Zamówienia do 30tyś.EURO
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji projektu pn.: „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI USŁUG SPOŁECZNYCH – MODERNIZACJA I ADAPTACJA ISTNIEJĄCEGO OBIEKTU W CELU NADANIA NOWEJ FUNKCJI SPOŁECZNEJ.”
Informacja ogłoszona dnia 2018-04-25 22:40:09 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Postanowienia ogólne.
2.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 ust. 8 nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r poz.1579 z późn. zm.). Zapytanie ofertowe zostało sporządzone zgodnie z procedurą udzielania zamówienia, określonej w zarządzeniu Burmistrza nr 203/2017 z dnia 15 grudnia 2017r.
2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone ogłoszenie o zapytaniu.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2.4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują, poza wyjątkami przewidzianymi w treści niniejszego zapytania, listownie.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji projektu pn.:
„POPRAWA DOSTĘPNOŚCI USŁUG SPOŁECZNYCH – MODERNIZACJA I ADAPTACJA ISTNIEJĄCEGO OBIEKTU W CELU NADANIA NOWEJ FUNKCJI SPOŁECZNEJ.”
Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje:
- nadzór inwestorski nad wykonaniem modernizacji i adaptacji istniejącego obiektu w celu nadania nowej funkcji społecznej tj. wykonaniem robót budowlanych polegających na adaptacji wnętrza budynku, na którą składają się dwie wtórnie połączone bryły wraz z nadbudową wtórnie wzniesionego łącznika o jedną kondygnację na cele Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w branżach: konstrukcyno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej.
Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej,
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- stały i systematyczny - minimum 3 razy w tygodniu nadzór budowy w okresie prowadzenia robót – o każdorazowym przeprowadzaniu kontroli musi być poinformowany Zamawiający,
- dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty zamówieniem wykonania robót - został wykonany,
- nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
- sprawdzanie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
- sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
- sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty zawiadomienia o zakończeniu przedmiotu i osiągnięcia gotowości do odbioru,
- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
- wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń,
- egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
- egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
- wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie,
- wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,
- analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
- uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych,
- przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego,
- uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.
Nadzór inwestorski w branży konstukcyjno-budowlanej
Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
- rozbiórkę budynku gospodarczego oraz łącznika
- wykonanie fundamentów.
- wymianę ściany oporowej.
- wykonanie izolacji ścian piwnic.
- wykonanie remontu tarasu.
- wykonanie prac rozbiórkowych w adaptowanym budynku.
- wykonanie wymianów stalowych.
- wykonanie otworów drzwiowych i okiennych
- wykonanie zamurowań z cegły ceramicznej na poziomie piwnicy, parteru, pierwszego piętra, wg. projektu architektonicznego.
- wykonanie ścianek lekkich gipsowo-kartonowych i gipsowo-włóknowych
- montaż płyt na poziomie parteru, pierwszego piętra i poddasza użytkowego wg. projektu architektonicznego.
- wykonanie konstrukcji łącznika.
- wykonanie stropodachu zielonego nad łącznikiem
- przywrócenie pierwotnych dekoracji balustrady dolnej kondygnacji tarasu.
- renowację metalowej balustrady na drugiej kondygnacji tarasu.
- montaż wyłazu wraz z schodami wysuwanymi prowadzącymi na poddasze
- renowację dachu drewnianego części budynku
- remont drewnianego dachu części budynku
- montaż stolarki:
- wymianę wyłazu dachowego
- montaż platformy pionowej samonośnej w dobudowanym łączniku.
- montaż drzwi przesuwnych na poziomie parteru i pierwszego piętra wg. projektu architektonicznego.
- wykonanie prac konserwatorskich w adaptowanym budynku.
- wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych.
- wymianę nawierzchni podłóg wszystkich kondygnacji z pominięciem podłogi holu i tarasu znajdujących się w części „A” budynku na poziomie parteru.
- wykonanie prac malarskich wewnętrznych.
- wykonanie szaf wbudowanych na poziomie pierwszego piętra w części „C” budynku.
- wykonanie odprowadzenia wody z dachu poza obszar działania na ściany i fundamenty –budynku,
- rozbiórkę ściany i schodów zewnętrznych do piwnicy działka nr 244,
- skucie opaski betonowej znajdującej się wokół budynków,
- wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku,
- wymianę opasek betonowych budynku na żwirowe
- Wykonanie schodów terenowych
- Wykonanie mebli urbanistycznych
Nadzór inwestorski w branży sanitarnej.
Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
- wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej wg. projektu wod-kan.
- wykonanie instalacji wentylacji wg. projektu wentylacji.
- wykonanie instalacji klimatyzacji wg. projektu klimatyzacji.
- wymianę grzejników CO wg. projektu CO.
- wykonanie przyłącza do wewnętrznej instalacji gazowej.
- wykonanie białego montażu wg. projektu sanitarnego.
- posadowienie zbiorników gazowych z ogrodzeniem wraz z instalacja gazową.
Nadzór inwestorski w branży elektrycznej
Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
- montaż rozdzielnic wewnętrznych
- montaż wewnętrznych linii zasilających
- montaz instalacji odbiorczych
- montaż instalacji przyzwowej
- montaż instalacji teletechnicznej
- montaż instalacji oddymiania klatek schodowych
- montaż instalacji monitoringu
- montaż instalacji alarmowej
- montaż instalacji przeciwprzepięciowej
- montaż instalacji połączeń wyrównawczych
- montaż sieci oświetlenia zewnętrznego
- montaż instalacji ochrony przed pożarem
Nadzór inwestorski w branży drogowej:
Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
- Roboty ziemne przygotowawcze
- Budowę parkingu z 19 miejscami postojowymi z płyt ażurowych
- Budowę drogi manewrowej i chodnika
- Wykonanie żwirowej alejki i zieleńca wraz z projektowanymi nasadzeniami zieleni projektowanej
Powierzchnia terenu objętego opracowaniem – 3 894,00m2
Powierzchnia zabudowy – 503,20 m2
Powierzchnia użytkowa obiektu – 668,71 m2
Kubatura obiektu – 3 906 m3
Szczegółowy zakres robót określa umowa zawarta z Wykonawcą robót budowlanych, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz Kosztorys ofertowy Wykonawcy robót budowlanych.
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy. W tym samym dniu wskazany przez Zamawiającego Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowanej zobowiązany jest złożyć oświadczenie o podjęciu nadzoru inwestorskiego nad budową. Obowiązki Inspektora wygasają po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru końcowego i rozliczeniu robót fakturą końcową, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski oraz po dokonaniu odbioru pogwarancyjnego. Okres gwarancji jest określony w umowie z Wykonawcą robót.
Wykonanie inwestycji planowane jest do 30 października 2018r.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;
4.1 Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga wskazania:
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnienia konstrukcyjno-projektowe bez ograniczeń o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 5 lat doświadczenia na tym stanowisku
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku;
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży elektrycznej posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku.
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru branży drogowej posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia
- Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i doświadczenie
Nazwa kryterium
|
|
|
80 pkt.
|
|
20 pkt.
|
4.2.1. Kryterium ceny.
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena”(Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp = Co/Cb x 80pkt
Cp – ilość punktów badanej oferty
Co – cena oferty najniższej
Cb – cena oferty badanej
4.2.2. Kryterium doświadczenie
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium doświadczenie (Dr) zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do ilości nadzorowanych obiektów budowlanych o umownej wartości minimum 500 000,00zł wg poniższego wzoru:
- Brak nadzorowanego obiektu budowlanego – 0 punktów
- 1 nadzorowany obiekt budowlany – 5 punktów
- 2 nadzorowane obiekty budowlane – 10 puknktów
- 3 nadzorowane obiekty budowlane – 15 punktów
- 4 i więcej nadzorowanych obiektów budowlanych – 20 punktów
Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonego wykazu nadzorowanych obiektów budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 1.
4.2.3. Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Cp + Dr, gdzie
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Dr – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z Kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
5. Warunki wymagane od wykonawców.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
5.2. posiadają niezbędne wykształcenie, uprawnienia, wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
5.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
6. Sposób porozumiewania się wykonawców z Zamawiającym.
6.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Informacja zostanie udzielona w terminie 2 dni, chyba, że pytanie wykonawcy nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty.
6.2. Zamawiający jednocześnie przesyła treść wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym doręczono zapytanie ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania, a także umieszcza ją na stronie internetowej zamawiającego.
7. Sposób przygotowania ofert; miejsce i termin ich składania:
7.1. Oferty powinny zostać złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie do dnia 7.05.2018r do godziny 10.00.
7.2. Do oferty wykonawcy dołączają następujące dokumenty pod rygorem wykluczenia z postępowania:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków wzięcia udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5 niniejszego zapytania
b) pełnomocnictwo do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu, jeśli wykonawca posługuje się w celu złożenia oferty pełnomocnikiem,
c) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
7.3. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.
W szczególności zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień od wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę.
7.4. Oferty należy przesłać lub składać w Urzędzie Miejskim w Bisztynku , ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek ( pok.10 sekretariat) w szczelnie zamkniętej i nieprzezroczystej kopercie z napisem „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego - „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI USŁUG SPOŁECZNYCH – MODERNIZACJA I ADAPTACJA ISTNIEJĄCEGO OBIEKTU W CELU NADANIA NOWEJ FUNKCJI SPOŁECZNEJ.” – w terminie do 7.05.2018r godz 10:00
8. Termin związania ofertą.
Wykonawcy będą związani swoją ofertą przez 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
9. Przesłanki odrzucenia ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
b) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
c) zostanie złożona po terminie składania ofert,
d) będzie zawierać rażąco niską cenę,
e) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
10. Wykonawcy, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty, a także o ofertach odrzuconych i wykluczonych wykonawcach. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji projektu pn.: „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI USŁUG SPOŁECZNYCH – MODERNIZACJA I ADAPTACJA ISTNIEJĄCEGO OBIEKTU W CELU NADANIA NOWEJ FUNKCJI SPOŁECZNEJ.” Drukuj informację Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji projektu pn.: „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI USŁUG SPOŁECZNYCH – MODERNIZACJA I ADAPTACJA ISTNIEJĄCEGO OBIEKTU W CELU NADANIA NOWEJ FUNKCJI SPOŁECZNEJ.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Bisztynku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Łukasz Hołowieszko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Hołowieszko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-25 22:37:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-25 22:40:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-10 09:31:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1085 raz(y) |