Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: MOPS.K.110.2.16Drukuj informację Ogłoszenie numer: MOPS.K.110.2.16Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i obsługi ZUS i FUZ
Miejsce pracy: Bisztynek
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bisztynku
Data udostępnienia: 2016-04-04
Ogłoszono dnia: 2016-04-04 przez Lidia Tomasik
Termin składania dokumentów: 2016-04-15 15:00:00
Nr ogłoszenia: MOPS.K.110.2.16
Id ogłoszenia: MOPS.K.110.2.16
Zlecający: Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bisztynku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego*,
- wykształcenie wyższe /preferowane: administracja, prawo/
- biegła znajomość obsługi programu Microsoft Office (Windows, Word, Excel)
- znajomość przepisów prawnych:
- kodeksu postępowania administracyjnego
- ustawy o świadczeniach rodzinnych
- ustawy o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
b. Wymagania dodatkowe:
1) staż pracy w jednostce samorządowej /mile widziana praca na podobnym stanowisku/
2) zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole,
3) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
4) umiejętności organizacyjne,
5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych),
6) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
7) wysoka kultura osobista,
8) przestrzeganie etyki zawodowej,
9) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
2) zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole,
3) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
4) umiejętności organizacyjne,
5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych),
6) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
7) wysoka kultura osobista,
8) przestrzeganie etyki zawodowej,
9) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Realizowanie zadań w zakresie świadczeń rodzinnych:
- przyjmowanie wniosków,
- prowadzenie i kompletowanie dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych,
- wnioskowanie w sprawie bądź odmowa świadczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- pełna obsługa w systemie komputerowym; wprowadzenie pełnych danych, wydanie decyzji administracyjnej, tworzenie list wypłat, przelewów,
- kompletowanie dokumentacji w trybie odwoławczym,
- prowadzenie spraw o nienależnie pobrane świadczenia, egzekucja w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w trybie administracyjnym.
2. Obsługa świadczeń ZUS i FUZ w systemie komputerowym:
- przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczeń,
- rejestracja ubezpieczeń zdrowotnych i emerytalno-rentowych w systemie Płatnik,
- tworzenie raportów,
- wykonanie korekt zleconych przez ZUS,
- prowadzenie dokumentacji w wersji papierowej,
- wykonanie RMUA dla ubezpieczonych,
- transmisja dokumentów do ZUS.
3. Prowadzenie odpowiednio do zajmowanego stanowiska korespondencji i archiwizacji dokumentów.
4. Doskonalenie zawodowe, doskonalenie form pracy, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami.
- przyjmowanie wniosków,
- prowadzenie i kompletowanie dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych,
- wnioskowanie w sprawie bądź odmowa świadczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- pełna obsługa w systemie komputerowym; wprowadzenie pełnych danych, wydanie decyzji administracyjnej, tworzenie list wypłat, przelewów,
- kompletowanie dokumentacji w trybie odwoławczym,
- prowadzenie spraw o nienależnie pobrane świadczenia, egzekucja w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w trybie administracyjnym.
2. Obsługa świadczeń ZUS i FUZ w systemie komputerowym:
- przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczeń,
- rejestracja ubezpieczeń zdrowotnych i emerytalno-rentowych w systemie Płatnik,
- tworzenie raportów,
- wykonanie korekt zleconych przez ZUS,
- prowadzenie dokumentacji w wersji papierowej,
- wykonanie RMUA dla ubezpieczonych,
- transmisja dokumentów do ZUS.
3. Prowadzenie odpowiednio do zajmowanego stanowiska korespondencji i archiwizacji dokumentów.
4. Doskonalenie zawodowe, doskonalenie form pracy, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat,
2) praca w godz.7.15-15.15 w dni robocze,
3) wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
4) Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy: komputer ( w tym praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy tj. powyżej 4 godzin dziennie), urządzenia biurowe,
- wyjazdy służbowe na delegacje-szkolenia,
- drzwi wejściowe odpowiedniej szerokości, natomiast brak jest windy i podjazdów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz odpowiednio dostosowanej toalety.
2) praca w godz.7.15-15.15 w dni robocze,
3) wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
4) Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy: komputer ( w tym praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy tj. powyżej 4 godzin dziennie), urządzenia biurowe,
- wyjazdy służbowe na delegacje-szkolenia,
- drzwi wejściowe odpowiedniej szerokości, natomiast brak jest windy i podjazdów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz odpowiednio dostosowanej toalety.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
>6%
V. Wymagane dokumenty:
1. Aplikacja CV wraz z listem motywacyjnym.
2. Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.
4. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie prac na danym stanowisku.
5. Oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
6. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie o obywatelstwie polskim i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
8. Oświadczenie o niekaralności.
2. Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.
4. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie prac na danym stanowisku.
5. Oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
6. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie o obywatelstwie polskim i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
8. Oświadczenie o niekaralności.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-04-15 15:00:00
b. Sposób:
Osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bisztynku lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bisztynku, ul. Kościelna 39 z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i obsługi ZUS i FUZ”
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu naboru.
c. Miejsce:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bisztynku, ul. Kościelna 39, 11-230 Bisztynek
VII. Informacje dodatkowe:
Wyniki naboru zostaną zamieszczone na stronie internetowej http://bip.bisztynek.pl w zakładce informacje o naborze, na stronie www.mopsbisztynek.pl w zakładce praca oraz na tablicy informacyjnej MOPS.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: MOPS.K.110.2.16Drukuj informację Ogłoszenie numer: MOPS.K.110.2.16
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Bisztynku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Lidia Tomasik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-04-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lidia Tomasik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-04-04 10:27:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-04-04 10:29:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-04-27 23:19:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5875 raz(y) |