji.Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów w odniesieniu do kryteriów dotyczących sytuacji finansowej, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
IV.2. Podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu1. Zamawiający przewiduje wykluczanie Wykonawcy z postępowania o zawarcie umowy koncesji w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 1 i 2 ustawy dnia 21 października 2016 r. o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi.2. Zamawiający przewiduje zastosowanie podstaw wykluczenia przewidzianych dla Wykonawców, także do bezpośrednich podwykonawców oraz do dalszych podwykonawców.3. Zamawiający wyklucza Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zawarcie umowy koncesji, jeżeli okaże się, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia.
 IV.3. Dokumenty żądane przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania kryteriów kwalifikacji oraz braku podstaw do wykluczenia.
W celu potwierdzenia spełniania kryterium kwalifikacji do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji,  na etapie składania wniosku Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania kryteriów kwalifikacji, sporządzonego według wzoru stanowiącego załączniku numer 7 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby kryterium kwalifikacji, zamieszcza informacje o tych podmiotach w wyżej wymienionym oświadczeniu.3. Wzór wniosku stanowi załączniku numer 8 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi. Wniosek i załączniki wymienione wyżej dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.bisztynek.pl IV.4. Miejsce i termin składania wniosku o zawarcie umowy koncesji1. Wymagania podstawowe1) Wykonawca składa wniosek wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .2) Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek.4) Wniosek musi być złożony przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy5) W przypadku złożenia wniosku i składającego się na niego dokumentów i oświadczeń przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.7) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku, w tym koszty poniesione z tytułu nabycia kwalifikowalnego podpisu elektronicznego. Uwaga!!! Celem prawidłowego złożenia wniosku Zamawiający zamieścił na stronie  https://platformazakupowa.pl plik pn. Instrukcja składania wniosku/oferty dla Wykonawcy 2. Forma wniosku, dokumentów, oświadczeń1) Wniosek powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności podpisany kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.2) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z wnioskiem składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.3) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca,4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentów, o których mowa w pkt 3) następuje przy użyciu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego. 3. Termin składani wniosku:Wnioski wyłącznie w formie elektronicznej należy złożyć do dnia 03 czerwca 2019r do godz. 10.00.Zaleca się  
Sekcja V. Zaproszenie do negocjacji
Wykonawca, który złożył prawidłowy wniosek o zawarcie umowy koncesji na świadczenie usług i tym samym spełnił przesłanki formalne, zostanie zaproszony przez Zamawiającego do negocjacji.Negocjacje prowadzone przez Zamawiającego  będą dotyczyć omówienia aspektów koncesji, w tym aspektów technicznych, finansowych i prawnych. Sekcja VI. Składanie oferty o zawarcie umowy koncesji
Wykonawca, z którym przeprowadzono negocjacje, składa ofertę o zawarcie umowy koncesji wraz z informacjami na potrzeby oceny spełnienia kryteriów kwalifikacji, bliżej opisanych w Opisie Warunków Koncesji.Zainteresowany udziałem Wykonawca, winne spełniać kryteria dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w Sekcji IV, rozdział 1, pkt 1 oraz zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w Sekcji IV, rozdział 1, pkt 2 oraz braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.Na potwierdzenie spełnienia kryteria, o których mowa w pkt 2 Zamawiający będzie żądał dołączenie do oferty stosownych dokumentów, bliżej opisanych w Opisie Warunków Koncesji.Przed złożeniem oferty Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w wysokości 7.000,00zł (słownie : siedem tysięcy złotych). Wadium winne być wniesione skutecznie, przed upływem terminu składania ofert  na rachunek bankowy Zamawiającego numer 72 2030 0045 1110 0000 0219 9060 BGŻ BNP PARIBAS S.A. w Bartoszycach.Kryteria oceny oferty:
istotne - wysokość czynszu dzierżawnego płaconego za dzierżawę infrastruktury,istotne - czas przystąpienia do usuwania awarii,istotne - doświadczenie - ocena dotychczasowego doświadczenia podmiotu zainteresowanego popartego referencjami, które winny wskazywać, iż powyższe czynności były wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.Zamawiający przewiduje uiszczenie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy koncesji oraz kar umownych za niewywiązywanie się z przedmiotu umowy. 
Sekcja VII.  Unieważnienie postępowania o zawarcie umowy koncesji
Zamawiający unieważnia postępowanie o zawarcie umowy koncesji, jeżeli:
nie złożono oferty albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji,wszystkie oferty albo wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji zostały odrzucone.Zamawiający może unieważnić postępowanie o zawarcie umowy koncesji, jeżeli:zachodzą obiektywnie uzasadnione przesłanki, w szczególności wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania o zawarcie umowy koncesji lub wykonanie przedmiotu umowy koncesji nie leży w interesie publicznym.środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części umowy koncesji, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania o zawarcie umowy koncesji na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o koncesji lub wstępnym ogłoszeniu informacyjnym albo zaproszeniu o ubieganie się o zawarcie umowy koncesji,postępowanie o zawarcie umowy koncesji obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy koncesji. 
Sekcja VIII.  Informacja o sposobie porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w postępowaniu oraz uzyskania dodatkowych informacji dotyczących dokumentów koncesji
W postępowaniu o zawarcie umowy koncesji komunikacja, w tym przekazywanie wniosku, oferty, oświadczeń i zawiadomień odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.plOsobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Elżbieta Goszcz, e-mail: e.goszcz@bisztynek.pl W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem https://platformazakupowa.plSposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017r w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej i przechowywania dokumentów elektronicznychJeżeli wniosek o przekazanie dodatkowych informacji wpłynął do Zamawiającego w sposób określony w pkt 1 i nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert, Zamawiający, nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, bez ujawniania źródła wniosku: zamieścić informacje na https://platformazakupowa.pl  i swojej stronie internetowej, jeżeli wniosek dotyczy dokumentu koncesji udostępnianego przed przystąpieniem Wykonawcy do postępowania o zawarcie umowy koncesji. Sekcja IX. Inne informacjeZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w niniejszym postępowaniu jest Gmina Bisztynek, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, tel. 89 521 64 00,inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bisztynek jest Grzegorz Szajerka tel. 600 960 587 mail: grzegorz.szajerka@gptogatus.pl,dane osobowe Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie koncesji na usługi – GG.7003.5.2019,w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, Wykonawca posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; −         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Wykonawcy:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wykonawca ubiegając się o udział w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji na usługi jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się aby Wykonawcy do wniosku i oferty dołączyli oświadczenie o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie koncesji na usługi w niniejszym postępowaniu”, będące załącznikiem numer 9 do niniejszego ogłoszenia o koncesji na usługi. 
Sekcja X. Załączniki:
Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków zatwierdzona decyzją Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku znak:BI.RET.070.584.2018.TR, z dnia 30.04.2018r.Regulamin dostarczania wody i odprowadzenia ścieków przyjęty uchwałą nr XV/96/12 Rady Miejskiej w Bisztynku z dnia 4 czerwca 2012r.Zestawienie opłat za zajęcie gruntu wbudowanych sieci i budowli oraz opłat stałych wynikających z pozwoleń i opłat za pobór wód podziemnych i ścieków do gruntu i wód.Pozwolenie wodnoprawne Starosty Bartoszyckiego z dnia 15.06.2012r, znak:R.6341.12.2012.Pozwolenie wodnoprawne Starosty Bartoszyckiego z dnia 16.05.2016r, znak:R.6341.8.2016.EP.Pozwolenie wodnoprawne Starosty Bartoszyckiego z dnia 09.03.2015r, znak:R.6341.2.2015.EP.Oświadczenie o spełnieniu kryterium kwalifikacji do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji na usługi – wzór formularza.Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji na usługi – wzór formularza.Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku wynikającego z art. 13 lub art. 14 RODO  – wzór formularza.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Goszcz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-06 11:48:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-06 11:58:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-18 10:42:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2539 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony