ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: DECYZJA ŚRODOWISKOWA - DECYZJA O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ PRZEDSIĘWZIĘCIADrukuj informacjęSprawa: DECYZJA ŚRODOWISKOWA - DECYZJA O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ PRZEDSIĘWZIĘCIA

Szczegóły informacji

DECYZJA ŚRODOWISKOWA - DECYZJA O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ PRZEDSIĘWZIĘCIA

Wydział: Wieloosobowe stanowisko ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i ochrony środowiska

Ogłoszono dnia: 2011-07-28 10:30:01

Termin załatwienia

Zgodnie z art. 35 § 3 KPA – do jednego miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów, a w sprawach szczególnie skomplikowanych – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Jednak do powyższego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności (uzyskanie opinii i uzgodnień innych organów), okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art.35 § 5 KPA).

Osoba kontaktowa

Kulczycki Piotr

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 pok. Nr 2

Telefon kontaktowy

89 521-64-15

Adres e-mail

p.kulczycki@bisztynek.pl

Sposób załatwienia

1. Złożenie wniosku.
2. Wszczęcie postępowania.
3. Wystąpienie do właściwych organów o opinię w sprawie raportu oddziaływania na środowisko.
4. Wydanie postanowienia dotyczącego konieczności sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko.
5. Wystąpienie do właściwych organów o uzgodnienie warunków decyzji środowiskowej.
6. Wydanie decyzji administracyjnej.

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 pok. Nr 2

Wymagane Dokumenty

- Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
- Do wniosku należy dołączyć:
a)    raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (w przypadku przedsięwzięć wymienionych w art. 71 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, dla których raport o oddziaływaniu na środowisko sporządza się obligatoryjnie) - w czterech (4) egzemplarzach wraz z jego zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych (4 szt.);
b)    karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 62a ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, (dla przedsięwzięć wymienionych w art. 71 ust. 2 pkt 2 ww. ustawy, dla których sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko może być wymagane) - w czterech (4) egzemplarzach wraz z jego zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych (4 szt.);
c)    poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej, w postaci papierowej lub elektronicznej, obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz przewidywany obszar, o którym mowa w art. 74 ust. 3a zdanie drugie ww. ustawy,
d)    mapę, w postaci papierowej oraz elektronicznej, w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, o którym mowa w art. 74 ust. 3a zdanie drugie ww. ustawy, wraz z wyznaczoną odległością, o której mowa w art. 74 ust. 3a pkt 1 ww. ustawy; w przypadku przedsięwzięć innych niż wymienione w art. 74 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy mapę sporządza się na podkładzie wykonanym na podstawie kopii mapy ewidencyjnej, o której mowa w art. 74 ust. 1 pkt 3 ww. ustawy
e)    w przypadku przedsięwzięć wymagających koncesji lub decyzji, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4–5 ww. ustawy, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej, przedsięwzięć dotyczących urządzeń piętrzących I, II i III klasy budowli, inwestycji w zakresie terminalu, strategicznej inwestycji w zakresie sieci przesyłowej realizowanej na podstawie ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych oraz strategicznej inwestycji w sektorze naftowym zamiast kopii mapy, o której mowa w art. 74 ust. 1 pkt 3 – mapę przedstawiającą dane sytuacyjne i wysokościowe, sporządzoną w skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującą obszar, o którym mowa w art. 74ust. 3a zdanie drugie ww. ustawy;
f)    wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, w postaci papierowej lub elektronicznej, wydane przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalający na ustalenie stron postępowania, zawierający co najmniej numer działki ewidencyjnej oraz, o ile zostały ujawnione: numer jej księgi wieczystej, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, o którym mowa w  art. 74 ust. 3a zdanie drugie ww. ustawy, z zastrzeżeniem ust. 1a
g)    w przypadku przedsięwzięć wymagających decyzji, o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 10, wykaz działek przewidzianych do prowadzenia prac przygotowawczych polegających na wycince drzew i krzewów, o ile prace takie przewidziane są do realizacji;
 - Dowód uiszczenia opłaty skarbowej (205 zł)
- (jeśli dotyczy) Pełnomocnictwo oraz opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa (17 zł)

Czas realizacji

Zgodnie z art. 35 § 3 KPA – do jednego miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Jednak do powyższego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności (uzyskanie opinii i uzgodnień innych organów), okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art.35 § 5 KPA).

Opłaty

205 zł w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji służy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 2373 ze zm.)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jarosław Wadowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kulczycki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-12 13:08:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewa Prościńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-28 10:30:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Kulczycki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-24 13:37:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5743 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony