ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 30tyś.EURO

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

„Wykonywanie usługi konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Bisztynek w 2019 i 2020 roku”

Informacja ogłoszona dnia 2018-12-04 12:15:06 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Bisztynek reprezentowana przez Burmistrza
                                                      11-230 Bisztynek, ul. Kościuszki 2
 
II. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2019  i 2020  roku usługi konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Bisztynek, obejmującej następujący zakres robót:
  1.  sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym (teren miasta),
2)  dokonywanie naprawy uszkodzonych:
  1. styków,
  2. połączeń,
  3. przewodów w oprawach i słupach,
  4. tablic bezpiecznikowych,
  5. końcówek kabli itp. 
- wymianę uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego, a w szczególności:
  1. bezpieczników, główek bezpieczników, podstaw do bezpieczników,
  2. styczników,
  3. fotorezystorów,
  4. żarówek (wymiana winna odbywać się w okresie załączonego oświetlenia - w godzinach wieczornych lub  porannych),
  5. przekaźników zmierzchowych,
  6. opraw,
  7. wysięgników,
  8. słupów,
  9. przewodów oświetlenia ulicznego,
  10. kondensatorów w oprawach oświetleniowych,
  11. dławików i wkładek topikowych,
  12. kloszy,
  13. zamknięć drzwiczek słupowych,
  14. opasek zabezpieczających,
  15. zegarów sterujących,
  1. czyszczenie opraw łącznie z kloszami oraz wnęk słupów oświetleniowych przy wymianie żarówek,
  2. konserwację szafek i tablic oświetleniowych,
5) lokalizację oraz awaryjną naprawę uszkodzeń napowietrznej lub kablowej sieci oświetleniowej,
6) sprawdzanie układów zapłonowych opraw,
7) przestawianie nastaw zegarów sterujących w szafkach oświetleniowych,
8) pomiary i sprawdzanie :
  1. rezystancji, izolacji kabli,
  2. napięć i obciążeń,
  3. stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej urządzeń oświetlenia ulicznego,
9)  zabezpieczanie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych oraz działań wandali w ramach pogotowia energetycznego,
10) usuwanie skutków działań wandali poprzez uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych elementów oświetlenia ulicznego i parkowego,
Konserwacja obejmuje nadzór nad właściwym funkcjonowaniem instalacji oświetlenia ulicznego i parkowego, w skład której wchodzi:
- 560 punktów oświetleniowych (oprawy, wysięgniki, zabezpieczenia prądowe),
- 39 szafek oświetleniowych zawierających zabezpieczenia oraz sterowniki załączania oświetlenia,
- 121 słupów oświetleniowych,
- 8,798 km - linie kablowe niskiego napięcia i napowietrzne linie oświetleniowe.
 
Do obowiązków wykonawcy będzie należeć:
- uiszczanie opłat dla PGE Dystrybucja Olsztyn Sp. z o.o. za dopuszczenie do wykonywania prac  w zakresie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego,
- organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przystąpienie do usuwania awarii:
  • nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świecą pojedyncze lampy,
  • nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świeci ciąg lamp,
  • nie później niż w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy wystąpi uszkodzenie urządzeń oświetleniowych (np. złamanie wysięgnika, zwisający klosz lub cała oprawa, zerwanie przewodów oświetleniowych)- wykonawca zobowiązany  jest wówczas do doprowadzenia uszkodzonych urządzeń do właściwego stanu technicznego.
- wyłączanie oświetlenia  w ciągu 1 godziny od uzyskania informacji o nie wyłączeniu   oświetlenia  w dzień przez urządzenia sterownicze oraz usuniecie awarii w terminie 1 dnia od momentu przystąpienia do usuwania awarii,
- ręczne włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego w przypadku awarii zegarów sterujących.
 
Przewiduje się możliwość naliczania kar umownych Wykonawcy w razie odstąpienia od umowy lub zwłoki w wykonaniu prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
  1. w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca - w wysokości 5.000 zł,
  2. za zwłokę w przystąpieniu do:
- usuwania awarii lub
- wyłączenia oświetlenia w przypadku uzyskania informacji o nie wyłączeniu   oświetlenia  w dzień przez urządzenia sterownicze
                    - w wysokości 10 zł za każdą godzinę zwłoki,
  1. za zwłokę w wykonaniu prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy,                                 w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia ustalonego na wykonanie prac.
 
III. Opis warunków  udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
1/ posiadają uprawnienia  do wykonania określonej działalności lub czynności  wymaganych przepisami ustawy PZP i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
2/ posiadają wiedzę i doświadczenie,
3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
4/ znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
IV. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków wykonania i rozliczenia zamówienia, terminu i formy złożenia oferty (pismo, fax, e-mail):
1. Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia -  po podpisaniu umowy, w dniu wystawienia zlecenia, w którym zostanie określony zakres robót oraz termin wykonania robót.    
2. Termin  wykonania zamówienia - zlecenia będą wystawiane przez cały 2019 i 2020 rok, stosownie do zaistniałych potrzeb.
3. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia  14.12.2018 do godz.12:00,                   w jednej z następujących form:
  • pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego, pok. 10, Bisztynek, ul. Kościuszki 2,
  • faxem   na nr 89- 718  86 03
  • e-mail na adres:
 
V. Informacje Zamawiającego o kryteriach oceny ofert i ich znaczeniu dla oceny końcowej:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium -
  - cena  ofertowa   -  100%    
Do porównania ofert zostanie przyjęta średnia z podanych cen, przy uwzględnieniu następującej wagi:
a) robocizna (praca elektryka) - ......... zł/  rg, x  70%
b) praca podnośnika - ........... zł/godz. x  30%
                                                
VI. Informacje Zamawiającego o formie i terminach płatności za wykonanie zamówienia:
 przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury wraz  z protokołem odbioru robót.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Drozdowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Drozdowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-04 11:57:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-04 12:15:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-17 14:52:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1270 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony