Zamówienia do 30tyś.EURO
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Bisztynek.
Informacja ogłoszona dnia 2016-07-19 22:29:35 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Bisztynek, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Adrian Porydzaj – inspektor ds. ochrony środowiska, e-mail:
, tel. 089 521 64 15, fax. 089 718 86 03
Nazwa zadania:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu
Gminy i Miasta Bisztynek”
Gminy i Miasta Bisztynek”
Opis i warunki udziału w postępowaniu:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest pochodzących z pokryć dachowych wykonanych z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa, pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych położonych na terenie Gminy i Miasta Bisztynek.
Szczegółowy zakres rzeczowy prac obejmuje:
- Zabezpieczenie terenu, na którym usługa będzie wykonywana, demontaż, pakowanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest poprzez składowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych pokryć dachowych wykonanych z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z budynków mieszkalnych i gospodarczych w szacunkowej ilości około 404 m2 - tj. około 4,444 Mg oraz uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac,
- Zabezpieczenie terenu, na którym usługa będzie wykonywana, pakowanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest poprzez składowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zdjętych już pokryć dachowych wykonanych z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z budynków mieszkalnych i gospodarczych w szacunkowej ilości około 3 757,3 m2 – tj. około 41,330 Mg oraz uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac.
- Zamawiający zastrzega, że ilości wyrobów zawierających azbest są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- posiadać aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami,
- posiadać aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenie,
- posiadać aktualną umowę ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych,
- posiadać dokumenty potwierdzające ukończone szkolenia (seminarium) kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest przez, co najmniej 2 pracowników.
- posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Termin realizacji: do dnia 30.09.2016 r.
- Tryb postępowania: ZAPYTANIE CENOWE
Poniższą ofertę należy:
- Złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie – listem), elektronicznie (na adres: ) albo faxem (nr faksu 89-718-86-03) na Formularzu Oferty wg wzoru będącego załącznikiem Nr 1 do zaproszenia do dnia 29.07.2016 r.,
- Składając ofertę pisemnie należy ja opakować w jednej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie cenowe na Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Bisztynek” . Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem wykonawcy oraz zawierać datę sporządzenia;
- Szczegółowe informacje o sposobie prowadzenia postępowania znajdują się na stronie internetowej: http://bip.bisztynek.pl/
- Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu
01.08.2016 r., - Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, mailowo lub pisemnie- listem. Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji o wyborze. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty.
- Kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena – przy założeniu, że Wykonawca złoży ofertę zawierająca przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego,
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postepowania bez podania przyczyny,
- Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty:
- aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami,
- aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenie,
- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych,
- dokumenty potwierdzające ukończone szkolenia (seminarium) kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest przez co najmniej 2 pracowników,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopię przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kontynuacji polisy ubezpieczeniowej w terminie do 7 dni przed upływem jej ważności. Brak przedłożenia Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej na kolejny okres ubezpieczenia, Zamawiający uzna za rażące naruszenie postanowień umownych ze wszystkimi negatywnymi skutkami takiej okoliczności. Szkody nie pokryte z polis ubezpieczeniowych na skutek nie wywiązania się przez wykonawcę z zawartej umowy ubezpieczenia (w szczególności braku uiszczania składek, nie zastosowania się do OWU, itp.) obciążają w pełni Wykonawcę. Przeniesienie przez Wykonawcę praw i obowiązków wynikających z umowy ubezpieczenia na osobę trzecią, wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Niewypełnienie wszystkich zawartych powyżej wymagań spowoduje nie przyjęcie oferty w tym postepowaniu i jej odrzucenie. Oferta taka nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Zamawiającego.
- Sposób porozumiewania się z Wykonawcami: telefonicznie, mailowo, listownie.
Załączniki
Pobierz dane XML Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Bisztynek. Drukuj informację Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Bisztynek.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Bisztynku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Adrian Porydzaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-07-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Adrian Porydzaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-07-19 22:24:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-07-19 22:29:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-07-19 22:29:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1267 raz(y) |