ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Regulamin organizacyjny

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZARZĄDZENIE NR 26/2013

Informacja ogłoszona dnia 2013-11-07 13:31:00 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 200lr. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

§1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego stanowiącym załącznik do Zarządzeniem nr 1/2012 Burmistrza Bisztynka z dnia 04 stycznia 2012r., wprowadza się następujące zmiany:

1)     W § 7 ust. 1 tiret 7 skreśla się słowa „Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych (PIN)”

2)      w § 7 ust. 2 pkt 2 dodaje się tiret o treści:

stanowisko ds. poboru i rozliczeń opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi”

3)      w § 8 w ust 1 na końcu zdania skreśla się przecinek i dodaje słowa” oraz Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych (PIN)”

4)      w § 8 dodaje się ust 5. o treści:

„ 5. Zastępca Burmistrza pełni funkcję Kierownika Referatu Gospodarki Mieniem Komunalnym i Gospodarki Przestrzennej oraz Referatu Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony środowiska”

5)      w § 19 dodaje się pkt 12 i 13 w brzmieniu:

„12) analiza średnich wynagrodzeń nauczycieli poszczególnych stopni awansu zawodowego”

„13) koordynacja stanu kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych gminy”

6)      w § 20 dodaje się pkt 13 w brzmieniu:

„13 koordynacja kontroli zarządczej w urzędzie”

7)    w § 25 dodaje się pkt IV. o treści:

„ IV. Prowadzenie spraw związanych z realizacją opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie, a w szczególności:

1)     aktualizacja baz danych oraz prowadzenie ewidencji właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy i miasta zobowiązanych do uiszczenia opłaty,

2)      ewidencjonowanie opłat dot. gospodarki odpadami, systematyczne rozliczanie i wystawianie upomnień,

3)      prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

4)      przygotowywanie sprawozdań i informacji finansowych dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,

5)      realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadami komunalnymi.

8)   § 26 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„ § 26. 1. Prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych, a w szczególności:

1)     realizacja zadań związanych z przygotowaniem inwestycji gminnych,

2)     planowanie, realizowanie i rozliczanie inwestycji gminnych,

3)     realizacja inwestycji gminnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej"

9)   § 31 otrzymuje brzmienie:

„§ 31 Do zadań pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy w szczególności:

1)      zapewnienie ochrony informacji niejawnych;

2)      zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne;

3)        zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka;

4)        kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji;

5)      opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych;

6)      prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych;

7)      prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających;

8)      prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,

10) § 35 otrzymuje brzmienie:

„§ 35 Do zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji wyznaczonego zarządzeniem Burmistrza należy w szczególności:

1.      Organizacja bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych.

2.      Zapewnienie przetwarzania danych zgodnie z uregulowaniami Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym.

3.      Nadzór nad bezpieczeństwem danych osobowych w Urzędzie.

4.      Kontrola działań komórek organizacyjnych pod względem zgodności przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.

5.      Inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć w zakresie doskonalenia ochrony danych osobowych w Urzędzie.

6.      Wykonywanie innych zadań, powierzonych odrębnym Zarządzeniem Burmistrza.

11) dotychczasowy § 35 otrzymuje oznaczenie § 36

12) dotychczasowy § 36 otrzymuje oznaczenie § 37.

13)     załącznik nr 1 do Regulaminu „Schemat Organizacyjny” otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 11 kwietnia 2013r. i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Bisztynku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Banach
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Banach
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-07 13:30:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-07 13:31:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-30 22:21:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2633 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony