ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

„ Poprawa dostępności usług społecznych – modernizacja i adaptacja istniejącego obiektu w celu nadania nowej funkcji społecznej ”.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-02-04 23:30:35 przez Jarosław Wadowski

Akapit nr - brak tytułu

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż mebli wykonanych na wymiar Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, przy ul. Pl. Wolności 3 i 5, 11-230 Bisztynek.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż mebli na wymiar wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
 
2. Dodatkowe warunki:
1) Wykonawca dokona wcześniejszych pomiarów pomieszczeń w istniejącym budynku, w celu dokonania wyceny oferowanych produktów.
2) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla każdego asortymentu) gwarancję nie krótszą, niż na 24 miesiące.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
                                                
3. Dostawa oraz montaż przedmiotu zamówienia będzie realizowana pod adresem    Pl. Wolności 3 i 5, 11-230 Bisztynek na koszt Wykonawcy.
 
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do zaproszenia.
 
Termin realizacji: 22.03.2019r., lecz nie wcześniej niż 28.02.2019 r.
 
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia.
 
Tryb postępowania: ZAPYTANIE CENOWE
Poniższą ofertę należy:
  1. Złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem) na Formularzu Oferty wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 do zaproszenia do dnia 14.02.2019 r. do godz. 12.00
Składając ofertę pisemnie należy ją opakować w jednej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Poprawa dostępności usług społecznych – modernizacja i adaptacja istniejącego obiektu w celu nadania nowej funkcji społecznej ”.
 Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem Wykonawcy oraz zawierać datę sporządzenia;
  1. Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi do dnia 15.02.2019 r.
  2. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, mailowo lub pisemnie- listem. Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  3. Kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena– przy założeniu, że Wykonawca złoży ofertę zgodną z wymaganiami Zamawiającego, 
  4. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
  5. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy ze szczegółową specyfikacją proponowanego wyposażenia potwierdzającą określone w zapytaniu minimalne parametry, sporządzony na podstawie Załącznika nr 2 do Zaproszenia. Niewypełnienie wszystkich zawartych wymagań spowoduje odrzucenie oferty w tym postępowaniu. Oferta taka nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Zamawiającego.
  6. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami: telefonicznie, mailowo.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony