ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy i Miasta Bisztynek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPROSZENIE do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn: „BUDOWA DROGI PRZECIWPOŻAROWEJ NA DZ. NR 168/3, OBR BISZTYNEK 2, W BISZTYNKU ”

Informacja ogłoszona dnia 2018-07-24 22:42:41 przez Jarosław Wadowski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi pożarowej na terenie miasta Bisztynek jako część zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej w Bisztynku na urzadzenie przedszkola i żłobka wraz z wyposażeniem”
 
Lokalizacja inwestycji:
              -  działka numer 168/3 obręb 2 miasta Bisztynek 
 
Planowany zakres zamówienia:
W miejscu wskazanym na planie sytuacyjnym należy wykonać drogę z płyt betonowych ażurowych. Nawierzchnia drogi p.poż. powinna umożliwiać wsiąkanie wód opadowych w warstwy pod nawierzchnią drogi. Droga o długości 87 m, szerokości 400 cm, w odległości 500 cm od budynku, nośność min. 100kN/oś. W miejscu projektowanej drogi p.poż należy usunąć warstwę gleby z trawnikiem, fragmenty istniejących chodników, rozebrac podziemne pomieszczenie po byłej kotłowni ( teren kotłowni należy zasypać gruzem, zagęścić warstwowo).
Wykonać warstwy pod drogę p.poż.:
- płyty betonowe ażurowe
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – gr 4cm
- kruszywo łamane niesortowane stabilizowane mechanicznie śr. 0-31,5 mm- gr. 15 cm
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie śr. 0-63 mm. – gr. 25 cm
- warstwa piaskowa – gr. 15cm
- grunt rodzimy
 
Na styku drogi p.poż. z istniejącym placem z istniejącym placem parkingowym i w miejscu istniejącej bramy wjazdowej należy nawierzchnię drogi p.poż. ograniczyć krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x30x100 cm. Krawężniki należy ustawić na ławie z betonu B15 35x35 cm z oporem 15x20 cm. Na całej długości drogi nadano spadki podłużny i=2% oraz i=2% porzeczny, skierowany w kierunku przeciwnym do budynku.
 
Po stronie wykonawcy leży obowiązek obsługi geodezyjnej wykonania zamówienia, w tym wykonania mapy powykonawczej.
 
  1. Termin wykonania zamówienia:
Roboty budowlane należy wykonać w terminie do dnia  31.08.2017r.  
  1. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien spełniać nastepujące kryteria:
  • dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych,
  • prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania nawierzchni utwardzonych.
  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
    2. Oferta powinna zawierać:
  • Formularz „ OFERTA”,
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
    1. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
    2. Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez wykonawcę treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione.
    3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    4. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi.
    5. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
    6. Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zmawiającego, nazwą i adresem wykonawcy oraz oznaczeniem:
Oferta nr GMP.7013.18.2018
„BUDOWA DROGI PRZECIWPOŻAROWEJ NA DZ. NR 168/3, OBR BISZTYNEK 2, W BISZTYNKU”.
Nie otwierać przed dniem 07.08.2018r.  godz. 1000
 
Tak zaadresowaną i opisaną kopertę należy przesłać lub złożyć osobiście w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  1. Koperta powinna być zamknięta i oznaczona w taki sposób, aby nie było możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert oraz by wyróżniała się spośród innej korespondencji.
  1. Termin złożenia oferty
    1. Ofertę należy złożyć w Urzedzie Miejskim w Bisztynku ul. Kosciuszki 2, pok. nr 10 (Sekretariat) do dnia: 07.08.2018r. do godz.  10.00  .
    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    3. Jeżeli oferta wpłynie do zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do zamawiającego.
 
  1. Kryterium oceny ofert:
Cena ofertowa – 100%
Gwarancja –   wymagany okres gwarancji 5 lat,
  1. Opis sposobu obliczania ceny:
    1. Cena oferty jest ceną ryczałtową zawiera obowiązujący podatek VAT i jest niezmienna do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
    2. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia.
    3. Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenia należy dokonywać zgodnie z regułą matematyczną.
    4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty.
  2. Warunki płatności
Płatność nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu zadania i protokólarnym odbiorze dokumentacji.
  1.  Osoba upoważniona do kontaktu:
Łukasz Hołowieszko nr tel. 89 521 64 05.
  1.  O rozstrzygnięciu niniejszego zapytania strony zostaną powiadomione pisemnie.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
  3. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
Niniejsze zapytanie cenowe prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015r., poz. 216 z późn. zm.) oraz procedury udzielenia zamówienia okreslonej w Zarządzeniu Burmistrza nr 169/2014 z 19 maja 2014r.
 
Gmina Bisztynek zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalych oferentów.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Bisztynku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Hołowieszko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Hołowieszko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-24 22:39:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-24 22:42:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-08 10:34:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1464 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony