ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

„ Poprawa dostępności usług społecznych – modernizacja i adaptacja istniejącego obiektu w celu nadania nowej funkcji społecznej ”.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-01-08 15:09:28 przez Jarosław Wadowski

Akapit nr - brak tytułu

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, przy ul. Pl. Wolności 3 i 5, 11-230 Bisztynek.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
 
2. Dodatkowe warunki:
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wyprodukowany najwcześniej w 2016 roku
2) Dostarczone wyposażenie musi posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że jest całkowicie bezpieczne i posiada wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające ich wykorzystanie zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny.
3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla każdego asortymentu) gwarancję nie krótszą, niż na 24 miesiące.
4) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny oraz atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej, o których mowa w pkt. 2 powyżej, w dniu odbioru przedmiotu dostawy.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
                                                
2. Dostawa oraz montaż przedmiotu zamówienia będzie realizowana pod adresem    Pl. Wolności 3 i 5, 11-230 Bisztynek na koszt Wykonawcy.
 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do zaproszenia.
 
III. Termin realizacji: 22.03.2019r., lecz nie wcześniej niż 28.02.2019 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia.
 
V. Tryb postępowania: ZAPYTANIE CENOWE
Poniższą ofertę należy:
  1. Złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem) na Formularzu Oferty wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 do zaproszenia do dnia 18.01.2019 r. do godz. 12.00
Składając ofertę pisemnie należy ją opakować w jednej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Poprawa dostępności usług społecznych – modernizacja i adaptacja istniejącego obiektu w celu nadania nowej funkcji społecznej ”.
 Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem Wykonawcy oraz zawierać datę sporządzenia;
  1. Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi do dnia 21.01.2019 r.
  2. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, mailowo lub pisemnie- listem. Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  3. Kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena– przy założeniu, że Wykonawca złoży ofertę zgodną z wymaganiami Zamawiającego, 
  4. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
  5. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy ze szczegółową specyfikacją proponowanego wyposażenia potwierdzającą określone w zapytaniu minimalne parametry, sporządzony na podstawie Załącznika nr 2 do Zaproszenia. Do oferty należy załączyć zdjęcia oferowanych produktów. Niewypełnienie wszystkich zawartych wymagań spowoduje odrzucenie oferty w tym postępowaniu. Oferta taka nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Zamawiającego.
Sposób porozumiewania się z Wykonawcami: telefonicznie, mailowo.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony