ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

„Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Troszkowie”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-12-04 11:40:44 przez Jarosław Wadowski

Akapit nr - brak tytułu

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Bisztynek/ Urząd Miejski, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi: Tomasz Gach
e-mail: , tel. 89 5216412, fax. 89 718 8603
 
  1. Nazwa zadania:
„Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla     Ochotniczej Straży Pożarnej w Troszkowie”
Opis i warunki udziału w postepowaniu w załączeniu: Załącznik nr 1.
  1. III. Termin realizacji: 20.12.2018r.
  2. Tryb postępowania: ZAPYTANIE CENOWE
Poniższą ofertę należy:
  1. Złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem), elektronicznie (na adres: ) albo faxem (nr faksu:89 7188603) na Formularzu Oferty wg wzoru będącego załącznikiem do zaproszenia do dnia 10.12.2018r.
  2. Składając ofertę pisemnie należy ja opakować w jednej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie cenowe na dostawę używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Troszkowie” . Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem wykonawcy oraz zawierać datę sporządzenia;
  3. Zaproszenie do złożenia oferty zostało upublicznione na stronie internetowej Zamawiającego bip.bisztynek.pl,
  4. Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu 11.12.2018r.,
  5. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, mailowo lub pisemnie- listem. Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 3 dni od daty otrzymania informacji o wyborze/ zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni od otrzymania zlecenia,
  6. Kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena  – przy założeniu, że Wykonawca złoży ofertę zawierająca przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego, 
  7. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
  8. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy. Niewypełnienie wszystkich zawartych tam wymagań spowoduje nie przyjęcie oferty w tym postępowaniu i jej odrzucenie. Oferta taka nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Zamawiającego.
  9. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami: telefonicznie lub elektronicznie.
  10. Przed podpisaniem umowy zamawiający dokona oględzin oferowanego pojazdu w siedzibie wykonawcy, w przypadku stwierdzenia niezgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem pojazdu wskazanym w zaproszeniu do złożenia oferty, zamawiający odstąpi od podpisania umowy.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony