ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ORiBR.2110.2.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: ORiBR.2110.2.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze zastępcy kierownika USC i inspektora ds. obywatelskich

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Bisztynek

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1/8 + 7/8

Wydział: STANOWISKO DS. OBYWATELSKICH

Data udostępnienia: 2020-06-01

Ogłoszono dnia: 2020-06-01

Termin składania dokumentów: 2020-06-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: ORiBR.2110.2.2020

Id ogłoszenia: ORiBR.2110.2.2020

Zlecający: Burmistrz Bisztynka

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie:
a)  ukończone wyższe studia prawnicze lub administracyjne tytuł zawodowy magistra lub,
b) ukończone wyższe studia prawnicze lub administracyjne za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668 i 2024), albo uzyskany tytuł zawodowy magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,
c) studia magisterskie i  ukończone studia podyplomowe w zakresie administracji;
  1. trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność organizacji pracy,
  2. obsługa programu Microsoft Office (Windows, Word, Excel),
  3. znajomość ustaw o ewidencji ludności i dowodach osobistych, Prawo o aktach stanu cywilnego, opłacie skarbowej, o zmianie imion i nazwisk,
  4. znajomość przepisów Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postępowania administracyjnego.
  5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  6. samodzielność, komunikatywność,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) ZASTĘPCY KIEROWNIKA USC
1.Prowadzenie akt stanu cywilnego na podstawie przepisów o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, a w szczególności:
1) Rejestracja  urodzeń
a. Przygotowywanie protokołów zgłoszenia urodzenia.
b. Sporządzanie aktów urodzeń.
c. Przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa dziecka.
d. Przyjmowanie oświadczeń o nadaniu dziecku nazwiska zgodnie z kodeksem rodzinnym i opiekuńczym.
e. Przyjmowanie oświadczeń o zmianie imienia (imion) dziecka w ciągu 6 m-cy od daty  sporządzenia aktu urodzenia.
f. Prowadzenie i kompletowanie akt zbiorowych do aktów urodzenia.
g. Występowanie o nadanie nr PESEL dzieciom urodzonym na terenie RP.
h. Informowanie sądów o urodzeniu dziecka przez małoletnią matkę.
2) Rejestracja  małżeństw
a. Przyjmowanie zapewnień o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.
b. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński w lokalu USC oraz poza lokalem USC.
c. Przygotowanie protokołów przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.
d. Sporządzanie aktów małżeństw.
e. Przyjmowanie  oświadczeń o wyborze nazwiska, jakie będą nosili małżonkowie po zawarciu związku małżeńskiego oraz nazwiska, które będą nosiły dzieci pochodzące z małżeństwa.
f. Przyjmowanie oświadczeń o powrocie do nazwiska osoby rozwiedzionej.
g. Prowadzenie i kompletowanie akt zbiorowych do aktów małżeństwa.
h. Wydawanie zezwoleń na zawarcie związku małżeńskiego przed upływem ustawowego terminu.
i. Wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą.
j. Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.
k. Uznawanie orzeczeń Sądów zagranicznych i innych organów w sprawach rodzinnych (niemajątkowych).
3) Rejestracja zgonów
1. Przygotowywanie protokołów zgłoszenia zgonów.
2. Sporządzanie aktów zgonów.
3. Prowadzenie i kompletowanie akt zbiorowych do akt zgonów.
4. Wydawanie decyzji i postanowień na podstawie ustawy – Prawo o Aktach Stanu Cywilnego.
5. Transkrypcja zagranicznych aktów Stanu Cywilnego do rejestru Stanu Cywilnego.
6. Odtwarzanie treści aktów Stanu Cywilnego.
7. Prostowanie aktów stanu cywilnego.
8.               uzupełnianie aktów stanu cywilnego.
9. Rejestracja zdarzeń, które nastąpiły za granicą i nie zostały tam zarejestrowane w zagranicznych księgach stanu cywilnego.
10. Wydawanie decyzji w sprawie zmiany imienia i nazwiska.
11. Dokonywanie wzmianek dodatkowych i przypisków na podstawie orzeczeń sądowych,  decyzji administracyjnych i aktów stanu cywilnego.
12. Wydawanie odpisów skróconych, zupełnych i wielojęzycznych aktów stanu cywilnego oraz innych dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
13. Wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym.
14. Wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby.
15. Wydawanie zaświadczeń o nie posiadaniu księgi stanu cywilnego.
16. Usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL.
17. Współorganizowanie uroczystości jubileuszowych:
      - długoletnie pożycie małżeńskie dla mieszkańców Gminy i Miasta Bisztynek.
      - 100 urodziny mieszkańców Gminy i Miasta Bisztynek oraz innych.
b) INSPEKTORA DS. OBYWATELSKICH
  1. Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem czynności wynikających z przepisów Ustawy o Ewidencji Ludności.
  2. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie swojej właściwości oraz przygotowanie decyzji.
  3. Sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów sołeckich.
  4. Obsługa programu ,, WOW ”, sporządzanie meldunków.
  5. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
  6. Wprowadzanie i aktualizacja danych w Rejestrze Danych Kontaktowych.
  7. Współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego.
  8. Sporządzanie dyrektorom szkół  i przedszkoli wykazów. 
  9. Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu.
  10.  Udostępnianie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  11. Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem czynności wynikających z przepisów ustawy o Dowodach osobistych dotyczących mieszkańców gminy  Bisztynek i osób z poza terenu gminy i miasta Bisztynek, a w szczególności:
  1. realizowanie wniosków  o wydanie dowodów osobistych,
  2. wydawanie i unieważnianie dowodów osobistych w RDO,
  3. wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodów osobistych,
  4. wydawanie decyzji w sprawach dowodów osobistych,
  5. udostępnianie danych i udostępnianie dokumentacji związanej z dowodem osobistym, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. przechowywanie dokumentacji dowodowej w formie papierowej w kopertach dowodowych.
  1. Nadawanie Nr PESEL.
  2. Usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL.
a) Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru PESEL.
  1. Ochrona danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym zgodnie
    z posiadanym dostępem do tych danych, przed niepowołanym ujawnieniem lub pozyskaniem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1/ zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat w tym 1/8 etatu Zastępca Kierownika USC
 i 7/8 etatu inspektor ds. obywatelskich
2/ wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
3/ odpowiedzialność za pracę oraz realizację zadań,
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
1/ narzędzia i materiały pracy: komputer ( w tym praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy tj. powyżej 4 godzin dziennie), urządzenia biurowe,
2/ wyjazdy służbowe w delegacje – szkolenia,
3/ drzwi wejściowe odpowiedniej szerokości, natomiast brak jest windy i podjazdów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz odpowiednio dostosowanej toalety,
4/ miejsce pracy - pokój na piętrze budynku.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6

V. Wymagane dokumenty:

1/ list motywacyjny,
2/ życiorys – CV
3/ kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5/ kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia,
6/ kserokopie świadectw pracy lub dokumentów poświadczających zatrudnienie,
7/ kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów,
8/ oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9/ oświadczenie o korzystaniu  z pełni praw publicznych, posiadaniu  pełnej zdolność do czynności prawnych,
10/ oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
11/ oświadczenie kandydata o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Kierownika USC i inspektora ds. obywatelskich  przez Urząd Miejski w Bisztynku”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-06-15 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Bisztynku, ul. Kościuszki 2, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bisztynku, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko zastępcy kierownika USC i inspektora ds. obywatelskich.” w terminie do dnia 15.06.2020r. do godz. 1500
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Bisztynku, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, sekretariat pokój nr 10

VII. Informacje dodatkowe:

Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata winny być własnoręcznie podpisane.
Informacja z zakresu ochrony danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz.Urz. UE L 119 s.l) - dalej RODO - informujemy, że: Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Bisztynku reprezentowany przez Burmistrza Bisztynka ul. T. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek. Z Inspektorem Ochrony Danych może się Pani/Pan skontaktować za pomocą poczty elektronicznej: marcin.konieczny@gptogatus.pl
Pani/Pana dane osobowe będą  przetwarzane do celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko Zastępcy kierownika USC i inspektora ds. obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Bisztynku, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres potrzebny do rozstrzygnięcia konkursu, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przeprowadzonym konkursem.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne przy czym brak podania danych osobowych spowoduje, że nie będzie mogła Pani /mógł Pan wziąć udziału w naborze na stanowisko Zastępcy kierownika USC i inspektora ds. obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Bisztynku.
Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe, podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne, przy czym brak podania danych kontaktowych spowoduje, że nie będziemy mogli skontaktować się z Panią/Panem w sprawach związanych z prowadzoną  rekrutacją.
 
 
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym przepisach o służbie cywilnej.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony