ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 30tyś.EURO

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji projektu pn.: „MŁODZIEŻOWY KLUB INTEGRACJI SPOŁECZNEJ – ADAPTACJA BRAMY LIDZBARSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM OTOCZENIA”.

Informacja ogłoszona dnia 2018-02-06 20:54:20 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

2. Postanowienia ogólne.
 2.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 ust. 8 nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r poz.1579 z późn. zm.). Zapytanie ofertowe zostało sporządzone zgodnie z procedurą udzielania zamówienia, określonej w zarządzeniu Burmistrza nr 203/2017 z dnia 15 grudnia 2017r.
2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania  do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone ogłoszenie o zapytaniu.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2.4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują, poza wyjątkami przewidzianymi w treści niniejszego zapytania, listownie.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1.  Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji projektu pn.:
 
„MŁODZIEŻOWY KLUB INTEGRACJI SPOŁECZNEJ – ADAPTACJA BRAMY LIDZBARSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM OTOCZENIA”.
Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje:
  • nadzór inwestorski nad wykonaniem adaptacji Bramy Lidzbarskiej wraz z zagospodarowaniem otoczenia w branżach: konstrukcyno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej, konserwatorskiej.
Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej,
  • reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji  z  obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • stały i systematyczny - minimum 3 razy w tygodniu nadzór budowy w okresie prowadzenia robót – o  każdorazowym przeprowadzaniu kontroli musi być poinformowany Zamawiający,
  • dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty zamówieniem wykonania robót - został wykonany,
  • nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  • sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
  • sprawdzanie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
  • sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
  •  sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty zawiadomienia o zakończeniu przedmiotu i osiągnięcia gotowości do odbioru,
  • uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
  • wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń,
  • egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
  • egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
  • wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie,
  • wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,
  • analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
  • uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych,
  • przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego,
  • uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.
 
Nadzór inwestorski w branży konstukcyjno-budowlanej
Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
  1. prace przygotowawcze;
  2. wykonanie prac rozbiórkowych w budynku bramy lidzbarskiej.
  3. wykonanie schodów ceglanych prowadzących na poziom pierwszego piętra. 
  4. wykonanie nowych schodów z drewnianymi stopniccami i stalowymi belkami policzkowymi, prowadzącymi z poziomu pierwszego piętra na strych użytkowy.
  5. wykonanie ścianki lekkiej gipsowo-kartonowej wydzielającej pomieszczenie wc oraz pomieszczenie gospodarcze na drugiej kondygnacji budynku bramy lidzbarskiej.
  6. ocieplenie poddasza, wzmocnienie konstrukcji stropów i więźby oraz położenie instalacji odgromowej.
  7. wymiana wyłazu na poddasze i montaż wyłazu na dach.
  8. wymiana podłóg na pierwszym piętrze i poddaszu bramy lidzbarskiej
  9. montaż stolarki;
  10. wykonanie mebli wbudowanych
  11. prace rozbiórkowe.
  12. wykonanie mebli urbanistycznych;
  13. nowe nasadzenia drzew i krzewów.;
 
Nadzór inwestorski w branży sanitarnej.
Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
  1. wykonanie przyłącza do kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia przedpola bramy lidzbarskiej.
  2. wykonanie przyłącza do instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku bramy lidzbarskiej.       
  3. wykonanie instalacji w budynku bramy lidzbarskiej.
  4. wykonanie białego montażu.
 
      Nadzór inwestorski w branży elektrycznej
      Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
  1. wykonanie przedłużenia sieci instalacji elektrycznej.
  2. wykonanie przyłącza teletechnicznego.
  3. rozmieszczenie i zamontowanie nowych słupów instalacyjnych w przedpolu bramy lidzbarskiej.
  4. rozmieszczenie i zamontowanie nowych punktów oświetleniowych.
  5. wykonanie instalacji w budynku bramy lidzbarskiej.
  6. montaż grzejników elektrycznych.
 
Nadzór inwestorski w branży drogowej:
Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
  1. wykonanie nawierzchni ulic, chodników, placów, ścieżek;
  2. wykonanie prac związanych z przywróceniem poziomu posadzki w przejeździe bramnym;
 
Nadzór inwestorski w branży konserwatorskiej:
Zakres tych prac obejmuje w szczególności:
  1. wykonanie prac konserwatorskich w budynku bramy lidzbarskiej m.in. konserwacja ścian ceglanych, konserwacja wartościowych tynków istniejących, odsłonięcie wskazanych tynków wartościowych, konserwacja istniejącej ościeżnicy i belki nadprożowej drzwi wejściowych.
 
Powierzchnia terenu objętego opracowaniem – 3 608,16m2
Powierzchnia zabudowy – ok. 119,88 m2   
Powierzchnia użytkowa obiektu  – 163,00 m2
              Kubatura obiektu – 1 315 m3
                                                                                         
Szczegółowy zakres robót określa umowa zawarta z Wykonawcą robót budowlanych, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz Kosztorys ofertowy Wykonawcy robót budowlanych.  
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy. W tym samym dniu wskazany przez Zamawiającego Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowanej zobowiązany jest złożyć oświadczenie o podjęciu nadzoru inwestorskiego nad budową. Obowiązki Inspektora wygasają po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru końcowego i rozliczeniu robót fakturą końcową, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski oraz po dokonaniu odbioru pogwarancyjnego. Okres gwarancji jest określony w umowie z Wykonawcą robót.
Wykonanie inwestycji planowane jest do 30 września 2018r.
 
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;
4.1 Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga wskazania:
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnienia konstrukcyjno-projektowe bez ograniczeń o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 5 lat doświadczenia na tym stanowisku oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku;
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru w branży elektrycznej posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku.
- co najmniej jednej osoby na stanowisko inspektora nadzoru branży drogowej posiadającej ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia
- co najmniej jednej osoby na stanowisku inspektora nadzoru konserwatorskiego, posiadającej odpowiednie wykształcenie i co najmniej 3 lata doświadczenia na tym stanowisku.
 
 
  1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i doświadczenie
 
Nazwa kryterium
  •  
  1.  
80 pkt.
  •  
20 pkt.
 
4.2.1. Kryterium ceny.
      Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena”(Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp = Co/Cb x 80pkt
Cp – ilość punktów badanej oferty
Co – cena oferty najniższej
Cb – cena oferty badanej
 
4.2.2. Kryterium doświadczenie
      Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium doświadczenie (Dr) zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:
      Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do ilości nadzorowanych obiektów budowlanych o umownej wartości minimum 500 000,00zł wg poniższego wzoru:
  1. Brak nadzorowanego obiektu budowlanego – 0 punktów
  2. 1 nadzorowany obiekt budowlany – 5 punktów
  3. 2 nadzorowane obiekty budowlane – 10 puknktów
  4. 3 nadzorowane obiekty budowlane – 15 punktów
  5. 4 i więcej nadzorowanych obiektów budowlanych – 20 punktów
      Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonego wykazu nadzorowanych obiektów budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 1.
 
4.2.3. Wynik całkowity 
      Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
 
Po = Cp + Dr, gdzie
 
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Dr – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie”
 
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z Kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
5. Warunki wymagane od wykonawców.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
5.2. posiadają niezbędne wykształcenie, uprawnienia, wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia,
5.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 
6. Sposób porozumiewania się wykonawców z Zamawiającym.
6.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Informacja zostanie udzielona w terminie 2 dni, chyba, że pytanie wykonawcy nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty.
6.2. Zamawiający jednocześnie przesyła treść wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym doręczono zapytanie ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania, a także umieszcza ją na stronie internetowej zamawiającego.
7. Sposób przygotowania ofert; miejsce i termin ich składania:
7.1. Oferty powinny zostać złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie do dnia 14.02.2018r.
7.2. Do oferty wykonawcy dołączają następujące dokumenty pod rygorem wykluczenia z postępowania:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków wzięcia udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5 niniejszego zapytania
b) pełnomocnictwo do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu, jeśli wykonawca posługuje się w celu złożenia oferty pełnomocnikiem,
c) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
7.3. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.      
 W szczególności zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień od wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę.

7.4. Oferty należy przesłać  lub składać w Urzędzie Miejskim w Bisztynku , ul. Kościuszki 2, 11-230  Bisztynek  ( pok.10 sekretariat) w szczelnie zamkniętej i nieprzezroczystej kopercie z napisem „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego - „MŁODZIEŻOWY KLUB INTEGRACJI SPOŁECZNEJ – ADAPTACJA BRAMY LIDZBARSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM OTOCZENIA” – w  terminie do  14.02.2018r godz 14:00
8. Termin związania ofertą.
Wykonawcy będą związani swoją ofertą przez 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
9. Przesłanki odrzucenia ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
b) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
c) zostanie złożona po terminie składania ofert,
d) będzie zawierać rażąco niską cenę,
e) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 
10. Wykonawcy, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty, a także o ofertach odrzuconych i wykluczonych wykonawcach. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Hołowieszko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Hołowieszko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-06 20:51:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-06 20:54:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-21 00:12:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1102 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony